Skocz do zawartości

wiz: Rzymski pokój


keraj37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Daje tę prackę do WIP bo raczej nie dokonczona - render trwal 2 dni wiec raczej jakby ktos chcial pomoc w tej pracy to sugestiami co zrobic w PS a nie juz w max.

 

Jest to luksusowy pokój hotelowy w chyba Los Angeles.

 

rr.jpg

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

gratuluje cierpliwości

za mało face-ów na detalach kolumny

jako znawca hoteli stwierdzam że ciasno tam okrutnie

ale ogólnie mi się w końcu podoba, jest tu potencjał który trzeba dopracować

prawdę mówiąc, jeślibym miał zrobić zdjęcie takiego pokoju to nie z tą kolumną w środku kadru to raz i dałbym szerszy kąt, zawsze stosuje sie taki zabieg w foto-hotelowym aby pokazać że miejsce jest ogromne, potem jak otwierasz drzwi to zawsze jest lekkie rozczarowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasłony z tyłu bardzo mi się podobają, reaktorek? w niektórych miejscach za ostre i wyraźne krawędzie, u góry na tym kółku i na kolimnach widać poligony, te wisząca waza bardziej z tyłu nie bardzo, wygląda jakby latała, za to ta bliże nawet ładna.

 

z jakiego rendera korzystasz? bo dwa dni to już przesada... chyba że dałeś jakieś kosmiczne parametry. Ja na swoim złomie athlon 2500+ i 1024 RAM renderowałem obrazki mieszkania po 10h, na laptopie ojca 2x szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOOW 2 dni renderu. Przechodniu uczcij minutą ciszy ten czas :)

 

A co do pracy to raczej w fotosklepie dużo nie zdziałasz z takim kadrem i z taką masa rzeczy do poprawienia. Choć zasłony mi sie podobają, rzeczywiście ładnie wyszły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dopasować ustawienia rendera, żeby się tyle nie liczyło, bo to nieprzyzwoite.

Tym bardziej że na żeźbie zrobiły się jakieś czarne artefakty, przynajmniej należy zrobić szybki render testowy żeby takiego czegoś uniknąć.

Na zawijasach u góry na kolumnie widać poligony.

Woda wygląda trochę jak guma, za mało przezroczysta.

Co do kompozycji warto poczytać trochę np. tu:

http://virgiliovasconcelos.com/index.php?sessao=blog&language=en&id=93

Albo poszukać na google cośniecoś na ten temat. W tutorialach dla fotografów niekiedy o tym piszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Dzieki za komenty!

 

2 dni renderu to efet niezlych nastawow w v-ray - na prawde mocne, ale ich nie widac:(

Renderowalem na moim laptopwie P4 3Ghz z 700 MB ram'u. W maxwell byloby pewnie 5 dni renderu:)

 

Co do kompozycji to zrobile zgodnie ze zdjeciem - raczej nie sile sie samemu na komponowanie, bo mi to gorzej wychodzi niz cala reszta:)

 

Zaslony mialem skads gotowe - trche je powyginalem itd... ale reactorem tez by mozna, faktycznie...

 

te mrowki na rzeźbie wiedzielem ze beda z testowych renderow ale zostawilem bo wydawalo mi sie, ze bedzei wygladalo jak fajny dirt - wyszlo jak dirt ale nie fajny.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe masz tempo, to niezaprzeczalne. A jak na takie tempo to pracki na wysokim poziomie. Szkoda ze pare bugów wyskoczyło. Czas renderingu to zakrawa na perwersję - jak mi sie coś renderuje dłużej niż 3 h to mnie coś trafia. Powodzenia w dalszych pracach ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż ustawienia Vraya, to się zobaczy jak można przyspieszyć.

Rzeźba być może ma podwójne facy, sprawdzałeś? (dwa obiekty na jednym miejscu, a jak jest jeden to wrzucić STL check modifier czy coś znajdzie, albo przesuń jakiegoś vertexa w miejscach gdzie jest błąd i zobacz jak wygląda pod nim)

 

I nie kopiuj brzydkich zdjęć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, daje refke w zalaczniku.

 

Zajcev: no wiesz 3 h to z palecem w nosie wytrzymam:)

 

Ania: super ze chcesz pomoc! A wiec to byly takie ustawienia (z pamieci lece):

 

AA adaptive QMC min3/max7;

irradiance map: presets - HIGH , subdivs 45, semples 25;

treshold ustawiony na 0,001

 

Materialy na reflections mialy min 32 subdivs

 

Z takim czyms mi sie liczyla sama mapa irradiance okolo 30h... przy takiej rozdzialce:(

rzedza raczej jest pojedyncza ale kto wie - ona raczej jest zle przekonwertowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AA radzę dać wartość min na 0 albo 1 (nie pamiętam czy dało się 0), teraz ci dzieli każdego pixla na troje nawet jeśli w tym miejscu to nie jest potrzebne. Wartość max może od 2 - 5, ja dawałam zawsze nisko i starczało.

 

irr map preset daj medium, zazwyczaj starcza, chyba że naprawde pojawiają się jakieś problemy, drobne obiekty bez cienia itp.

 

I jeszcze pod rQMC sampler / QMC sampler / DMC sampler (zależnie od wersji nazywa się to różnie) ustawić adaptiv amount wysoko (0.9 lub 0.95), noise treshhold trochę wyżej (0.1 lub 0.05) to baaardzo wpływa na czas, a na jakość nie aż tak.

 

http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/index.htm

Warto wiedzieć co się robi.

 

A co do zdjęcia - ładne nie jest, ja bym próbowała zrobić lepiej niż na zdjęciu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keraj37 nie chce sie tu w jakiegos mędrca zamieniac ale

proponowalbym Ci najpierw konkretne zapoznanie sie z nastawami Vraya. Zastanawia mnie skad wziales te ustawienia AA... no i te 32sdv na materiale TSZIZUS! Po prostu zabiłeś swojego kompa ustawieniami.

 

tutaj dane na temat image samplera radze dobrze to przestudiowac

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/render_params_imagesampler.htm

 

edit :

widze ze Ania juz o tym wspomniala :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności