Napisano 23 Listopad 200717 l Witam.. Ma problem…tak ja na obrazku,nie ma pojecia, czemu miejscami pojawia się ziarno ustawienia naprawdę wysokie. BF – ustawione na 50 (stare gmc w rc) Lc – 2500 Światła 2 plany 2 iesy sub: po 40 ies , plany po 30 Sety 30/3 A/A –Bf (qmc) v-rey -1.5 final SP1 Czemu?. Po prostu, czemu..? Pomocy.
Napisano 23 Listopad 200717 l A subdivision materiału? Nie wiem czy to coś zmieni... Jeszcze ustawienia rQMC podaj ;) btw: ładna łazienka - lustro wygląda jak jajko :)
Napisano 23 Listopad 200717 l Autor Materiał jest na ok. 30..45..sub.;/ A co do jajka.. Miało być jajko cicho ziom;p Co do karty…hm?.A tego morze być.. Przyczyna..? Zabiłeś mnie tym:)
Napisano 24 Listopad 200717 l A wez no Panie Arch Iridjadens Małp I Kwasi Monte Karło, choc czuje ze to nie pomoze;)
Napisano 24 Listopad 200717 l Ziarno widzie ze jest tak naprawde na calym obrazku. Moze light cache smyrgnij na 5 000 ? wtedy u mnie (nie wiem na jakiej wersji wryja pracujesz) sbdv w materialach wystarczy na jakies 15. pzdrw
Napisano 24 Listopad 200717 l podnieś subdivisy cieni w światłach. Jak to nie pomoże to w zakładce rQMC sampler daj Adaptive amount na 0,01 albo na 0,001 - oczywiście i mniej tym dłużej się renderuje. PS. ustawiania karty graficznej nie mają tu żadnego znaczenia.
Napisano 24 Listopad 200717 l 'Ziarno widzie ze jest tak naprawde na calym obrazku.' Tak naprawdę, to w rejonach najjaśniejszych jest ok. Moim zdaniem problem polega na tym, że sampling bazuje na wartościach tresh. ze skali linearnej (gamma = 1), stąd w miejscach zacienionych jedzie na wartościach minimum. Pozdrawiam.
Napisano 24 Listopad 200717 l zrób tak: AA na QMC: min 1 max 16 clr thres 0.007 GI QMC sampli jakies 14-18 rQMC sampler: Global subdiv sampler na 0.1 amount na 1.0 subdiv na materialach, swiatlach itd nie wazne ile. Na tych ustawieniach bedzie czysciutko i szybko.
Napisano 25 Listopad 200717 l Autor zrób tak: subdiv na materialach, swiatlach itd nie wazne ile. Na tych ustawieniach bedzie czysciutko i szybko. Dzięki wielki!!! Dziś pewnością sprawdzę to, a jak wygada ostrość ( dokładność) przy takim ustawieniu, jeszcze raz dziek wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam.
Napisano 25 Listopad 200717 l ostrość oczywiście będzie zalezna od filtra AA. Mozesz dac vRay Lanczos, albo Catmull Ruma czy jak mu tam dla ostrych wiz.
Napisano 25 Listopad 200717 l Jeszcze dodam, że przy metodzie SWRSC, jak masz już gdzieś wartość subdiv w scenie większe/równe 10, ustaw Global subdiv sampler na 0.01. Wówczas niezależnie od liczb zawsze będzie 1, a za szum odpowiedzialne będą ustawienia AA. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto