Jump to content
nielot007

sculpting problem

Recommended Posts

WItam!!

mianowicie

mam plaski model np. moneta (czyli ma mala grubosc) jak np. dam zebym widzial powiedzmy od gory monete i sculptuje to co zrobic zeby nie bylo efektow po drugiej stronie ? tak samo jest z maskowaniem jak maskuje jedna storne to maskuje druga symmetry wylaczone...

?

Share this post


Link to post
Share on other sites
WItam!!

mianowicie

mam plaski model np. moneta (czyli ma mala grubosc) jak np. dam zebym widzial powiedzmy od gory monete i sculptuje to co zrobic zeby nie bylo efektow po drugiej stronie ? tak samo jest z maskowaniem jak maskuje jedna storne to maskuje druga symmetry wylaczone...

?

to moze ukryj ta czesc modelu ktora ma byc nieruszona;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisał ze maskowanie łapie obydwie strony. Nie wiem jaka jest solucja tego problemu, chętnie poczytam może ktoś odpowie. Może znaczne zmniejszenie siły brusha by pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogrupuj awers i rewers monety w innym programie,po imporcie do Zbrusha jeśli model nie jest automatycznie podzielony na części ,widać to po wciśnięciu Frame to wcisnij Auto Groups model zostanie pogrupowany.

 

Sfit + Ctrl i strzałka na wybranym elemencie reszta zostanie ukryta.

 

Po skończeniu w zakładce Eksport wyłącz Export Sub Groups eksportuj model jako jedną bryłę .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeet. Pogrupować można i w Zbrushu :/ . Chowasz Jedną część monety (ctrl+shift- ramka)

w groups naciskasz group visible a im dalej klikasz to samo to se kolor mozesz wybrac :) I do tego co nielot mówisz wystarczy. No a dalej jak Zeet mówi, ctrl+shfit + klik na odpowiedni kolor , nawet nie musi być wciśnięty guzik frame. Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda ze nie pamietam w tej chwili ale widziałem w jakims tutku chyba na veoh tv ze jest w zbrush funkcja żeby nie odksztacał drugiej strony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy