Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Opis:

----------------------

Kleryk ze swoją bronią - pistoletem na święconą wode kontra potwór -wrażliwy na święconą wode - nietoperz. Kleryk jest troche świrnięty :)

------------------------------------------------

Opis po ang:

 

In some old ,forgotten place a cleric with his gun is fighting with wampire bats ,which of course are sensitive to holy water .

His weapon is some kind of water gun.

 

Pozdro

  • Like 1
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe pasuje troche wypozycjonować:)

th_60248_cloth_122_125lo.jpg

 

Koncept ciągle w facie rozwojowej ,siatek narazie nie będzie:p nie ma po co pokazywać ,bo nie skończone i nie ładne:)

pozdrawiam

// ten gnat to pistolet na wode , święconą :)

edit: nazwa egzorcysta jest też "zajęta" ?

edit2: inny view.[takiego ujęcia raczej nie będzie] http://img196.imagevenue.com/img.php?image=61054_cloth2_122_401lo.jpg

edit3 : albo taki ?

th_61593_cloth3_122_1195lo.jpg

Coś za bardzo statycznie to wychodzi...za pare dni mam nadzieje kolejny up.

Napisano

pomysl masz fajny, ja jednak bym to troche ujednolicil tzn. jak pistolet na wode to ok zrob pistolet a jak bronia ma byc kropidlo to niech bedzie kropidlo, niezrozum mnie zle, ale wydaje mi sie ze takim laczeniem mozesz przedobrzyc w ktoryms momencie pracke, ja bym zrobil ten pistolet taki srebrny, blyszczacy ;), Powodzenia

Napisano

W pierwszej chwili pomyślałam - miotła odrzutowa ?

Nie wygląda jak kropidło, ludzie mogą nie skojarzyć jak to zobaczą, scena powinna być zrozumiała bez pisemnego wytłumaczenia.

Napisano

Witam,

Leleń - thx;P

Adek,Ania - dzięki :P będzie albo przeźroczysty albo srebrny albo plastikowy.

narazie jest to pierwsze.

Fikołek - haha dobre :)

 

 

th_37980_f_122_580lo.jpg

th_37986_f2_122_201lo.jpg

daje Upa bo czasu coraz mniej ,a wasze zdanie i krytyka mi się przyda .

dużo ulegnie zmianie [ może poza ,teksturki ,shadery] ..strumień wody - partycle ,osobny layer będzie.

co bym chciał zmienić dodać...

- dołączyć na tym sznurku w pasie jakiś czosnek ,może kołek/krzyżyk drewniany

- porządnie zrobić tego nietoperza i troche go powiększyć [tego na 1 planie]

-skończyć oświetlenie ,dopasować modele żeby się nie przenikały itp. narazie jest troche chaotycznie.

Pozdrawiam ;)

Napisano

Dzięki za komentarze,może taki kadr?

maczuga - troche już późno ,a krzyż będzie :P

th_70359_Comp_1_122_415lo.jpg

co do światła..chciałem zrobić "nowoczesne" lampy świecące tak jak widać [nie do końca ale chodzi o kierunek itd.] ,średnio to działa ,przemyśle :/

 

Posiedziałem troche nad nietoperzem . Problem z Z-dephem ,nie działa na skrzydłach :/

Woda jest ,złą klatke wyrenderowałem ,dam upa wieczorem albo jutro rano..

Pozdrawiam ,C&C mile widziane :P

EDIT:

pytanie..jak zrobić cząsteczki kurzu ? partyclami czy mapki na planeach czy innej prostej geometrii??:>

Napisano

Z blurem czy bez, narazie to wyglada jak pare roznych rzeczy polaczonych w photoshopie. Jak dla mnie to wina przedwszystkich oswietlenia, ale moge sie mylic.

  • Like 1
Napisano

kamil.ochel - thx ,jęzor ma taki być ,przecie ma być komicznie ,shaderki..eh prawda:/

mirach - chyba masz racje ,wcześniej robiłem wszystko w vray'u ,mentala się ucze od nie dawna...a co skopałem ,to najprawdopodobniej ustawienia cieni ..

jeszcze raz dzięki :P

edit: cieni których nie ma ...o kurcze:P

Napisano

z tą głębią ostrości, daj większy front blur start i rear blur start, bo teraz 'zablurzyłeś' ; ) co planujesz w tle? Pozdrawiam.

Napisano

snooo -prawde mówiąc miałem zamiar to zmienić,thx

co do tła,jak wyrenderuje dzisiaj i się będzie w miare podobało ,to teksturki na tych kolumnach i sklepieniu. troche zieleni [ porosty] - ale nie dużo, jakieś pęknięcia też by sie przydały.Nie wykluczam jakiejś pajęczyny dla urozmaicenia ,ale nie ukrywam że wolałbym lepiej wyglądającego kleryka i nietoperka od masy detalu. I tak będzie 2gi plan zblurowany ,żeby nie rozpraszał uwagi..

narazie jeszcze daje zrzuty ekranu jak to wygląda od kuchni.. th_69561_wipek1_122_1094lo.jpg

th_69569_wipek2_122_407lo.jpg

render wieczorem ..niestety to trwa:/

pozdro

Napisano

Eh ok oświetlenie in progress th_74363_Comp_1_122_886lo.jpg

,ostatni render dzisiiaj. Max sie sypnął dzisiaj ok 4 razy :(

Może faktycznie jest za słabo ,ale w 10 dni można sporo zrobić :/

bez post pro.

pozdro

Napisano

kamil.ochel - Dzięki:)

na moją prośbe przeniesione do WiPa ,dzięki Adek.

Chce to skończyć tak czy siak.

Jak wróce to może dam upa [wieczorem].

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności