jatat Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Bardzo dobry model ale tutaj jest źle, przenikanie brył, zobacz na fotkach
goran Napisano 23 Kwiecień 2011 Autor Napisano 23 Kwiecień 2011 kliment woroszyłow - miałem troszkę spraw osobistych, ale już chyba dochodzę do siebie po tym wszystkm, ważne że znowu mam ochotę na grafikę ;-) JacekCichy - proszę bardzo: - czytaj niżej. wjaworski - dzięki za linka, ta książka to kapitalna robota. Wprawdzie dotyczy blendera ale zasady tworzenia tekstur akurat są wszędzie takie same. Mój szacunek za pracę włożoną w tworzenie tej publikacji. Co do ugięcia blach to zasadniczo masz rację, największe ugięcia powinny być między żebrami płata, jednak w rzeczywistości nie wyglądało to tak idealnie (w przypadku Karasia). Wszytko zależy od grubości balchy, wielkości zakadek i szerokości żeber, a te Karaś miał dosyć szerokie. Oczywiście jest to moja "wizja" jak to mogło wyglądać, ale jak pisałem, to jest moje perwsze mapowanie/teksturowanie, więc błędy są na pewno. jatat - przyjrzę się temu w wolnej chwili, dzięki za wskazówkę. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim forumowiczom i gościom wesołych i spokojnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych!
jatat Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Jeśli to pomoże to na pierwszym widać jak przenikają się płaszczyzny a na drugim jak to było w Karasiu.
JacekCichy Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Dzięki za bump-mapke no i powodzenia w walce z Karasiem! :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się