Posted December 3, 200717 yr Kolejny polski samolot. Tym tazem padło na Karasia :). Jeżeli chodzi o kadłub, zostało kilka pierdółek do dorobienia. Przede mną kabina... bedzie troche dłubania ;p. Potem mapowanie i textury, standart. Koniec ( wiecej renderów w ostatnim poscie )
December 3, 200717 yr Strasznie fajny. Też go kiedyś robiłem w low poly (na zamówienie) ale Twoje skrzydła są o wiele lepiej rozegrane.
March 12, 200817 yr Author Dobra, odgrzebuje .... Sesja dawno skonczona, problemy z kompem załatwoine, wiec biore sie za Karasia ;) Model uwazam za skonczony. Teraz mapowanie ( jezu jak tego nie lubie ;p ) i textury :)
April 17, 200816 yr Author Ok, pewnie i tak nikt tego nie zauważy, ale cóż... znalazłem chwilke czasu i wznowiłem dłubanie przy Karasiu... Diffise prawie skonczony, potem reszta mapek. narazie tyle.
April 17, 200816 yr Podział blach zbyt mocny. W prawdziwym samolocie z takiej odległości linii podziału blach byś prawie nie widział, tu masz grube czarne krechy, IMHO to dyskwalifikuje całą texturę koloru.
April 17, 200816 yr Author Mowie ze diff prawie skonczony. Podział blach jest widoczny, bo nie ma jeszcze bumpa. Poprawione bedzie oprocz tego kilka innych detali...
April 27, 200816 yr dobre jest! nie pasuje mi jedynie kolor wydrapań/zadrapań, na kolorze powinien być dużo ciemniejszy a tylko na specu podkrecony. no i za dużo chodź rozumiem że po prostu chciałeś zaszaleć z detalem
April 27, 200816 yr Zacnie:) Zastanawia mnie tylko ilosc detalu pod kadlubem, czy to nie poly, ktore mozna bylo przeznaczyc na uzdatnienie tej lepiej widocznej czesci. P.S. Proponuje dodac ostatteczny screen do pierwszego posta.
April 27, 200816 yr Author Tam pod kadłubem nie ma wiele detalu. Specjalnie starałem sie oszczedzic kilka poly i wrzucic je np. do kabiny ;]
Create an account or sign in to comment