Napisano 4 Styczeń 200421 l To moj pierwszy model i...co tu duzo mowic. Lepiej jak wy powiecie :) Sposob modelowania: PolyM (plane) 1:
Napisano 4 Styczeń 200421 l witam na forum sorki że nieskomentuje poczekam aż inni to zrobia ps. możesz sie ich spytac dlaczego ;)
Napisano 4 Styczeń 200421 l Będę łaskawy i nie będę pokazywał ci błędów. Bo to Twój pierwszy jak mówisz model i lepiej jak sam będziesz spostrzegał swoje błędy. Ewentualnie mogę w miarę mojej wiedzy służyć pomocą
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor Wiem, że jest wiele błędów ale mam problem z ich naprawa... Niedlugo zamieszce o co konkretnie mi chodzi.
Napisano 4 Styczeń 200421 l Wszystkie błędy już chyba sam zauważyłeś i właśnie je poprawiasz. Ps. Z tą ostrą krawędzią to chyba trochę przesadziłeś ;)
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor Pierwszy model tak skomplikowanego obiektu jaki jest samochod. A co do krawedzi to mysle ze nieprzesadzilem bo taka jest ostra w oryginale
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor Malutki updecik :P Również z błedami bo dzisiaj zamiast modelowac to renderowalem sobie w finalRenderze :D...no i moze wy mi powiecie jak zmniejszyc zarnistosc obrazu w QuasiMonte Carlo ????
Napisano 4 Styczeń 200421 l Witam Według mnie jak n apierwszy raz to spoko :) W porównaniu z moim pierwszym (i zarazem obecnym) modelem to to jest lux :D pozdro powodzenia w dalszej pracy
Napisano 5 Styczeń 200421 l Autor Mam dwa problemy i niewiem jak je rozwiazac 1: W jaki sposob mam wyostrzyc ten rog bo proboje chamfer i jakos dziwnie wychodzi
Napisano 5 Styczeń 200421 l Autor 2: W jaki sposob z tego co jest zaznaczone kolkiem obecne stworzyc dwa polygony (tak jak narysywoane na zielono) bo cos mi nie wychodzi tworzenie polygonow :(
Napisano 5 Styczeń 200421 l Autor Kolejne updety: Błedy ktore umialem i zauazylem to mam nadzieje ze poprawilem :). Zreszta licze na was. Macie juz wprawione oko wiec mam nadzieje ze pomozecie mi pare \"bugow\" znalesc 1:
Napisano 7 Styczeń 200421 l następny samochód na forum :P, jakoś to do mnie nie trafia(trudno ale jakoś nie). Bardzo ładnie zrobione ładne rendery , napewno poczekam do końca modelu i ocenie. keeeeeep workind
Napisano 8 Styczeń 200421 l Autor Kolejny update. Wczesnie nie mailem czasu bo wzialem sie za czytanie \"Rozmow z Katem\" (450 stron) i mialem to przeczytac w 2 dni. Dalem rade tylko 350 :( po ciezkiej psychicznej harowce...a sprawdzianu z lektory i tak nie bylo (bo czytalem by \"kosy\" nie dostac)... ech....dopiero dzis wieczorem mogle sie wziac za maxa :)
Napisano 8 Styczeń 200421 l Poki co tyl slaby bo nie ma krawedzi i troche mi Neona alb pony przypomina, czekam na nastepne - SKilo
Napisano 9 Styczeń 200421 l Autor Prosze o pomoc... Powiedzcie mi w jaki sposob zrobic grubosc samochodu. I jak najlepiej stworzyc drzwi, maske itd. ??
Napisano 9 Styczeń 200421 l Autor Aha i jeszce jedno.... wiem ze gdzies sikham tlumaczyl w jaki sposob sworzyc uszczelki...ale nie za bardzo skumalem :(. W jesli sikham mozesz...lub ktos inny mi w tym pomuc rowniez byl bym wdzieczny... wiem, wiem....ogolny zarys samochodu to bylo proste....teraz zaczynaja sie schody :P
Napisano 9 Styczeń 200421 l Zaznaczasz krawędź i klikasz \"convert edges to spline\" (albo coś podobnego:]). Potem nadajesz splanjowi grubość i sprawiasz że staje się on renderowalny. Jeśli trzeba to narzucasz na niego mshmtha. A model troszke zbyt pozaokrąglany. Ale to da się naprawić:]
Napisano 9 Styczeń 200421 l zaznaczasz \"show render mesh\" a nei renderable jak napisał Kozioo pozdro dla ciebie że odwaliłeś czarną robote :) na przednią uszczelke polecam ci splona 5 kątnego i na 4 z nich daj chamffer jeszcze bedzie ładnie wygladało ;)
Napisano 9 Styczeń 200421 l Autor echh...dzieki.....tylko mam 2 malutkie problemy :( : -niewiem gdzie znales polecenie \"convert edges .....spline\" bo pod prawym nie ma. -nie mam pojecia co to splon (?) :(
Napisano 9 Styczeń 200421 l Originally posted by Dr0cK echh...dzieki.....tylko mam 2 malutkie problemy :( : -niewiem gdzie znales polecenie \"convert edges .....spline\" bo pod prawym nie ma. -nie mam pojecia co to splon (?) :( Mam dokładnie ten sam problem... :/ (jakby co to mam Maxa 6) pozdr
Napisano 9 Styczeń 200421 l Autor Kolejny problem to tworzenie nowych polygonow... wskazuje odpowiednie wierzcholki....a tu nic, nadal nie ma polygona :(
Napisano 9 Styczeń 200421 l Convert to jest w opcjach edycji edgesów (tam gdzie masz np. chamfer, itp). Splon - to chyba będzie spline:D Tworzenie polygonów - ja tam zawsze extruduje krawędź i welduje wierzchołki, ale jeśli tworzysz poly przez zaznaczanie kolejnych wierzchołków, to musisz je zaznaczać w określonym kierunku (CW lub CCW - nie pamietam:D)
Napisano 12 Styczeń 200421 l no no ogolnie to nie przepadam za modelami samochodow ale ta furka rysuje sie (znaczy modeluje ;) ) calkiem przyjemnie :D
Napisano 12 Styczeń 200421 l hehe konkretna audiolka,,,, zadnemu facesowi nie pozwalasz lezec na modelu bez jakiegos istotniego powodu,,,, czekam na dalsze rendery sceny: )
Napisano 12 Styczeń 200421 l Cos krzywo wyszly Ci te rowki ale tak pozatym to wyglada ładnie. Poproaw te rowki ... nie wiem czy to wina rendera ale nie wygladaja na proste ;)
Napisano 13 Styczeń 200421 l czyn ty roobisz ten model z planów bo jeśli tak to niezbyt przypomina to A6
Napisano 14 Styczeń 200421 l Autor narazie zaden update... :( - maturka w tym roku... a co do postow...to milo mi ze moj model czesci sie podoba...:P, ale dlaczego inni uwazaja go za nie podobbny do audi a6 - nie mam zielonego pojecia (prawie idealnie pasuje mi do rzutow), moze to ze nie widac wybrzuszenia na masce?? zamieszczam screen\'a z omni i wyrenderowane scineline\'m (bo cos dziwne artefakty powstaj w fR, jak widac na poprzednim screenie) Pozdrowienia dla Was :)... A i mam nadzieje ze nastepnym razem wrzuce cos konkretniejszego (jak czasu mi starczy (: )
Napisano 14 Styczeń 200421 l Heh jesli moge sie wtracic to troche maja racji i jedni i drudzy przod znaczy gora maski jakby za bardzo cofnieta do tylu ogolnie to bardzo dobrze ci idzie ja ze swoja a6 jeszcz esie mecze :) a iczasu niewiel mam ajak masz czas to dopracowuj wszystko i popraw przod bo jakos dziwnie nieprzypomina wlasnie audi a6 Ogolnie jak na pierwszy model to chyba dobrz eja tu zaduzego zdania miec tam niemoge bo sam dopiero jestem poczatkujacy Sikham i Loozak moga ci przepowiedziec przyszlosc :) wlasnie mi przod lancera przypomina:) moze sie myle:)
Napisano 14 Styczeń 200421 l Witam ! Tez kiedys fure chcialem zrobic ale nie skonczylem ( zrobilem karoserie ino ) i tez mialem problemow co nie miara. Zaznaczylem dwa bugi przy rowkach ( tez mi sie tak dziala, ale jakos to naprawilem u siebie ) a z tylu to nie wiem czy to tak jest w orginale czy tez bug tak smiesznie sie wygina :-). Zycze powodzenie, upartosci i nie poddawaj sie :P tak jak ja :P
Napisano 14 Styczeń 200421 l Autor Dzieki, w koncu konkrety :) Narazie udate z drobnymi korektami przodu. Tym co mi zaznaczyles zajme sie w pierwszej kolejnosci - zreszta widzie jeszce mnostwo innych bledow...ufff...ale nie poddaje sie :) A co do braku poobienstwa to chyba wiem o co chodzi. Mysle ze to moze byc wlasnie ta maska z bardzo cofnieta i za bardzo schodzaca w dol . Poprawilem i powinno byc dobrze...
Napisano 14 Styczeń 200421 l On mi ino bardziej passata przypomina niz audice. ale poczekamy co bedzie dalej bo teraz to nie wiele widac(oprocz bledow:) )Pozdro trzymam kciuki
Napisano 14 Styczeń 200421 l błedów jest od zaj@#%$# ee dużo :P ale są to takie błedy że można je poprawić w 1 dzień :)
Napisano 14 Styczeń 200421 l ja sie zastanawiam czy ludzie nie moga pokazac swojej pracy jak bedzie im sie malo wiele podobala i wzgledem siebie nie beda mogli sie do niczego dowalic. Rozumiem ze jest czasami taka sytuacja ze cos Ci nie pasuje i nie wiesz co. Ale okej, moze sie czepiam. Siedze w chacie z temperatura 39, wiec mam wytlumaczenie dla siebie, ale moze ktos mi odpowie(jaki ja naiwny jestem). Nic trzymta sie.
Napisano 14 Styczeń 200421 l chodzi oto ze pokazuja na forum pracki, na ktorej obojetnie jakby nie spojrzec, widac jakies bugi. typu odstajaca maska od reflektora, albo \"dziura za blotnikiem. Rozumiem maxymalne low poly, bo tam utrzymac porzadek na siatce, dobrze zmapowac to sztuka i sam podziwiam ludzi ktorzy robia modele low (sam je robie wiec wiem co to znaczy pie**** sie z samochodami w low poly) ale w high jest latwiej bo mozna sobie pozwolic na pozadki(a z drugiej strony dobre high wymaga wielu pierdolnikow. ale wqr*** mnie jak ktos pokazuje modele ktore maja w pip bugow. Ja bym tego nawet jako wip\'a nie pokazal. Nie wazne. czepiam sie jak cholera.
Napisano 14 Styczeń 200421 l Lepiej pokazac model który ma dużo bugów niż meczyć sie samemu w zaciszu domowym bo poco sie meczyć z odgadnieciem jak coś zrobic jeśli na forum dostaniesz rady ktoś czasem szepnie ciepłe słówko (ja szczególnie :P) i odrazu chce sie pracowac dalej to forum jest niezbyt przyjazne dla poczatkujących to fakt bo zagraniczne pełne są ah\'ów oh\'ow itp ( jednak tu tez zaczyna sie ten trend) nikogo nie obrażam pozatym potrzeba troche odwagi żeby pokazać brzydki model (niedotyczy to tego A4 które niejest postrachem) ps. brzydkie kaczątko przemianiło sie w łabedzia pamietaj o tym
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto