Innos Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Od jakiegoś czasu zacząłem się zajmować gameartem i zacząłem robić grafikę do projektu mmo. Jest to niskobudżetowy projekt a wiec takze silnik nie najlepszy :D . Model prezentuje baze człowieka na którą bedziemy zakładać zbroje itd. więc dojdzie dużo poly.
ftorek Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 proprcje leza albo poszly do lasu... szczegolnie lapska :) witamy w gamearcie :)
Innos Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 Hehe dzięki:D Proporcje mialy być przerysowane. Trochę nierealistyczne (podobne do WoWa) Ale oczywiście nie chcielismy robic dokladnie takiej samej postaci wiec stworzylismy wlasny styl. Zobacze jeszcze pogadam z szefem projektu :P
ftorek Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 no jednak moim zdaniem na razie to nie stylizacja a kuzyn orangutana :) a na serio - pamietajcie ze owszem stylizacja, stylizacja - ale bardzo latwo przegiac i wpasc w smiesznosc... a w wowie owszem stylizacja byla ale glownie odnosnie innych ras niz ludzka... pozdroaawdmadsa
ognisty Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 ręce ma jak szufle do węgla - to mnie się najbardziej rzuciło w oczy ;)
1nS Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Jeżeli chodzi o karykature postaci to podoba mi się. Fajne są klimaty gdy ręce są jak u małpy, wielki garb, bardzo szczupła sylwetka itp. Jeśli chciałeś zrobić normalnego faceta to fakt proprcje średnie. wklej sobie zdjęcie postaci z tyłu i popraw proporcje wg zdjęcia. A i podoba mi sie charakter twarzy i samo to, że postać MA charakter odczytywany z niej :)
`Ibanez Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Ja nienawidze takiego stylu postaci 3d i reszty environmentu, ale to jets tylko kwestia gustu, do wykonania nie mam prawa krytykowac, bo widze ze jest git.
Innos Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 Hehe dzięki za rady. Ten debiut raczej uznaje za udany :D Polepszyłem proporcje ciala teraz sa chyba ok. Dlonie nie sa juz wyprostowane. Moze teraz nie ma zludzenia ze rece sa za dlugie itd.
`Ibanez Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 To bedzie w koncu w ten model z tymi innym proporcjami? czy jednak normalna postac?
Innos Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 Nie rozumiem pytania. Dziwnie je skonstruowałeś :D
Przybysz Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Calkiem dobry, tylko za bardzo przypomina tego tutorialowego, nie pamietam jak mu było. ;)
Innos Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 Hehe Bena Mathisa? Bo na nim wzoruje swoje prace(na jego tutorialu). On jest NIEZŁY MATHAFAKA w low poly i rysunku :D
`Ibanez Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 To bedzie w koncu takie wow'owe czy z realnymi proporcjami ludzik?
Innos Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 No i to się da zrozumiec :D Szefuncio zmienil zdanie i mam zrobic bardziej realistyczny model ale nie ma byc normalmap itd tylko same tex malowane czy ze zdjecia ale to ode mnie zalezy
Matys Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 fajnie to wyglada, jedyne co bym poprawil to dlonie generalnie czloweik ma kosci proste czyli w ktoryms momencie musisz miec polacznie ktore jest zaznaczone wiekszym kontem, mozna albo zrobic prasta dlon albo wlsnie takie polaczenie pod pewnym kontem zeby fajnie to wygladalo, bo teraz jest raczej takie lukowate :D ale anatomia mi sie naprawde podoba :-) a i jeszce jedno chyba lepiej by bylo gdybys dal ramiona pod kontem 45 stopni latwiej ewentualnie rigowac
Innos Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 O dzięki za rady. W sumie to ja nie rigguje tylko juz animatorzy ja tylko model i tex ewentualnie jak mi wyjdą. A propo czy w Gamearcie na ogół graficy są od modeli i od tex czy teraz w erze normalmap mają tylko model na głowie (wiecie sculpt tez jest juz trudniejszy i modeler sie wtedy przydaje wiec moga zainwestowac cienkiego texturowicza i dobrego modelera) czy ciagle istnieje podzial na animatoro conceptartystow i grafikow 3d?
Por@szek Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Zalezy od twojego managera jak to widzi :) Lepiej robic model i texte, przynajmniej od czysto egoistycznej strony twojego portfolio abys nie musial wymieniac calej litani ludzi ktora maczala paluchy w twoim boxie. Ale jak wspomnialem duzo zalezy od pogladau firmy/zespolu/grupy. Natomaist jezeli chcesz postowac i dostac sensowna krytyke to : - siatka - textura - model z textura - model szary - polycount w tri. - conajmniej 2-3 rzuty postaci Jak na moje oko model ma jakies 3,5- 4,5 k tri a na mm jest to duzo za duzo. Szczegolnie jak macie zamiar uzycia normali. Palce sa conajmniej zbedne jak nie mam ich nazwac dosadnie marnowaniem poli. Jezeli juz to zero palcy u stop, a u rak tylko kciuk no ewentualnie palec wskazujacy. Jezeli robicie mmo limit tri to okolo 1,5-2 ktri. W mmo bardzo duzo sie robi na alpha testach ktore bardzo ladnie symuluja gemotrie. Proponuje pograc w jakies mmo zanim sie za to zabierzecie, polecam silkroad, rappelz lineage, maja rewelacyjnie zrobione postacie jak i design. Wow to kupka w porownaniu do nich. Gdzie lineage jest raczej platny chyba ze uda ci sie dorwac od kogos klienta i namiar na prywatny serwer, to rappelz i silkroad jest darmowy. Sadze ze powinniscie takze zdawac sobie sprawe ze kod sieciowy musi byc bardzo dobry jezeli szarpiecie sie na mmo. Idz sobie w Rappelz do dungeona w party, lost mines albo moon zaleznie od serwera ( na tanda polecam moon bo to mlody serwer wiec nie ma duzo wysokich lvli, na tortus lost mines albo crystal valley, bo to najstarszy serwer i generalnie w moon jest pusto bo nie ma praktycznie graczy na niskich lvl, chyba ze alty) zobaczysz o czym mowie. Po kilka pt 8 osob kazda + moby, uzywanie skilli, spawny, pety itd potrafi niezle zlagowac kompa. Albo idz sobie do miasta horizon albo rondoh, szczegolnie w weekend. Jakies 50-100 osob w obrebie wzroku. jak tylko siedza ze sklepami jest spoko, gorzej jako ktos uzyje glitcha do zlurowania mobow spoza miasta, albo dla zwaly przywoluja pety w jedno miejsce, tancza nago i rzucaja buffy na siebie. jak nie dostaniesz dc to bedziesz szczesciarzem.
Innos Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 Wiem że Suxi ale lepiej nie potrafie :D
Cruzh3r Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 na teksturce nóg ostry bałagan zrobiłeś;)
Innos Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 No nie jest tak zle. Myslalem ze cala tex bedziecie zjezdzac a wiec sukces :D
Cruzh3r Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 no to w takim razie Twarz też ma troche nie taką. np. wlasnie w Wowie, twarze są bardzo wyraźne, czególnie oczy. Ale komiksowy wygląd osiągnąłeś. + palce też jakoś dziwne cieniowanie mają
ftorek Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 pokaz mapowanie to moze cos sie uda poprawic - textura jest... no coz... namazana :) ale mam nadzieje ze bedziesz jeszcze z tym walczyl... i mam wrazenie ze masz straszny balagan na uvace - szczegolnie na nogach - inna sprawa, ze zazwyczaj szew na nodze lepiej puscic wnetrzem nogi a nie zewnetrzem bo wtedy latwiej ukryc laczenie pozpa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się