Posted November 23, 200717 yr Witam.. Ma problem…tak ja na obrazku,nie ma pojecia, czemu miejscami pojawia się ziarno ustawienia naprawdę wysokie. BF – ustawione na 50 (stare gmc w rc) Lc – 2500 Światła 2 plany 2 iesy sub: po 40 ies , plany po 30 Sety 30/3 A/A –Bf (qmc) v-rey -1.5 final SP1 Czemu?. Po prostu, czemu..? Pomocy.
November 23, 200717 yr A subdivision materiału? Nie wiem czy to coś zmieni... Jeszcze ustawienia rQMC podaj ;) btw: ładna łazienka - lustro wygląda jak jajko :)
November 23, 200717 yr Author Materiał jest na ok. 30..45..sub.;/ A co do jajka.. Miało być jajko cicho ziom;p Co do karty…hm?.A tego morze być.. Przyczyna..? Zabiłeś mnie tym:)
November 24, 200717 yr A wez no Panie Arch Iridjadens Małp I Kwasi Monte Karło, choc czuje ze to nie pomoze;)
November 24, 200717 yr Ziarno widzie ze jest tak naprawde na calym obrazku. Moze light cache smyrgnij na 5 000 ? wtedy u mnie (nie wiem na jakiej wersji wryja pracujesz) sbdv w materialach wystarczy na jakies 15. pzdrw
November 24, 200717 yr podnieś subdivisy cieni w światłach. Jak to nie pomoże to w zakładce rQMC sampler daj Adaptive amount na 0,01 albo na 0,001 - oczywiście i mniej tym dłużej się renderuje. PS. ustawiania karty graficznej nie mają tu żadnego znaczenia.
November 24, 200717 yr 'Ziarno widzie ze jest tak naprawde na calym obrazku.' Tak naprawdę, to w rejonach najjaśniejszych jest ok. Moim zdaniem problem polega na tym, że sampling bazuje na wartościach tresh. ze skali linearnej (gamma = 1), stąd w miejscach zacienionych jedzie na wartościach minimum. Pozdrawiam.
November 24, 200717 yr zrób tak: AA na QMC: min 1 max 16 clr thres 0.007 GI QMC sampli jakies 14-18 rQMC sampler: Global subdiv sampler na 0.1 amount na 1.0 subdiv na materialach, swiatlach itd nie wazne ile. Na tych ustawieniach bedzie czysciutko i szybko.
November 25, 200717 yr Author zrób tak: subdiv na materialach, swiatlach itd nie wazne ile. Na tych ustawieniach bedzie czysciutko i szybko. Dzięki wielki!!! Dziś pewnością sprawdzę to, a jak wygada ostrość ( dokładność) przy takim ustawieniu, jeszcze raz dziek wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam.
November 25, 200717 yr ostrość oczywiście będzie zalezna od filtra AA. Mozesz dac vRay Lanczos, albo Catmull Ruma czy jak mu tam dla ostrych wiz.
November 25, 200717 yr Jeszcze dodam, że przy metodzie SWRSC, jak masz już gdzieś wartość subdiv w scenie większe/równe 10, ustaw Global subdiv sampler na 0.01. Wówczas niezależnie od liczb zawsze będzie 1, a za szum odpowiedzialne będą ustawienia AA. Pozdrawiam
Create an account or sign in to comment