Napisano 18 Styczeń 200817 l Witam po prawie 2 latach boju z urzędem uzyskałem wreszcie mapy zasadnicze i mogę poważnie zabrać się do pracy. Starsi forowicze mogą pamiętać iż praca ta wiąże się bezpośrednio z tematem mojej magisterskiej pracy na WAPW. Mam ekstremalnie mało czasu wiec nie tylko tor będzie wyścigowy. Jak każdy ścigant potrzebuję dopingu dlatego też zakładam ten watek. Doradzajcie, dopingujcie, nie dajcie zasnąć podajcie kolejny garnuch herbaty- proszę. Obrona musi się odbyć w marcu inaczej mam problemy, nie lubię problemów wiec wciskam pedał gazu i nie tylko... Na początek analiza terenu którą to wreszcie mogę dokonać z upragnieniem nie powiem. Model terenu gotowy i oto uproszczona mapka wysokościowa powstała na jego bazie: (wywaliłem bo to była zielona plama ;)) no i podkręcona mapka żeby coś wydobyć, zarysy terenu który w zasadzie jest zupełnie niestety płaski: i z podziałka
Napisano 18 Styczeń 200817 l Autor kłopot mam tak i ze tam jest znacznie bardziej plasko niz zakladalem i puzzelki (przygotowane uprzednio modele zakretów) nie specjalnie maja tu zastosowanie. Mysle zeby moze zroznicowac teren poprzez jazde po budynkach - przewrotne to ja wiem ale...
Napisano 18 Styczeń 200817 l To na środku to ta trasa? Taka jakaś gruba i nieproporcjonalna się wydaje. :) Choc pewnie źle to interpretuję...
Napisano 18 Styczeń 200817 l Autor nie to obwodnica z powodu ktorej musialem tyle czakac i widze ze nie zdaze, tnie teren w paskudny sposob z punktu widzenia tego projektu. Coz poczac panowie sie nie dogadali ja nie jestem od polityki ja tu tylko pracuje (dla nie wtajemniczonych to projekt realizacyjny przy okazji ma byc)
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor OK dziś logistyka /dojazdy i parkowanie dla 250 000 widzów/ nie prezentuje wszystkich obliczen tylko kilka drobnych ciekawostek takich jak powierzchnia parkingów pod transport indywidualny: 677971 m2, transport zbiorowy: 57097 m2 innymi słowy trzeba doprowadzic i zaparkowac 37000 samochodów osobowych i ok 1000-1200 autokarów. No to sie biore za układanie tego po mapie
Napisano 19 Styczeń 200817 l no to odemnie masz kopa motywacyjnego do odbioru osobiście 3 marca w Warszawie - jak nie skończysz
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor dielda zostaje bedzie przeczesana tak by robic za parking w czasie zawodow i za gielde ale na tygodniu w weekendy tor otwarty dla amatorów i zawody rzecz jasna. PS Piskar po sprawie to ja juz nie chce ... ...choc po namysle bede tak wypluty ze sie przyda ;) LUDZIE: potzrbuje bloków cadowskich AUTOKARY Z GÓRY I BOKÓW i ....
Napisano 19 Styczeń 200817 l Odnośnie bloków: http://www.cadforum.cz/cadforum_en/default.asp :) A będzie lokacja do rfactora? ;)
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor bedzie ale przeniosłem sie z tym do GTR2 w miedzy czasie zreszta to nie ma wiekszej róznicy konvertuje sie łatwo PS dzieki za linka ale autobusu bie maja niestety
Napisano 21 Styczeń 200817 l Prezes, krotki tor bedzie za szybki szczegolnie dla pucharowek... Proponuje dodac jakis "hamulec" co by mistrzowie prostej nie mieli za dobrze... Mam na mysli cos w tym stylu:
Napisano 21 Styczeń 200817 l Ta prawa strona coś niezbyt przemyślana, przynajmniej pod kątem F1. Nużące, długie, dośc szybkie zakręty, brak możliwości wyprzedzania (jak zresztą na całym torze). Czyli taka Kanada trochę... 3D Creative ma rację, potrzeba też dochamowania, ale dużo drastyczniejszego niż ten narysowany. Powinno byc coś ala Monza - pierwsza szykana, Prosta z ostro hamującą końcówką jak w Chinach. W Chinach jest też ten fajny spiralny zakręt (pierwszy po start-mecie). Brazylia - pierwsza szybka szykana. Takie miejsca wzmagają wyprzedzanie i są ciekawe. :)
Napisano 21 Styczeń 200817 l Autor RA nie czujesz chlopie skali zupelnie. Monza przy niektórych z tych zakretow jest grzeczna tu wszystko jest przemyslane, malo tego mam pelne telemetryczne zapisy. Sa tu zakrety na których F1 bedzie smigac na 1 biegu patrz centralnie ku gorze. Wez pod uwage ze jest wyrazna szybka sekcja ale i paskudna technicznie w tym zakret zlozony z 5 na prawie 400 M wielu kierowców zacznie sie juz tam gubic pozniej luk na ktorym bedzie mozna probowac odrabiac co sie stracilo i naprawde paskudna S-ka nastepnie paskudny kiel jesli tam bedzie jakas walka i znow dosc ostro. Moze dorzuce jeszcze jakas szykane ale Surfers Paradise. dlugosc toru w 2 etapie rozbudowy 4,555 KM Niemniej dzieki za koment - jesli masz jakies konkretne uwagi to smialo - ale oblukaj najpierw katy i skale prosze
Napisano 21 Styczeń 200817 l Heh, to jaka to skala, to wiem i ile mniej więcej powinien trwac przejazd przez tor, więc i jaka jest "pi razy drzwi" jego długośc. I dalej uważam, że ta prawa strona będzie nieciekawa. Nie wiem czy to lewo- czy prawoskrętny tor, ale wyobrażając sobie jazdę w jednym i drugim kierunku, to wiedzę tu ledwo 2 dobre miejsca do wyprzedzania. Teraz bez ostrego dochamowania, to wyprzedzania za dużego nie ma. :) Taki tor dla GP Turcji też na pewno powstawał z danymi telemetrycznymi, a i tak wyścig jest średnio dla widza ciekawy. Ale rób jak chcesz, ja zawsze ględze, taki zawód. ;)
Napisano 21 Styczeń 200817 l Autor hm zerknij na linie ciekawy jestem co powiesz dla mnie wolne zakrety przy 80 sa nudne jesli natomiast chodzi o to wyprzedzanie to uwazam ze kierowca ktory musi dluzej wyczekac jest pod presja i we frustracji to jest ciekawe bo moze prowadzic do bledow ale jesli nasz sugestie odpalaj painta i maluj zobaczymy co z tego moze wyjsc
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor OK z RA pogadalem na gg a... ...w miedzy czasie cos dla wtajemniczonych i kolejna odslona toru
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor mały bonus dzwiekowy z fragmentu testowego przejazdu >> o tu mozna pobrac
Napisano 23 Styczeń 200817 l Autor na chwile obecna tak wyglada moj przerobiony dos mocno gtr2 celem przerobek byla mozliwosc przeprowadzenia testow odpowiednio skonfigurowanym bolidem f1 ale i nie tylko :-]
Napisano 23 Styczeń 200817 l Prezes... moda do GTR'a masz... grafe 3D znasz... tor mam nadzieje ze zrobisz do GTR'a ... cobysmy sobie go przetestowali i uwagi ci przesylali - sie mi rymnelo... Dzialaj dzialaj dalej bo ja popieram to co starasz sie osoagnac!! P.S. I nie mysl sobie ze chce przynalezec do jakiejs grupy wzajemnej adoracji... ;P
Napisano 23 Styczeń 200817 l Autor ok 1 etap NATIONAL 1 podejście maloczytelne bo nie mialem czasu zrobic layoutu. pentla pucharowa 3,2 km 10 zakrętów
Napisano 24 Styczeń 200817 l Autor OK zatem na chwile obecna tor chyba juz zostal ostatecznie ukszyałtowany jakies uwagi ktos - zerknelo tu ok 1000 osob nikt nic nie powie ? 0 przemyslen ?
Napisano 24 Styczeń 200817 l Autor za to myslalem ze wielu milosnikow motoryzacji i maniakow symulatorow w tym takze
Napisano 25 Styczeń 200817 l moje przemyślenie: ford gt jest straszny. wstawiłbym pięknego klasyka - GT90:cool:
Napisano 25 Styczeń 200817 l Autor przeciez w zestawieniu gt 40 i gt 90 to gt 40 jest klasykiem :/ ponadto zapozyczam z niego tylko kilka lini i nie planuje rozmawiac o gustach
Napisano 25 Styczeń 200817 l Autor Mimo ze uwazam bezpieczenstwo na torze to hipokryzja wrysowac to musz a nie jest latwo faza wstepna :
Napisano 25 Styczeń 200817 l Autor Kolejny upek moze kogos natchnie zaczyna byc widac jak sie tam ciasno robi tor sie skraca w okolice 4400 M
Napisano 26 Styczeń 200817 l może lepiej zrezygnować z 2 trybun między zakrętami 1 i 2 (za daleko imo) a wcisnąć jedną na końcu długiego zakrętu z prawej. ot taki komplikator mi się włączył fajnie Ci to wychodzi narazie :)
Napisano 26 Styczeń 200817 l Trybuny w srodku toru nie do przyjeciaza duzo zaslaniaja i komunikacja musial by byc tunel lub mostek.Wiecej problemu z nimi niz pozytku.Co do reszty to na zamknieciach prostych raczej nie ma trybun.Nie wiem czy probowales ale moze uda Ci sie wyrwac jakies info od Hermanna Tilke
Napisano 26 Styczeń 200817 l Autor hehe dzieki za komenty chlopaki moze sie wlasnie cos ruszylo miedzy zakretem 1 i 2 jest wyjazd z depot dlatego tez z obu trybun tam nie zrezygnuje raczej ale ta 1 najwyzej stoi pod znakiem zapytania. Trybuny na koncach prostych zdarzaja sie na wielu torach ale zawsze za 3 liniami ochrony. Herman zas milczy jak grob wiec kij mu w ucho, chcialem u niego pracowac a tak bedzie mial konkurencje i tyle ;-) Trybuny tu to przymiarka bo jeszcze beda je wygryzac drogi servisowe wiec to szaconek taki tylko na ile mam miejsca i czy gdzies warto o to powalczyc intensywniej, i znowu mostki i tak beda wiec nie bedzie az takiej tragedii z komunikacja zas trybuny wewnatrz rozwaze w kilku miejscach bowiem byly by tam ladne widoczki
Napisano 1 Luty 200817 l Autor OK podsycę te żywiołowa dyskusje kilka bieżących informacji: - składam podania co mnie strasznie irytuje - składam jeszcze więcej podań - obniżam ciśnienie po rozmowach z PZM (jeśli nie wyrobie to przez Wiktora bo on za dużo kracze-tak Wiktor sprawdziło się) - ugrzązłem w konsultacjach branżowych kilka informacji które się klarują: Powierzchnia terenu 172,88 Ha Powierzchnia widowni ok 12,15 Ha Powierzchnia parkingów ok 37,21 Ha Powierzchnia zabudowy 0,78 Ha w opracowaniu szczegółowym 3100 m2 Liczba użytkowników ok 190000 mam prośbę poszukuje inspiracji w kwestii trybun i budynku boksów servisowych pomożecie ?
Napisano 1 Luty 200817 l Hm, coś spróbuje poszukac w ten weekend... Jakiś konkretny tor masz może na myśli? Bo mógłbym coś z wyścigów pozbierac. A tak w ogóle, to jak to jest z tym Słomczynem? Swego czasu coś chyba o tym czytałem, że na początku ma powstac tor kartingowy i na 1/4 mili (?), a w dalszych planach jest właśnie tor F1. Skoro konsultujesz się z PZM itp., to pewnie to już nie jest tylko gadanie... Na to są pieniądze? Czy to takie zbieranie pozwoleń na zapas, co chyba nie ma prawnego sensu. Może napisz coś więcej o tej kuchennej części projektu. :)
Napisano 1 Luty 200817 l Autor Powstały już 2 projekty toru F1 dla Rzemieślnika na tym terenie, wykonując ten czyli nr 3 odkryłem że w zasadzie nie maja na to wszystko terenu. Kasy oczywiście jak zawsze brak dlatego tak ciupają na raty. Prawda jest taka ze zamysł kadry decyzyjnej Rzemieślnika jest tak pokrętny że już nie jeden raz zmienił swój tok o 180 st projekty były poważne i mniej ten jest poważny na tyle na ile obrażony PZM pozwala a obrażony bo odpadł projekt jednego z tamtejszych szefów. Robie projekt nie mam gwarancji że go zrealizują ale chce go zrobić chce się tym wbić do Hermmana. Się zobzczy na razie 2 tydzień czekam na papiery z PZM bo ponoć mają remont a konsultanta wyznaczyli mi dla wygody w Katowicach od 5 min piechotką facet odpisuje 1 raz w tygodniu na moje maile. A Wiktor to wykrakał wiec ma przechlapane. Jak masz chwilkę poszperaj proszę nic konkretnego ciekawe trybuny i tyle.
Napisano 2 Luty 200817 l ..pier...na rzeczywistosc heh - i wez tu cos fajnego zroob ;/ - ale trzeba chyba na sile sie wpychac ze swoimi pomyslami bo inaczej to nadal bedzie kila i mogila
Napisano 2 Luty 200817 l Autor Dlatego próbuję niemniej to strasznie podcina skrzydła. Znalazłem kilka inspirujących trybun Niemniej pamiętając że od str obwodnicy powstanie ze 450 m pierzei istotne będzie rozegranie ich plecków dlatego tez podglądam również stadiony. W poniedziałek skonsultuję to z konstruktorami może z katedrą budownictwa także i mam nadzieje wydrzeć z PZM'u pewne papiery wreszcie.
Napisano 11 Luty 200817 l Autor OK formatka do opisu technicznego z wybranymi parametrami na bazie których projektowałem tor. OP juz widze ze zapomniałem podać 1 rzeczy kto zgadnie której ? Obliczenia były robione dla F1, F3000, GT, Classic GT. Myslicie że czegos wam tu straszliwie brakuje ? drukować czego.
Napisano 11 Luty 200817 l powinno być nawieRZchni (prawa tabelka na dole) i długość (masz długiść-lewa na dole) i jeszcze zamiast uslizg sprzęgła-uślizg (albo wszystko ma polskie litery albo nie), przeciazenie-przeciążenie(prawa tabelka u góry) to chyba tyle w temacie
Napisano 13 Luty 200817 l Autor OK prezentacja wozów testowych do opisu pracy: (zerknijcie prosze czy nie narobiłem literówek) EDIT: Musiałem poprawić specyfikację Mini teraz jest juz gitarka :-]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto