Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich zgromadzonych ;) Chciałbym przedstawić moje najnowsze wypociny. Jest to drugi pojazd jaki w życiu zrobiłem (nie licząc pewnego innego projektu, który porzuciłem). Render wykonany w Vray 1.5. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

 

Viper%20RT10%20By%20Piotr%20Sang%F3rski%20%20-%20kompilacja.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model nie jest wolny od błędów ale generalnie wrażenie pozytywne. Teraz sam walczę z viperem i wiem ,że te jego kształty czasem zaginają. Brak dobrego wnętrza daje się we znaki no i mogłeś posiedzieć na materiałami jeszcze trochę :)

Napisano

Pierwszy render wydaje sie być nawet zacny a model choć nie znam dobrze vipera chyba ma małe niedoróbki, ale bardzo małe:) 2 render już mi sie tak nie podoba, masz zamiar z nim coś jeszcze robić że dałeś do wipa?

 

A tak poza tym viper mógł by być całkiem ładny gdyby nie ten dach:P

 

EDIT: teraz jeszcze zauważyłem że perspektywa tła jest zła w stosunku to podłoża na którym stoi viper.

Napisano

Freedom Fighter: A idź mi :) Viper ma fajny dach i koniec kropka . :) Może trochę jakby ktoś na niego upadł z 2 piętra ale FAJNY ;)

Napisano
  • Autor

Witam - dzieki za komenty.

Nvidia - mnie się dach też bardzo podoba - inny niż wszystkie ;)

Freedom Fighter - Perspektywe jeszcze poprawie.

Temat jest w Wipie bo chcę jeszcze parę pierdółek poprawić :)

Napisano

A czyli dopracujesz prace :] To fajnie, i powodzenia :) Fajny kontrast między naszmi wątkami jest.... twój stary viper i mój z 2005r :)

Napisano

Ogolnie ladnie,ale kola w ziemi,krzywe blachy ,dziwne krawedzie i ten dach cos mi nie pasuje ogolnie fajna sceneria.Praca zasluguje na 4-

Napisano
  • Autor

Skateforlife - Jesli chodzi o kola to jest to zamierzone (żeby samochod nie stał jak na plastikowych kółeczkach to opnki są troche płaskawe przy styku z ziemia - na każdym parkingu to zobaczysz:P, dach - jak najbardziej jak w orginale, krzywe blachy - prosiłbym o wskazanie konkretnych miejsc co bym mogł poprawić bo gadać duzo kazdy potrafi :D

Napisano
  • Autor

Dziex Ardeni :) Jestem w trakcie robienia jeszcze innych projektów, które przedstawie, Viperka tez jeszcze bede poprawiał tu i tam ;)

Napisano

To ja po Tobie pojadę;) Żartuję oczywiście.

Hmm. Od czego zacząć. Podejrzewam, że wzorowałeś się na modelu w jakiejś skali. Prawda?

Koła-felgi nie takie. Tak wpuszczone ramiona w obręcz miał concept car z 1989 roku. Do tego na mocowanie śrub jest zaślepka z logiem Viper'a.Popraw:)

Dach-ujdzie, i niech wszyscy nie marudzą bo akurat dach w Viperze taki był. Przyczepić się można najwyżej do kształtu przy szybie.

Szyby boczne-nie tak wyglądały (chyba, że masz jakieś fotki). Właściwie to trudno to było nazwać szybą. To był dodatek do dachu:)

Wydech-zły kształt i kąt rury

Lusterka-za wysokie

Światła przednie-za małe, chyba, że mi się wydaje przez perspektywę:)

Jak chcesz więcej wskazówek to pisz na gg.

Ogólnie samo nadwozie byłoby ładne gdyby nie te podstawowe błędy. Myślę, że jak się przyłożysz to wyjdzie bardzo ładny model.

Napisano
  • Autor

Witam. Jeśli chodzi o szybe i wogóle kształy to sugerowałem się tymi oto fotkami:

 

http://www.autosoldalak.hu/galeria/galleries/Autok/Dodge/Dodge_Viper_RT_10_red_st.jpg

http://www.epuzzle.com.pl/epuzzle/os/catalog/images/castor/1000/fd/100606.jpg[/color]

 

http://mr.san.diinoweb.com/files/viper.jpg

 

Co do zaslepek (i nie tylko) - cóż zależy od modelu i gustu ;) Wogóle viper jest samochodem gdzie wariacje nadwoziowe i szczegółowe są nieskończone ;) Co widac nawet po samych zdjęciach :D

Napisano

I te wariacje mnie drażnią:) Wiedziałem, że lecisz po modelu bburago:)

Poszukaj w sieci zdjęć orginalnej bocznej szyby. To taka odsuwana do tyłu:)

I zmień te fele bo to nie wariacja a niedopatrzenie ;)

Napisano
  • Autor

Ale mnie się podobaja te wariacje i taki kierunek obrałem - przy tym zostane ;)

 

Pod ostatnim linkiem widac fele, na ktorych ja sie wzorowałem ;]

Napisano

To zmień temat wątku na burago viper rt/10 :> W dodatku targa ;)

Dirk ma racje co do poprawek, ja dodam tylko że okolice przednich reflektorów sprawiają wrażenie zerowej grubości maski.

 

Ale ogólnie i na pierwszy rzut oka całkiem udany model ;)

Napisano

bardzo fajny :) podoba mi sie :)

ale...tylnia felga -to wcisniecie jej do srodka bylo moim zdaniem ok dopóki...go nie zobaczylem:P dal bym z tylu takie jak z przodu ale zapewny ty widziales obie wersje wiec moze nie mam racji.pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

W weekend zabiorę sie do poprawek (uczelnia absorbuje strasznie dużo czasu) - na pierwszy rzut poleci boczna szyba, perspektywe tła już poprawiłem (w końcu nie jest powiedziane, ze parking musi być wzgledem miasta pod kątem prostym :P), nastepnie dodam zaslepki i kilka poprawek kosmetycznych. Zapodam siateczki i finalne rendery. Acha no i obniże lusterka bo faktycnzie z nimi przegiąłem. Pozdrawiam :)

Napisano

Tło na razie zostaw i zajmij się modelem:) Kibicuję Ci ponieważ przynajmniej TT nie robisz;)

Napisano

lampy musisz poprawić bo kształt jest inny, dach aż takich wypukłości nie ma, te felgi też tak nie wyglądają (są za płaskie) reszta ok, ale za amerykanami nie przepadam ;)

Napisano

Modelik jak dla mnie początkującego prześliczny, chociaż ta boczna szyba wygląda serio niepraktycznie ;D

Najbardziej drażniącą mnie rzeczą jest coś, a'la HDR z gier w 2 renderku. Jak ja nie lubię takich rażąco-rozświetlająco-delikatnych świateł. Jedyne co to powoduje u mnie to efekt mgły przed oczami. Ani to ładne ani rzeczywiste. Oczywiście to moje zdanie ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności