Jump to content

Featured Replies

Posted

Kolejny polski samolot. Tym tazem padło na Karasia :). Jeżeli chodzi o kadłub, zostało kilka pierdółek do dorobienia. Przede mną kabina... bedzie troche dłubania ;p. Potem mapowanie i textury, standart.

 

Koniec ( wiecej renderów w ostatnim poscie )

 

16467082uc1.jpg

  • Replies 11
  • Views 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Strasznie fajny. Też go kiedyś robiłem w low poly (na zamówienie) ale Twoje skrzydła są o wiele lepiej rozegrane.

  • Author

Dobra, odgrzebuje ....

Sesja dawno skonczona, problemy z kompem załatwoine, wiec biore sie za Karasia ;)

Model uwazam za skonczony. Teraz mapowanie ( jezu jak tego nie lubie ;p ) i textury :)

devazk3.th.jpg

  • Author

Ok, pewnie i tak nikt tego nie zauważy, ale cóż...

znalazłem chwilke czasu i wznowiłem dłubanie przy Karasiu...

Diffise prawie skonczony, potem reszta mapek.

 

48262465ht3.th.jpg

 

36106203nm4.th.jpg

 

narazie tyle.

Podział blach zbyt mocny. W prawdziwym samolocie z takiej odległości linii podziału blach byś prawie nie widział, tu masz grube czarne krechy, IMHO to dyskwalifikuje całą texturę koloru.

  • Author

Mowie ze diff prawie skonczony. Podział blach jest widoczny, bo nie ma jeszcze bumpa. Poprawione bedzie oprocz tego kilka innych detali...

dobre jest! nie pasuje mi jedynie kolor wydrapań/zadrapań, na kolorze powinien być dużo ciemniejszy a tylko na specu podkrecony. no i za dużo chodź rozumiem że po prostu chciałeś zaszaleć z detalem

Zacnie:)

 

Zastanawia mnie tylko ilosc detalu pod kadlubem, czy to nie poly, ktore mozna bylo przeznaczyc na uzdatnienie tej lepiej widocznej czesci.

 

P.S. Proponuje dodac ostatteczny screen do pierwszego posta.

  • Author

Tam pod kadłubem nie ma wiele detalu. Specjalnie starałem sie oszczedzic kilka poly i wrzucic je np. do kabiny ;]

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy