Damian Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 Ostatni przesiad│em siŕ na maxa 5 (super oczywiscie) ALE!!!.... ale jest jeden problem. Zaczne od tego ze razem z psesiadk▒ na maxa 5 psesiadlem sie na inny sprzŕ a mianowicie dual athlon1900+,GBramu i radeon 9700 a wiŕc sprzŕt i konfiguracja systemu jako przyczyny problemu wykluczam odrazu. Codzi o podgl▒d wireframe, poki jest smooth + higlights wszystko jest extra, chodzi p│ynnie i wrŕcz cˇdownie (nawet przy 230782poligonow na maximized window) ale w momencie kiedy przechodze na czysty wireframe np w innych oknach niz perspective, to niespodzianka chodzi o wiele wolniej!!!!!! to jeszcze nie koniec niespodzianek jak psejde na bounding box to tez jest gozej!!!!!!! w systemie ustawi│em Direct3D na minimom i troche szybciej ale dalej do dupy, to na starym pII 400 i rivie 16 w boundinbox to nawet ca│▒ katedre Baginskiego mozna by obracaŠ jak po masle. Zupe│nie inna sprawa jest w przypadku kiedy za sterownik wybiorŕ openGL w tedy jest extra wireframe z genialnym antialiasem itp. z smooth + higlights troche gozej ale da sie zyc tylko ze niewiem dlaczego scen zapisanych w czasie kiedy tworzylem z directem sie nie da otworzyc bo mi sie sprzŕt wiesza... pozatym open GL odpada z powodu niesuportowania transparentow. Ludzie pomozcie!!!! B│agam bo szlak mnie trafia jak mam cos przesun▒c i musze to widziec w wireframe.....
El Wieczor Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 Originally posted by Damian pozatym open GL odpada z powodu niesuportowania transparentow. Jak to brak supportowania? O co chodzi??
Allien Napisano 7 Listopad 2002 Napisano 7 Listopad 2002 Czy na 3dsmax4 dzieje siŕ to samo (na nowym sprzecie) ??
Bacry Napisano 8 Listopad 2002 Napisano 8 Listopad 2002 Wszystko zale┐y od sterownikˇw jakich u┐ywasz. One s▒ pomostem miŕdzy maxem a monitorem:)
Valoos Napisano 8 Listopad 2002 Napisano 8 Listopad 2002 A moim skromnym zdaniem chodzi o antyaliasing. Cholernie spowalnia nawet najszybsza kartŕ (4x albo wiŕcej). W wireframe jest wiŕcej lini a co za tym idzie wiŕcej do antyaliasingu... Ja zawsze wy│▒czam AA linii w wireframe bo sie robi▒ za grube...:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się