Napisano 21 Kwiecień 201113 l Bardzo dobry model ale tutaj jest źle, przenikanie brył, zobacz na fotkach
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Autor kliment woroszyłow - miałem troszkę spraw osobistych, ale już chyba dochodzę do siebie po tym wszystkm, ważne że znowu mam ochotę na grafikę ;-) JacekCichy - proszę bardzo: - czytaj niżej. wjaworski - dzięki za linka, ta książka to kapitalna robota. Wprawdzie dotyczy blendera ale zasady tworzenia tekstur akurat są wszędzie takie same. Mój szacunek za pracę włożoną w tworzenie tej publikacji. Co do ugięcia blach to zasadniczo masz rację, największe ugięcia powinny być między żebrami płata, jednak w rzeczywistości nie wyglądało to tak idealnie (w przypadku Karasia). Wszytko zależy od grubości balchy, wielkości zakadek i szerokości żeber, a te Karaś miał dosyć szerokie. Oczywiście jest to moja "wizja" jak to mogło wyglądać, ale jak pisałem, to jest moje perwsze mapowanie/teksturowanie, więc błędy są na pewno. jatat - przyjrzę się temu w wolnej chwili, dzięki za wskazówkę. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim forumowiczom i gościom wesołych i spokojnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych!
Napisano 23 Kwiecień 201113 l Jeśli to pomoże to na pierwszym widać jak przenikają się płaszczyzny a na drugim jak to było w Karasiu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto