Napisano 13 Październik 200717 l Yo! Z okazji, że nic dawno nie pokazywałem oraz na uczczenie swojego 1000-nego postu wrzucam postać zrobioną do projektu New Dawn, którą miałem przyjemność wydłubać kawałek czasu temu. Pewnie niektórzy z Was zwrócą uwagę, że nie ma uszu, po protu ich nie zrobiłem. Tłumaczyć się mogę dwojako, że facio ma specyficznie wystającą twarz a uszy przykryte są włosami, oraz, że przy powyższym założeniu, tego szczegółu nie będzie widać w gameplayu. c&c bardzo wskazane:) pozdrawiam!
Napisano 13 Październik 200717 l fajnie fajnie ale cos z brzuchem ma nie tak, za duży lifting czy jak?:)
Napisano 13 Październik 200717 l Sculpt fajny, pasek z tyłu trochę się rozjeżdża, ciężko rozpoznać materiał, z którego wykonane są nagolenniki. Noga w okolicy kostki jest chyba za wąska plus pięta jakoś nietypowo zbudowana. Ogólnie wydaje mi się, że za mocno przymalowałeś normala kolorem, bo nie widać pracy, którą włożyłeś w sculpt. Cała postać wygląda fajnie.
Napisano 14 Październik 200717 l Tak jak napisał Przybysz ten naramiennik w rzeczywistości zsunął by mu się przy byle ruchu ręką, no ale to już kwestia designu. Za bardzo zarysowane są mięśnie na texturze szczególnie to widać na brzuchu i barkach no i jakoś ciemno ma miedzy obojczykami ale to może od palenia tych fajek pokoju. Z twarzy rodowity indianin i raczej najlepsza postać do tej pory w new dawn jaką widziałem.
Napisano 14 Październik 200717 l Autor Dzięki za komentarze! _Cookiez_ no taki limit był... Co do anatomii, cóż, uczę się dopiero:p Zbroja miała być z nieobrobionego metalu, dlatego dziwnie wygląda, a ten pasek trzymający taki właśnie był na koncepcie. Cóż, kilka jinxów jest.. pozdrawiam!
Napisano 14 Październik 200717 l model dobry, może mógłbyś go przeskalowań w górę co najwyżej. rzuca sie w oczy rozgałęzienie nóg :D te fałdki tam nie wygladają za fajnie, widać porozciąganą teksturę no i te nagolenniki ?! poza tym OK ale stać cię na duużo lepszą postać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto