Levus Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Yo! Z okazji, że nic dawno nie pokazywałem oraz na uczczenie swojego 1000-nego postu wrzucam postać zrobioną do projektu New Dawn, którą miałem przyjemność wydłubać kawałek czasu temu. Pewnie niektórzy z Was zwrócą uwagę, że nie ma uszu, po protu ich nie zrobiłem. Tłumaczyć się mogę dwojako, że facio ma specyficznie wystającą twarz a uszy przykryte są włosami, oraz, że przy powyższym założeniu, tego szczegółu nie będzie widać w gameplayu. c&c bardzo wskazane:) pozdrawiam!
_Cookiez_ Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Całkiem dobrze,ależ ty tych poligonów oszczedziłeś.
ognisty Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 fajnie fajnie ale cos z brzuchem ma nie tak, za duży lifting czy jak?:)
Kuba Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Sculpt fajny, pasek z tyłu trochę się rozjeżdża, ciężko rozpoznać materiał, z którego wykonane są nagolenniki. Noga w okolicy kostki jest chyba za wąska plus pięta jakoś nietypowo zbudowana. Ogólnie wydaje mi się, że za mocno przymalowałeś normala kolorem, bo nie widać pracy, którą włożyłeś w sculpt. Cała postać wygląda fajnie.
kubi Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Głowa fajna, reszta anatomii kiepsko wyszła.
Przybysz Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Co do naramiennika to ten pasek zdaje sie wogóle go nie trzyma.
Tomala Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Tak jak napisał Przybysz ten naramiennik w rzeczywistości zsunął by mu się przy byle ruchu ręką, no ale to już kwestia designu. Za bardzo zarysowane są mięśnie na texturze szczególnie to widać na brzuchu i barkach no i jakoś ciemno ma miedzy obojczykami ale to może od palenia tych fajek pokoju. Z twarzy rodowity indianin i raczej najlepsza postać do tej pory w new dawn jaką widziałem.
Levus Napisano 14 Październik 2007 Autor Napisano 14 Październik 2007 Dzięki za komentarze! _Cookiez_ no taki limit był... Co do anatomii, cóż, uczę się dopiero:p Zbroja miała być z nieobrobionego metalu, dlatego dziwnie wygląda, a ten pasek trzymający taki właśnie był na koncepcie. Cóż, kilka jinxów jest.. pozdrawiam!
ledyr Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 model dobry, może mógłbyś go przeskalowań w górę co najwyżej. rzuca sie w oczy rozgałęzienie nóg :D te fałdki tam nie wygladają za fajnie, widać porozciąganą teksturę no i te nagolenniki ?! poza tym OK ale stać cię na duużo lepszą postać :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się