Napisano 24 Grudzień 200321 l Niestety scenka z mieczem przepadła!!Przy formacie!!Zapomniałem o nim.Ach ta skleroza :) .Wpałem na pomysł zrobienia latarnii morskiej na skale.Taka troche fantasy ale cóż!!Komentujcie, dawajcie pomysły i takie tam!!
Napisano 24 Grudzień 200321 l Na razie duzo nie mozna powiedziec...malo szcezgolow i maly render:/ pozdr
Napisano 25 Grudzień 200321 l narazie widze tu pare boxów troche noisa i ze 2 cylindry :) postaraj sie bo pomysł jest fajny [piwo]
Napisano 25 Grudzień 200321 l Na razie to za bardzo nie ma co oceniać. Czekam na więcej i powodzenia!!
Napisano 25 Grudzień 200321 l Pomysl spoko moze byc dobrze (szczegolnie z fajnym swiatelkiem :D Czekam na kolejne obrazki (moze troche wieksze zblizenie :)
Napisano 25 Grudzień 200321 l Teraz już lepiej. Nie myślałeś o jakimś bardziej fantazyjnym kształcie tego domku?
Napisano 26 Grudzień 200321 l Małe niedopatrzenie: Jak ktoś będzie wchodził po schodach to walnie się łbem o ten balkonik [lol2]
Napisano 26 Grudzień 200321 l co do latarni to zazwyczaj na górze jest do okoła balkonik .... ale może poprostu jeszcze się za to nie wziołeś (z balkonikiem będzie ładniej)
Napisano 26 Grudzień 200321 l Autor Bardziej fantazyjny??Pomyśle choć tak mi sie podoba.A co do balkonika na latarni i na schodach to poprawie!!
Napisano 26 Grudzień 200321 l Mi sie ta skala jakos nie podoba, moze daj cos co bedzie przypominalo tafle wody to nabiore jakiegos przekonania bo narazie to wyglada jak box z noisem:D
Napisano 28 Grudzień 200321 l Autor Mam problrm z morzem.Mianowicie nie moge nigdzie znaleźć fajnego tuta o zrobieniu takiego morza!!I jak zrobić jakiś fajny tynk??
Napisano 28 Grudzień 200321 l http://www.3dmax-info.de/tutorials.htm tam jest tutorial, który napewno cie zainteresuje.
Napisano 28 Grudzień 200321 l Model niezbyt trudny , ale prezentuje się ciekawie , mam nadzieję ,że zrobisz niezłe otoczenie.
Napisano 28 Grudzień 200321 l Model jest ciekawy, ale popraw tą skałe, gdyż wygląda jakby ten budynek wisiał w powietrzu.
Napisano 28 Grudzień 200321 l no no ladnie ladnie :)....mi nie przeszkadza, ze model jest \"niezbyt trudny\" pracka ma fajny klimacik
Napisano 29 Grudzień 200321 l No od razu lepiej...ja bym dal troche fantastyki w ta scenke...i zamiast skaly na ktorej stoi ten domek czy tam latarnia bylaby wielka dlon ktora utrzymuje to wszystko :) pozdr
Napisano 29 Grudzień 200321 l Autor WIERZBA-no otoczenie to bedzie kilka skałek i morze malefatal-bo on tak częściowo (brzegi) wisi w powietrzu Archangel-dzięki Pablo-nie przepadam za fantastyką ale może zrobie drugą wersje Apdejt po sylwestrze!!A i co z tym tynkiem??Szczęśliwego nowego roku!!
Napisano 30 Grudzień 200321 l ja bym tu widzial raczej biale deski a nie tynk ale wybor pozostawiam Tobie....
Napisano 31 Grudzień 200321 l a wg. mnie to ta latarnia nie utrzyma sie na takiej malej skale. ja bym dal wiekszą skałę albo urwisko.
Napisano 2 Styczeń 200421 l Autor malefatal-dopiero dziś miałem okazje przeczytać tego tuta i okazało sie że tydzień temu czytałem ten sam tylko że po polsku!!Polska wersja tego tuta o morzu jest na www.max3d.pl Pierzak-ta skała też mi sie zaczyna nie podobać!!Zmienie ją!! I apdejt z morzem z tuta które lekko mówiąc nie wyszło mi!!O materiałach nic nie mówie bo w tutrioalu były opisy na wersje 2.5 a ja mam 5 więc zastosowałem standardową wode z maxa.I co dalej z tym morzem??Bo to co mi wyszło to delikatnie mówiąc nie jest morze!!
Napisano 2 Styczeń 200421 l Troche tak tutaj pusto, sam domek i morze to niewiele. Ja bym to widzial tak jak teraz ale z tylu bylby widok na klif, zachod slonca i mewy latajace nad tym urwiskiem. Moze jest to za trudne ale jak sie postarasz bedzie naprawde ladnie wygladac
Napisano 2 Styczeń 200421 l Autor Nie martw nie dla mnie też za pusto!!I zastanawiałem sie coby dodać klif nie przejdzie za bardzo bo kto by stawiał latarnie morską na skale skoro obok ma klif!!Ale mewy to dobry pomysł!!I zachód słońca też!!ja myślałem żeby zrobić do tych schodów mostek na brzeg.
Napisano 10 Styczeń 200421 l Autor Męczyłem sie troche nad tym morzem i wyszło tak jak widać-niestety-jakiś przepis na materiał morza potrzebuje!!I to samo tyczy sie skały.I zmieniłem kamere.Jak zrobić jakiś fajny zachód słońca??I niebo??Prosze o pomoc!!
Napisano 10 Styczeń 200421 l ogolnie to fajnie sie zapowiada ale ja widze jeden błąd (?) chodzi mi o barierkę na latarni... z tego co widać to jest prawie takiej samej wielkości jak drzwi do domku.. to chyba za dużo będzie troszkę no nie? :) Barierki mają to do siebie że do mostka zwykle sięgają. Może gdy zrobisz lampę i okienka na górze to zobaczysz o co m i chodzi. Sozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 200421 l aha i jeszcze jedna rzecz.... nie wiem co to jest - kabel biegnacy po załamaniu dachu. Jeśłi to piorunochron nie wiem czy powinien biec po całej długości dachu, no ale nieważen - fajnie to wygląda. Mógłbyś pociągnąć go na samą górę latarni... no i jeszcze ten kabel na daszku okna jest troche nie na miejscu... w usmie możesz sobie darować to co tu napisałem bo to już takie straszne czepialstwo o najdrobniejsze szczegóły. Praca jest fajna! tak trzymać!
Napisano 17 Styczeń 200421 l Autor Poprawiłem morze i myśle że takie bedzie dobre.I skała lepsiejsza.Tylko nie wiem skąd jest i jak zlikwidować ten bug przy skale??W maxie jest ok ale na renderze (Brazil) sie psuje!!I prosze o pomoc z niebem i zachodem słońca!!Nie wiem jak sie za to zabrać!!Prosze o pomoc!!
Napisano 17 Styczeń 200421 l co do buga to nie wiem jak Ci pomoc, ale zachod slonca wychodzi bardzlo ladnie w Dreamspace :)
Napisano 17 Styczeń 200421 l To jest plugin do maxa dobrze chodzi z brazilem ale nie wiem jak z innymi renderami
Napisano 28 Styczeń 200421 l Autor A gdzie znajde tego dreamspace bo nie znalazłem??jak zrobić rozbeyzgującą się wode o skałe??pomóżcie mi bo chciałbym skończyć!!0
Napisano 31 Styczeń 200421 l Autor Niechciał mi nikt pomóc więc kombinowałem!!I kombinowałem i......... nie wyszło.jak poprawić tą mape HDRI aby była tak jak trzeba??Albo skąd ściągnąć darmową lepszą??sory za rozmiar i nie skończony render ale cierpliwość mi poszła na spacer!!
Napisano 31 Styczeń 200421 l otwórz Rendering -> Environment i tam w Background wsadź mapę HDRI, następnie otwórz Material Editor i przeciągnij do niego mapę HDRI z Background jako Instance i ustaw ją jako Spherical Environment :)
Napisano 31 Styczeń 200421 l www.splutterfish.com tam masz krutki tut o hrdi, a poza tym przy probach oswietlenia sceny zrob uproszcozny model twojej sceny i na nim testuj ile wlezie, wywal wszystkie niepotrzbene ustawienia i wkoncu zalapiesz o co chodiz:)
Napisano 31 Styczeń 200421 l Autor Dzięki już lepiej!!Ale sa blisko troche ta mapka.I nie wim jak rozjaśnić bo u mnie na moim kiepskim monitorze troche ciemna skała jest.Podeścik do poprawy (ten na mniejszej skale) i kawałek domu mi sie popsuł.Jak tynk ciekawy zrobić??
Napisano 1 Luty 200421 l scena jest oswietlona calkiem ciekawie !! :)...ale ta mapa jako tlo nie prezentuje sie najlepiej....dziwnie wyglada przejscie pomiedzy woda a tlem
Napisano 1 Luty 200421 l Autor No właśnie i nie wiem jak zrobić lepiej,Może nowa mapka Hdri??Tylko skąd lepszą darmową??
Napisano 1 Luty 200421 l lepiej z hdri to nie zrobisz. Ja bym zrobil tak: Mapke hdri wrzucasz do slotu Environment danego materialu(wody na przyklad) A tlo ogolne dajesz jakis obrazek(chmurki czy cos tam) i masz ladnie :) i do tego jescze troche inne ustawienie kamery zyeby nie bylo widac krawedzi morza.
Napisano 1 Luty 200421 l mysle ze tak jak Andree mowi powinienes zmienic ustawienia kamery i moze jeszcze jakies skalki daj w oddali bo tak jakos pusto jest, a tak ogolnie to fajnie 3m sie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto