Napisano 3 Grudzień 200717 l Kolejny polski samolot. Tym tazem padło na Karasia :). Jeżeli chodzi o kadłub, zostało kilka pierdółek do dorobienia. Przede mną kabina... bedzie troche dłubania ;p. Potem mapowanie i textury, standart. Koniec ( wiecej renderów w ostatnim poscie )
Napisano 3 Grudzień 200717 l Strasznie fajny. Też go kiedyś robiłem w low poly (na zamówienie) ale Twoje skrzydła są o wiele lepiej rozegrane.
Napisano 12 Marzec 200817 l Autor Dobra, odgrzebuje .... Sesja dawno skonczona, problemy z kompem załatwoine, wiec biore sie za Karasia ;) Model uwazam za skonczony. Teraz mapowanie ( jezu jak tego nie lubie ;p ) i textury :)
Napisano 17 Kwiecień 200816 l Autor Ok, pewnie i tak nikt tego nie zauważy, ale cóż... znalazłem chwilke czasu i wznowiłem dłubanie przy Karasiu... Diffise prawie skonczony, potem reszta mapek. narazie tyle.
Napisano 17 Kwiecień 200816 l Podział blach zbyt mocny. W prawdziwym samolocie z takiej odległości linii podziału blach byś prawie nie widział, tu masz grube czarne krechy, IMHO to dyskwalifikuje całą texturę koloru.
Napisano 17 Kwiecień 200816 l Autor Mowie ze diff prawie skonczony. Podział blach jest widoczny, bo nie ma jeszcze bumpa. Poprawione bedzie oprocz tego kilka innych detali...
Napisano 27 Kwiecień 200816 l dobre jest! nie pasuje mi jedynie kolor wydrapań/zadrapań, na kolorze powinien być dużo ciemniejszy a tylko na specu podkrecony. no i za dużo chodź rozumiem że po prostu chciałeś zaszaleć z detalem
Napisano 27 Kwiecień 200816 l Zacnie:) Zastanawia mnie tylko ilosc detalu pod kadlubem, czy to nie poly, ktore mozna bylo przeznaczyc na uzdatnienie tej lepiej widocznej czesci. P.S. Proponuje dodac ostatteczny screen do pierwszego posta.
Napisano 27 Kwiecień 200816 l Autor Tam pod kadłubem nie ma wiele detalu. Specjalnie starałem sie oszczedzic kilka poly i wrzucic je np. do kabiny ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto