danilo2 Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Witam, postanowiłem że w końcu skończę jakąś bitwę:P Moim tematem będzie wojna Aniołów - dobrego - kobiety i złego, upadłego, mężczyzny. Zarys jaki na razie powstał w głowie jest taki, że Anioł upadły - ciemny, zły - leży i broni się ostatkiem sił przed atakującym go mieczem, aniołem dobrym. Opisywana scena będzie działa sie albo gdzieś w górze nad ziemią, albo na jakiejś polanie, może na obrzeżach miasta - to zależy od dalszych pomysłów. Na razie tyle, wiem że bedzie cięzko - matura, dsd i takie sprawy, ale mam nadzieję że tą bitwę skończę :) Pozdrawiam :)
jaras Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 dobre postanowienie :) życzę wytrwałości w bitwie !
maczuga Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o tematykę i sytuację, przynajmniej moim zdaniem. Powodzenia :) PS nie zepsuj tego miecza, błagam cię... akurat jeśli chodzi o miecze to można (imho) się wykazac designem i nieźle puścić wodze fantazji, wykorzystaj to :P
danilo2 Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 No to zaczynam modelowanie - do dzisiaj mialem zawalony całkiem czas no ale trzeba wziąć sie za bitwę :) Na początku mam takie pytanie - czy jest w internecie dostępna jakaś encyklopedia anatomii (sprawdzona - tzn używana przez was, w któej możan ładnie zobaczyć wszystkei mięsnie itd...) Wiem że właśnie anatomia dla mnie będize największym wyzwaniem:) Dzięki :)
maczuga Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 http://www.nlm.nih.gov/exhibition/hi...mies/home.html http://www.reybustos.com/03ra/ra.html http://www.anatomyatlases.org/atlaso...ateindex.shtml http://www.cdmedia-studio.com/anatomy_anim.html http://www.geocities.com/ajuss_jassak/index.html http://face-and-emotion.com/dataface...my/anatomy.jsp http://www.loopcorp.com/Miscellany/studymodel.jpg czego można chciec więcej? xD wszystkie linki znalazłem na forum.
danilo2 Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Dzięki wielkie:) hehe no tak szukałem dłuuuugo na googlach a tego nie znalazłem :P
danilo2 Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Witam, wiem że troszkę może na razie praca mi idzie powoli ... hmm mało czasu w ten weekend miałem :P w święta podgonię hehe :D tu taki mały progress - na razie "buzia" jednego z aniołów - detal będzie w zbrushu. Jak już mówiłem, ogólnie najważniejsze dla mniew tej bitwie będzie nauczenie się organiki - to moja pięta achillesowa :P wiec będę robił ją dokładnie (i chyba powoli, aczkolwiek mam nadzieję że zdążę) :P I proszę zawsze o najsurowszą krytykę :) (jak będzie co krytykować :D)
Tomala Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Jak na razie siatka i proporcje bardzo ładne. Powodzenia.
Destroyer Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 siatka ok, i widze, że w majce robisz, fajnie że nie jestem jedynym pszczelarzem w bitwie ;)
danilo2 Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Dzięki wielkie :) fikołek-> jasne że w majce :P Od kiedy przerzuciłem się na nią z maxa i zacząłem się w niej czuć całkiem dobrze to coraz bardziej mi się podoba i tak już zostanie :D ... no może jeszcze Houdiniego wypróbuję:) A teraz mały update - nad uszami popracuje jeszcze bo mnie prawie nie zadowalają - ale to może w zbrushu już. Teraz jeszcze nos i usta. Mam takie pytanie -jako, że jak już mówiłem, nie czuję się rewelacyjnie w organice, to co mi doradzacie po skończeniu głowy - resztę też modelować w mayce a potem detal w zbrushu czy lepiej kilka razy "wyekstrudowac" zarys, a kształt itp "wysculptować"?:) http://img155.imageshack.us/my.php?image=work1hx8.jpg http://img81.imageshack.us/my.php?image=work2sv6.jpg http://img149.imageshack.us/my.php?image=work3uv6.jpg
Tomala Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Ja bym Ci radził jednak wymodelować resztę w mayce a w zbrushu tylko detal. Jak tak ładnie zrobisz siatkę całego ciała to będzie łatwiej nad tym zapanować. Powodzenia w dalszej pracy.
Destroyer Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 jest całkiem spoko jak już modelujesz w majce to może zainteresuje Cię NEX ma parę bardzo poręcznych ficzersów i przyspiesza pracę
Gomez Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Wyglada bardzo przyzwoicie oprocz laczenia ucha z glowa. Ja tez radzilbym ci zrobic tylko detal w zbrushu bo jesli nie umiesz naprawde dobrze sculptowac to wyjda ci gluty. Zbrush wbrew pozorom to nie jest magiczna rozdzka ktora mozna wszystko latwiej zrobic. Latwo jest dodac detal ale trudniej zrobic duze i plaskie delikatnie zakrzywione powierzchnie. Powodzenia.
danilo2 Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Tomala - nie dziękuję ;] Chyba tak zrobię bo mimo wszystko jakoś lepiej czuję się przy modelowaniu w majce itp niż w zbrushu :) fikołek - dzięki za NEXA - wiem znam go tylko kurcze chyba nie ma wersji do mayi 2008 :P przynajmniej ja nie znalazłem żadnego info o takiej wersji :( Gomez - tak masz rację ucho w ogóle wymaga odchudzenia - ma za dużo poly w porónaniu z głową a łączenie to się jeszcze poprawi bo jest to prowizorka :P za updaty i to ostro biorę się od soboty :( tak mam zawalone że poł godziny czasu nawet nie mam :( ehhh ... może będzie potem lepiej hehe :D
Gomez Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Ucho zawsze ma gestsza siatke niz glowa, chodzilo mi tylko o laczenie :)
danilo2 Napisano 22 Grudzień 2007 Autor Napisano 22 Grudzień 2007 No to zapowiedziany upik :) teraz praca jakoś ruszy do przodu - jeszcze muszę kilka rzeczy niezwiązanych z 3d skończyć a potem zajmuję się tylko bitwą :) Poprawiłem ucho, zrobiłem nos, wieczorem usta :) Oczywiście ostatecznie zostanei jeszce wszystko dopracowane w Zbrushu. Mam nadzieję że się podoba :)
Destroyer Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 nos sopko ale nad uchem to bym jeszcze poprawcował, za płaskie i kształt też coś nie teges szczególnie w środku
Tomala Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Kształt małżowiny ucha się nie zgadza tak jak pisał fikołek powinno być coś takiego:
Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 co do ucha, tutaj w wątku znajdziesz kilka referek. http://www.theartofanatomy.com/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=5 dolna część nosa wydaje mi się zbyt duża
danilo2 Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 Witam i WESOLYCH SWIAT :P :) Ania, fikołek, Tomala - dzięki:) Tutaj update - ucho poprawione (detal i ostateczny kształt w zbrushu będzie), model na razie robie na podstawie anatomicznego modelu mięśni - jak już go zrobię to dopiero trochę pogrubię tego gościa :)
Destroyer Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 ucho nadal niebardzo, poprawiałeś wogóle :) ten zawijas w środku jak idzie w góre to jakby się rozgałęzia i na płatku nie ma takiej górki wielkiej zresztą w Zbruschu łatwiej i szybciej będzie to wygładzić -edit- właśnie zauwazyłem co poprawiłeś w uchu :P z tą częścią jest już lepiej :) cheers!
danilo2 Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Napisano 7 Styczeń 2008 witam po krótkiej przerwie... hmm niestety tego czasu mam mniej niż myślałem że będę maił. :P Update wrzucę wieczorem albo jutro, a na razie mam pytanko, czy wiecie może gdzie można znaleźć jakieś ładne referencje skrzydeł anielskich - a przede wszystkim jak one wyrastają ze skóry na plecach :P heh szukałem na googlach ale na razie nie ma nic co by mnie zadowoliło :) fikołek - wiem że ucho wymaga jeszcze poprawy ale to już przy sculptowaniu zrobię :) A co do bitwy - to postaram się skończyć ja w terminie, ale jak się nie uda to i tak skończę tą pracę :P - takie postanowienie (prawie noworoczne) :D
Rekomendowane odpowiedzi