Napisano 5 Październik 200717 l Witam, Edycja postu: Ostatnie wersje: Dziękuję wszystkim za pomoc. Jak zwykle mile widziane wszelkie uwagi. Moja propozycja:
Napisano 5 Październik 200717 l fajny koncept i dobre wykonanie - bardzo fajnie zrobiłeś powierzchnię pancerza. Jedyne szczegół który trochę "kłuje" to skrót lewego uda - trochę się nie czyta, lewa noga jest na pierwszym planie, ale lewe udo wydaje się tak naprawdę krótsze od prawego.
Napisano 5 Październik 200717 l Groźny ten twór techniki. Jak dla mnie to brakuje mu...bioder;) wykonanie na wysokim jak zwykle poziomie:)
Napisano 6 Październik 200717 l Ogolnie bardzo fajny twor, ale na pewno stac cie na wiecej :) Tak jak wspomnieli poprzednicy kuleje cos perspektywa drugiej nogi, jak dla mnie brakuje masy w dloniach, w tej chwili sa za "delikatne", dodaj wiecej tych swiatelek co ma na grzbiecie, teraz nie wiadomo po co tam sa, a przez tak wyrazisty kolor przykuwaja odrazu uwage, a tyl grzbietu chyba nie jest najwazniejszym elementem tej sceny? :) Mam nadzieje, ze wycisniesz z tego konceptu wiecej, bo szykuje sie cos naprawde dobrego, bede tu zagladal. Pozdrawiam Ps. Te "kamerki" na glowie maja dla mnie dziwny kat w stosunku do glowy.
Napisano 7 Październik 200717 l Autor Dzięki chłopaki. Teraz widzę, jak naknociłem z perspektywą w nogach. :) Poprawię to bankowo. Cała postać do skończenia. Wdziera się tu za wiele chaosu. Miriam. Tak, staram się maksymalnie wydajnie pracować. :D Krzysiek_gfx. Z tymi nogami to odstawiłem kiszkę. Dobrze, że to przylukałeś. Łapki mu zbuduję. Światełka wedle nakazu mają być. Coś z nimi pomodzę, bo ten ich kolor rozbija mi gamę koloru. Zrobiło się wesołe miasteczko :) No i faktycznie szkoda byłoby olać ten koncept, bo są nadzieje na fajny. Zbychowaty. Postać w przykucu do skoku, więc ciężko mu biodra pokazać. Problem widzę w okolicach bioder. Perspektywa i relacja nóg. To poprawię. Aspenboy. Teraz to widzę i się nawet przeraziłem, że to tak spaprane. :D Ortheza. Dzięki. Postaram się to dokończyć.
Napisano 7 Październik 200717 l fajny projekt Lace! gryzie w oczy troche miekkosc i pustka na jego pancerzu ale wiem ze poprawisz bo to chyba wrazenie ktore odnosze patrzac na nieskonczony twoj art;) pzdr
Napisano 8 Październik 200717 l jak wykanczas ostrym pedzlem to od razu wyglada pro. bo jest pro. niezle trafiasz swiatlo na metalu.
Napisano 10 Październik 200717 l Autor Witam, Posłuchałem waszych rad i oto, co wyszło. Czasu brak, jak zwykle, a szkoda. Plecy robione w 20 minut na prędce. Może wieczorem znajdę chwilkę na szlify. już widzę, co do poprawy.
Napisano 10 Październik 200717 l Zdecydowanie lepiej, mozna wreszcie poczuc jego moc, jeszcze kilka moich wskazowek: stopa troszke nie przekonujaca, moze lepiej by bylo zrobic go z trzema paluchami ale rozstawionymi? Wtedy bedzie mozna poczuc wiekszy balans na nogach, kamery na glowie caly czas przykuwaja oko, niepotrzebnie, czegos im brakuje, wedlug mnie mozna by ja calkowicie usunac,ale to tylko moje zdanie :) ostrze na prawej rece jakby mniejsze, proponuje wydluzyc bedzie wygladal grozniej :) no i troszke za male biodra. Ale ogolnie jestem bardzo na tak! ps. to swiatelko w pupie niepotrzebne ;)
Napisano 10 Październik 200717 l Autor poprawiłem. Krzysiek_gfx. Bardzo mi pomogłeś swym świeżym okiem :) Raz jeszcze dzięki :) Dzięki Wszystkim.
Napisano 10 Październik 200717 l No to wygrales ;) Nie bede sie juz czepial :) ps. nie zlikwidujesz jednak tych kamerek? :p
Napisano 11 Październik 200717 l Po wszystkich poprawkach o niebo lepiej, a ujęcie z przodu naprawdę rządzi - pancerz wyszedł świetnie.
Napisano 16 Październik 200717 l No rewelka, a pancerz mnie powalił... stu procentowa maszyna pola bitwy