Skocz do zawartości

Materiał szyby w oknie!


wueres

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

olej gotowce z architectural bo to syf jest :] jesli uparcie chcesz w scanlinie to w wolnym slocie utworzy material raytraced tam poszukaj gdzies parametru IOR (jesli chcesz taki super real) i ustam ten parametr na 1.5 gdzies tam kolo napisu reflect jest do zaznaczenia ptaszkiem fallof wszedzie w colorach daj bialy no i powinno cos wyjsc no i wiadomo ze musisz miec jakies otoczenie bys wogole widzial ta szybe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do szyb nie daje się IOR 1,5 bo to źle działa niestety jak renderer nie obsługuje diaelectriców. Szyby w oknach można spokojnie robić z IOR 1.0 , bo tu się tylko odbicia liczą, a "shift" swiatła i tak jest niezauważalny. A więc imho material raytraced prawie 100% przezierny i odbicie według potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj : Wybierz z listy shaderów Translucent Shader.Jeśli chcesz kolor np: niebieski,ustaw go w diffuse.Krycie materiału (opacity) zmniejsz do 20%.Włącz opcję 2-Sided.Przypisz to obiektowi odpowiadającemu za szybę.Zmien jeszcze kolor tła(Rendering>Evironment>Backround>Color.Na koniec wyrenderuj(najlepiej w mental rayu).

Powinno ci wyjść fajna szyba.:) powodzenia i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności