Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam..

Ma problem…tak ja na obrazku,nie ma pojecia, czemu miejscami pojawia się ziarno ustawienia naprawdę wysokie.

 

BF – ustawione na 50 (stare gmc w rc)

Lc – 2500

Światła 2 plany 2 iesy sub: po 40 ies , plany po 30

Sety 30/3

A/A –Bf (qmc)

v-rey -1.5 final SP1

 

Czemu?. Po prostu, czemu..? Pomocy.

 

2005720634190342795_rs.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A subdivision materiału? Nie wiem czy to coś zmieni... Jeszcze ustawienia rQMC podaj ;)

 

btw: ładna łazienka - lustro wygląda jak jajko :)

Napisano

Materiał jest na ok. 30..45..sub.;/ A co do jajka.. Miało być jajko cicho ziom;p

 

Co do karty…hm?.A tego morze być.. Przyczyna..? Zabiłeś mnie tym:)

Napisano

Ziarno widzie ze jest tak naprawde na calym obrazku. Moze light cache smyrgnij na 5 000 ? wtedy u mnie (nie wiem na jakiej wersji wryja pracujesz) sbdv w materialach wystarczy na jakies 15.

 

pzdrw

Napisano

podnieś subdivisy cieni w światłach. Jak to nie pomoże to w zakładce rQMC sampler daj Adaptive amount na 0,01 albo na 0,001 - oczywiście i mniej tym dłużej się renderuje.

PS. ustawiania karty graficznej nie mają tu żadnego znaczenia.

Napisano

'Ziarno widzie ze jest tak naprawde na calym obrazku.'

Tak naprawdę, to w rejonach najjaśniejszych jest ok. Moim zdaniem problem polega na tym, że sampling bazuje na wartościach tresh. ze skali linearnej (gamma = 1), stąd w miejscach zacienionych jedzie na wartościach minimum.

 

Pozdrawiam.

Napisano

zrób tak:

 

AA na QMC:

min 1

max 16

clr thres 0.007

 

GI QMC sampli jakies 14-18

 

rQMC sampler:

Global subdiv sampler na 0.1

amount na 1.0

 

subdiv na materialach, swiatlach itd nie wazne ile. Na tych ustawieniach bedzie czysciutko i szybko.

Napisano
zrób tak:

 

subdiv na materialach, swiatlach itd nie wazne ile. Na tych ustawieniach bedzie czysciutko i szybko.

 

Dzięki wielki!!! Dziś pewnością sprawdzę to, a jak wygada ostrość ( dokładność) przy takim ustawieniu, jeszcze raz dziek wszystkim za zainteresowanie.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Jeszcze dodam, że przy metodzie SWRSC, jak masz już gdzieś wartość subdiv w scenie większe/równe 10, ustaw Global subdiv sampler na 0.01. Wówczas niezależnie od liczb zawsze będzie 1, a za szum odpowiedzialne będą ustawienia AA.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności