Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, przeważnie to do mnie idą pytania odnoście renderingu, lecz teraz role się zmieniają :)

Mianowicie... Chciał bym ograniczyć odbicie koloru w scenie, dokładniej; mam pewien obiekt i jak wiemy przy styku 2 płaszczyzn, ta która ma bardziej intensywny kolor, emituje go na drugą z efektem który mnie nie zadowala. Po prostu chciał bym to ograniczyć bez zmiany Secondary Bounces. Pomocy :)

 

Przykład:

asdwe7.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeszcze jest druga metoda, pod Vray Indirect Illumination (GI) w zakładce POst Processing zmniejsz Saturation.

Zadziała na wszystkie obiekty w scenie, metoda Etyra chyba na tylko jeden.

Napisano

lub mozesz pokombinowac z VrayMaterialWrapper (da sie tam ograniczyc ilość GI swiatla generowaneg / otrzymanego przez obiekt)

Napisano
  • Autor

Przetestowałem Sposób Etyra, i rzeczywiście odbicie podłogi nie jest generowane, ale dalej odbija się na podłodze obiekt... mimo tego :) pokombinuję jeszcze

 

Z tego co widzę ta opcja ogranicza Color Bleeding, a w przykładzie który podałem odbija się VRSun który mimo wszystko zawsze odbija te promienie od powierzchni.

Napisano

Myślałam że chodzi właśnie o color bleeding.

Jeśli chodzi o VraySun, możesz spróbować w opcjach VraySun włączyć "invisible", przez to słońce (sama tarcza) nie będzie widoczna dla kamery ani dla odbić.

Napisano

Falcom: W Twoim przykladzie nie chodzi akurat o color bleeding a raczej o ilosc swiatla jakia jest odbijana od powiezchni przy Indirect Illumination. W takim wypadku wystarczy pobawic sie wartosciami przy Generate i Receive GI ktore znajdziesz w object settings...

 

object_settings.png

Napisano
  • Autor

No cóż, nie do końca bo to po prostu wyłącza GI w danym obiekcie, oczywiście w takiej wartości jaką ustawimy i obiekt ciemnieje. No ale na razie już coś wykombinowałem, dziękuje wam za Pomoc! ;)

 

Ale mam jeszcze JEDNO pytanie! Jak rozmyć cienie w V-Ray Sunie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.