Mr_SAN Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Witam wszystkich zgromadzonych ;) Chciałbym przedstawić moje najnowsze wypociny. Jest to drugi pojazd jaki w życiu zrobiłem (nie licząc pewnego innego projektu, który porzuciłem). Render wykonany w Vray 1.5. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)
NV Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Model nie jest wolny od błędów ale generalnie wrażenie pozytywne. Teraz sam walczę z viperem i wiem ,że te jego kształty czasem zaginają. Brak dobrego wnętrza daje się we znaki no i mogłeś posiedzieć na materiałami jeszcze trochę :)
FF Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Pierwszy render wydaje sie być nawet zacny a model choć nie znam dobrze vipera chyba ma małe niedoróbki, ale bardzo małe:) 2 render już mi sie tak nie podoba, masz zamiar z nim coś jeszcze robić że dałeś do wipa? A tak poza tym viper mógł by być całkiem ładny gdyby nie ten dach:P EDIT: teraz jeszcze zauważyłem że perspektywa tła jest zła w stosunku to podłoża na którym stoi viper.
NV Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Freedom Fighter: A idź mi :) Viper ma fajny dach i koniec kropka . :) Może trochę jakby ktoś na niego upadł z 2 piętra ale FAJNY ;)
Mr_SAN Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Witam - dzieki za komenty. Nvidia - mnie się dach też bardzo podoba - inny niż wszystkie ;) Freedom Fighter - Perspektywe jeszcze poprawie. Temat jest w Wipie bo chcę jeszcze parę pierdółek poprawić :)
NV Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 A czyli dopracujesz prace :] To fajnie, i powodzenia :) Fajny kontrast między naszmi wątkami jest.... twój stary viper i mój z 2005r :)
Skateforlife Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Ogolnie ladnie,ale kola w ziemi,krzywe blachy ,dziwne krawedzie i ten dach cos mi nie pasuje ogolnie fajna sceneria.Praca zasluguje na 4-
Mr_SAN Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Skateforlife - Jesli chodzi o kola to jest to zamierzone (żeby samochod nie stał jak na plastikowych kółeczkach to opnki są troche płaskawe przy styku z ziemia - na każdym parkingu to zobaczysz:P, dach - jak najbardziej jak w orginale, krzywe blachy - prosiłbym o wskazanie konkretnych miejsc co bym mogł poprawić bo gadać duzo kazdy potrafi :D
Ardeni Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Mi tam się podoba, dobrze że wrociłeś do 3d :) Tak 3mać
Mr_SAN Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Dziex Ardeni :) Jestem w trakcie robienia jeszcze innych projektów, które przedstawie, Viperka tez jeszcze bede poprawiał tu i tam ;)
Dirk Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 To ja po Tobie pojadę;) Żartuję oczywiście. Hmm. Od czego zacząć. Podejrzewam, że wzorowałeś się na modelu w jakiejś skali. Prawda? Koła-felgi nie takie. Tak wpuszczone ramiona w obręcz miał concept car z 1989 roku. Do tego na mocowanie śrub jest zaślepka z logiem Viper'a.Popraw:) Dach-ujdzie, i niech wszyscy nie marudzą bo akurat dach w Viperze taki był. Przyczepić się można najwyżej do kształtu przy szybie. Szyby boczne-nie tak wyglądały (chyba, że masz jakieś fotki). Właściwie to trudno to było nazwać szybą. To był dodatek do dachu:) Wydech-zły kształt i kąt rury Lusterka-za wysokie Światła przednie-za małe, chyba, że mi się wydaje przez perspektywę:) Jak chcesz więcej wskazówek to pisz na gg. Ogólnie samo nadwozie byłoby ładne gdyby nie te podstawowe błędy. Myślę, że jak się przyłożysz to wyjdzie bardzo ładny model.
Mr_SAN Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Witam. Jeśli chodzi o szybe i wogóle kształy to sugerowałem się tymi oto fotkami: http://www.autosoldalak.hu/galeria/galleries/Autok/Dodge/Dodge_Viper_RT_10_red_st.jpg http://www.epuzzle.com.pl/epuzzle/os/catalog/images/castor/1000/fd/100606.jpg[/color] http://mr.san.diinoweb.com/files/viper.jpg Co do zaslepek (i nie tylko) - cóż zależy od modelu i gustu ;) Wogóle viper jest samochodem gdzie wariacje nadwoziowe i szczegółowe są nieskończone ;) Co widac nawet po samych zdjęciach :D
Dirk Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 I te wariacje mnie drażnią:) Wiedziałem, że lecisz po modelu bburago:) Poszukaj w sieci zdjęć orginalnej bocznej szyby. To taka odsuwana do tyłu:) I zmień te fele bo to nie wariacja a niedopatrzenie ;)
Mr_SAN Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Napisano 2 Grudzień 2007 Ale mnie się podobaja te wariacje i taki kierunek obrałem - przy tym zostane ;) Pod ostatnim linkiem widac fele, na ktorych ja sie wzorowałem ;]
kozioo Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 To zmień temat wątku na burago viper rt/10 :> W dodatku targa ;) Dirk ma racje co do poprawek, ja dodam tylko że okolice przednich reflektorów sprawiają wrażenie zerowej grubości maski. Ale ogólnie i na pierwszy rzut oka całkiem udany model ;)
DiO Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 bardzo fajny :) podoba mi sie :) ale...tylnia felga -to wcisniecie jej do srodka bylo moim zdaniem ok dopóki...go nie zobaczylem:P dal bym z tylu takie jak z przodu ale zapewny ty widziales obie wersje wiec moze nie mam racji.pozdrawiam :)
Mr_SAN Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Napisano 4 Grudzień 2007 W weekend zabiorę sie do poprawek (uczelnia absorbuje strasznie dużo czasu) - na pierwszy rzut poleci boczna szyba, perspektywe tła już poprawiłem (w końcu nie jest powiedziane, ze parking musi być wzgledem miasta pod kątem prostym :P), nastepnie dodam zaslepki i kilka poprawek kosmetycznych. Zapodam siateczki i finalne rendery. Acha no i obniże lusterka bo faktycnzie z nimi przegiąłem. Pozdrawiam :)
Dirk Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Tło na razie zostaw i zajmij się modelem:) Kibicuję Ci ponieważ przynajmniej TT nie robisz;)
pecet Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 lampy musisz poprawić bo kształt jest inny, dach aż takich wypukłości nie ma, te felgi też tak nie wyglądają (są za płaskie) reszta ok, ale za amerykanami nie przepadam ;)
_Mich@l_ Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Modelik jak dla mnie początkującego prześliczny, chociaż ta boczna szyba wygląda serio niepraktycznie ;D Najbardziej drażniącą mnie rzeczą jest coś, a'la HDR z gier w 2 renderku. Jak ja nie lubię takich rażąco-rozświetlająco-delikatnych świateł. Jedyne co to powoduje u mnie to efekt mgły przed oczami. Ani to ładne ani rzeczywiste. Oczywiście to moje zdanie ;D
arekk_94 Napisano 9 Grudzień 2007 Napisano 9 Grudzień 2007 Wydaje mi sie, że troche za płaska maska. Na fotkach jest bardziej zaokrąglona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się