Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To moj pierwszy model i...co tu duzo mowic. Lepiej jak wy powiecie :)

 

Sposob modelowania: PolyM (plane)

 

1:

 

  • Odpowiedzi 67
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam na forum

 

sorki że nieskomentuje poczekam aż inni to zrobia

ps. możesz sie ich spytac dlaczego ;)

Napisano

Będę łaskawy i nie będę pokazywał ci błędów. Bo to Twój pierwszy jak mówisz model i lepiej jak sam będziesz spostrzegał swoje błędy. Ewentualnie mogę w miarę mojej wiedzy służyć pomocą

Napisano
  • Autor

Wiem, że jest wiele błędów ale mam problem z ich naprawa...

Niedlugo zamieszce o co konkretnie mi chodzi.

Napisano

Tak jakoś... faliście wyszło... i w paru kawałkach ;)

Napisano

Wszystkie błędy już chyba sam zauważyłeś i właśnie je poprawiasz.

 

Ps. Z tą ostrą krawędzią to chyba trochę przesadziłeś ;)

Napisano

Witam,

pierwszy model samochodu w 3d czy w ogole pierwszy model ?

 

pozdr

Napisano
  • Autor

Pierwszy model tak skomplikowanego obiektu jaki jest samochod. A co do krawedzi to mysle ze nieprzesadzilem bo taka jest ostra w oryginale

Napisano
  • Autor

Malutki updecik :P

Również z błedami bo dzisiaj zamiast modelowac to renderowalem sobie w finalRenderze :D...no i moze wy mi powiecie jak zmniejszyc zarnistosc obrazu w QuasiMonte Carlo ????

Napisano

Witam

Według mnie jak n apierwszy raz to spoko :) W porównaniu z moim pierwszym (i zarazem obecnym) modelem to to jest lux :D

pozdro

powodzenia w dalszej pracy

Napisano
  • Autor

Mam dwa problemy i niewiem jak je rozwiazac

 

1: W jaki sposob mam wyostrzyc ten rog bo proboje chamfer i jakos dziwnie wychodzi

Napisano
  • Autor

2: W jaki sposob z tego co jest zaznaczone kolkiem obecne stworzyc dwa polygony (tak jak narysywoane na zielono) bo cos mi nie wychodzi tworzenie polygonow :(

Napisano
  • Autor

Kolejne updety:

Błedy ktore umialem i zauazylem to mam nadzieje ze poprawilem :).

Zreszta licze na was. Macie juz wprawione oko wiec mam nadzieje ze pomozecie mi pare \"bugow\" znalesc

 

1:

Napisano

następny samochód na forum :P, jakoś to do mnie nie trafia(trudno ale jakoś nie). Bardzo ładnie zrobione ładne rendery , napewno poczekam do końca modelu i ocenie. keeeeeep workind

Napisano
  • Autor

Kolejny update. Wczesnie nie mailem czasu bo wzialem sie za czytanie \"Rozmow z Katem\" (450 stron) i mialem to przeczytac w 2 dni. Dalem rade tylko 350 :( po ciezkiej psychicznej harowce...a sprawdzianu z lektory i tak nie bylo (bo czytalem by \"kosy\" nie dostac)...

ech....dopiero dzis wieczorem mogle sie wziac za maxa :)

Napisano

Poki co tyl slaby bo nie ma krawedzi i troche mi Neona alb pony przypomina, czekam na nastepne - SKilo

Napisano
  • Autor

Prosze o pomoc...

 

Powiedzcie mi w jaki sposob zrobic grubosc samochodu.

I jak najlepiej stworzyc drzwi, maske itd. ??

Napisano
  • Autor

Aha i jeszce jedno....

wiem ze gdzies sikham tlumaczyl w jaki sposob sworzyc uszczelki...ale nie za bardzo skumalem :(. W jesli sikham mozesz...lub ktos inny mi w tym pomuc rowniez byl bym wdzieczny...

 

wiem, wiem....ogolny zarys samochodu to bylo proste....teraz zaczynaja sie schody :P

Napisano

Zaznaczasz krawędź i klikasz \"convert edges to spline\" (albo coś podobnego:]). Potem nadajesz splanjowi grubość i sprawiasz że staje się on renderowalny. Jeśli trzeba to narzucasz na niego mshmtha.

A model troszke zbyt pozaokrąglany. Ale to da się naprawić:]

Napisano

zaznaczasz \"show render mesh\" a nei renderable jak napisał Kozioo pozdro dla ciebie że odwaliłeś czarną robote :)

na przednią uszczelke polecam ci splona 5 kątnego i na 4 z nich daj chamffer jeszcze bedzie ładnie wygladało ;)

Napisano
  • Autor

echh...dzieki.....tylko mam 2 malutkie problemy :( :

-niewiem gdzie znales polecenie \"convert edges .....spline\" bo pod prawym nie ma.

-nie mam pojecia co to splon (?)

 

:(

Napisano
Originally posted by Dr0cK

echh...dzieki.....tylko mam 2 malutkie problemy :( :

-niewiem gdzie znales polecenie \"convert edges .....spline\" bo pod prawym nie ma.

-nie mam pojecia co to splon (?)

 

:(

 

 

Mam dokładnie ten sam problem... :/ (jakby co to mam Maxa 6)

pozdr

Napisano
  • Autor

Kolejny problem to tworzenie nowych polygonow...

wskazuje odpowiednie wierzcholki....a tu nic, nadal nie ma polygona :(

Napisano

Convert to jest w opcjach edycji edgesów (tam gdzie masz np. chamfer, itp).

Splon - to chyba będzie spline:D

Tworzenie polygonów - ja tam zawsze extruduje krawędź i welduje wierzchołki, ale jeśli tworzysz poly przez zaznaczanie kolejnych wierzchołków, to musisz je zaznaczać w określonym kierunku (CW lub CCW - nie pamietam:D)

Napisano
  • Autor

:( szkoda ze nikt nic nie pisze...

nie wiem jak to zrozumiec...

Napisano

no no ogolnie to nie przepadam za modelami samochodow ale ta furka rysuje sie (znaczy modeluje ;) ) calkiem przyjemnie :D

Napisano

hehe konkretna audiolka,,,, zadnemu facesowi nie pozwalasz lezec na modelu bez jakiegos istotniego powodu,,,, czekam na dalsze rendery sceny: )

Napisano

Cos krzywo wyszly Ci te rowki ale tak pozatym to wyglada ładnie. Poproaw te rowki ... nie wiem czy to wina rendera ale nie wygladaja na proste ;)

Napisano
  • Autor

narazie zaden update... :( - maturka w tym roku...

 

a co do postow...to milo mi ze moj model czesci sie podoba...:P, ale dlaczego inni uwazaja go za nie podobbny do audi a6 - nie mam zielonego pojecia (prawie idealnie pasuje mi do rzutow), moze to ze nie widac wybrzuszenia na masce??

zamieszczam screen\'a z omni i wyrenderowane scineline\'m (bo cos dziwne artefakty powstaj w fR, jak widac na poprzednim screenie)

 

Pozdrowienia dla Was :)...

A i mam nadzieje ze nastepnym razem wrzuce cos konkretniejszego (jak czasu mi starczy (: )

Napisano

Heh jesli moge sie wtracic to troche maja racji i jedni i drudzy przod znaczy gora maski jakby za bardzo cofnieta do tylu ogolnie to bardzo dobrze ci idzie ja ze swoja a6 jeszcz esie mecze :) a iczasu niewiel mam ajak masz czas to dopracowuj wszystko i popraw przod bo jakos dziwnie nieprzypomina wlasnie audi a6

Ogolnie jak na pierwszy model to chyba dobrz eja tu zaduzego zdania miec tam niemoge bo sam dopiero jestem poczatkujacy Sikham i Loozak moga ci przepowiedziec przyszlosc :)

 

wlasnie mi przod lancera przypomina:) moze sie myle:)

 

Napisano

Witam !

Tez kiedys fure chcialem zrobic ale nie skonczylem ( zrobilem karoserie ino ) i tez mialem problemow co nie miara. Zaznaczylem dwa bugi przy rowkach ( tez mi sie tak dziala, ale jakos to naprawilem u siebie ) a z tylu to nie wiem czy to tak jest w orginale czy tez bug tak smiesznie sie wygina :-).

Zycze powodzenie, upartosci i nie poddawaj sie :P tak jak ja :P

Napisano
  • Autor

Dzieki, w koncu konkrety :) Narazie udate z drobnymi korektami przodu. Tym co mi zaznaczyles zajme sie w pierwszej kolejnosci - zreszta widzie jeszce mnostwo innych bledow...ufff...ale nie poddaje sie :)

A co do braku poobienstwa to chyba wiem o co chodzi.

Mysle ze to moze byc wlasnie ta maska z bardzo cofnieta i za bardzo schodzaca w dol . Poprawilem i powinno byc dobrze...

Napisano

On mi ino bardziej passata przypomina niz audice. ale poczekamy co bedzie dalej bo teraz to nie wiele widac(oprocz bledow:) )Pozdro trzymam kciuki

Napisano

błedów jest od zaj@#%$# ee dużo :P

 

ale są to takie błedy że można je poprawić w 1 dzień :)

Napisano

ja sie zastanawiam czy ludzie nie moga pokazac swojej pracy jak bedzie im sie malo wiele podobala i wzgledem siebie nie beda mogli sie do niczego dowalic. Rozumiem ze jest czasami taka sytuacja ze cos Ci nie pasuje i nie wiesz co. Ale okej, moze sie czepiam. Siedze w chacie z temperatura 39, wiec mam wytlumaczenie dla siebie, ale moze ktos mi odpowie(jaki ja naiwny jestem). Nic trzymta sie.

Napisano

chodzi oto ze pokazuja na forum pracki, na ktorej obojetnie jakby nie spojrzec, widac jakies bugi. typu odstajaca maska od reflektora, albo \"dziura za blotnikiem. Rozumiem maxymalne low poly, bo tam utrzymac porzadek na siatce, dobrze zmapowac to sztuka i sam podziwiam ludzi ktorzy robia modele low (sam je robie wiec wiem co to znaczy pie**** sie z samochodami w low poly) ale w high jest latwiej bo mozna sobie pozwolic na pozadki(a z drugiej strony dobre high wymaga wielu pierdolnikow. ale wqr*** mnie jak ktos pokazuje modele ktore maja w pip bugow. Ja bym tego nawet jako wip\'a nie pokazal. Nie wazne. czepiam sie jak cholera.

Napisano

Lepiej pokazac model który ma dużo bugów niż meczyć sie samemu w zaciszu domowym

 

bo poco sie meczyć z odgadnieciem jak coś zrobic jeśli na forum dostaniesz rady ktoś czasem szepnie ciepłe słówko (ja szczególnie :P) i odrazu chce sie pracowac dalej

 

to forum jest niezbyt przyjazne dla poczatkujących to fakt bo zagraniczne pełne są ah\'ów oh\'ow itp ( jednak tu tez zaczyna sie ten trend) nikogo nie obrażam

 

pozatym potrzeba troche odwagi żeby pokazać brzydki model (niedotyczy to tego A4 które niejest postrachem)

ps. brzydkie kaczątko przemianiło sie w łabedzia pamietaj o tym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności