Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo dobry model ale tutaj jest źle, przenikanie brył, zobacz na fotkach

  • Odpowiedzi 153
  • Wyświetleń 42,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kliment woroszyłow - miałem troszkę spraw osobistych, ale już chyba dochodzę do siebie po tym wszystkm, ważne że znowu mam ochotę na grafikę ;-)

 

JacekCichy - proszę bardzo:

b389c193d4a5caa9m.png - czytaj niżej.

 

wjaworski - dzięki za linka, ta książka to kapitalna robota. Wprawdzie dotyczy blendera ale zasady tworzenia tekstur akurat są wszędzie takie same. Mój szacunek za pracę włożoną w tworzenie tej publikacji.

Co do ugięcia blach to zasadniczo masz rację, największe ugięcia powinny być między żebrami płata, jednak w rzeczywistości nie wyglądało to tak idealnie (w przypadku Karasia). Wszytko zależy od grubości balchy, wielkości zakadek i szerokości żeber, a te Karaś miał dosyć szerokie. Oczywiście jest to moja "wizja" jak to mogło wyglądać, ale jak pisałem, to jest moje perwsze mapowanie/teksturowanie, więc błędy są na pewno.

a7dc5ac137c492ccm.jpeg ac98c9452a1d47b9m.jpeg

 

jatat - przyjrzę się temu w wolnej chwili, dzięki za wskazówkę.

 

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim forumowiczom i gościom wesołych i spokojnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych!

Napisano

Jeśli to pomoże to na pierwszym widać jak przenikają się płaszczyzny a na drugim jak to było w Karasiu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności