Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

beztytuuyi9.png

 

Taki nawyk mam,

Że przerywam sam,

Wczesne moje działa,

Dla całego zera,

Dla mnie to biologia,

Dla innych topologia,

Wszystkie mięśnie i żyły,

By bez błędne były,

I już złość we mnie wnika,

Bo zaczynam: Organika!

Lol. No to chwilkę lubię sobie przerywać prace nad jednym, by zabrać się za drugie, i nabrać weny dla pierwszego. No to tu na razie tors. I pytanie do znawców, czy powinienem zostawić zakończenie mięśni brzucha takimi trójkątami, czy pociągnąć do tyłu do pleców, idąc czworokątami?

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag,

 

narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest.

 

korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/

Napisano
mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag,

 

narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest.

 

korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/

 

Tak. Patrzyłem, w tym przypadku mam referki, na którym mięśnie brzucha jakoś tak równo z bicepsami stoją. Poprawie, a co do topologii to nie byłem pewien, później podeślę screena jak poprawiłem i czy jest dobrze, bo są dwie drogi wyjścia.

Napisano

Arti w organice trzeba być raczej biologiem niż poetą. Topologia się liczy przy organice a ta u Ciebie nie za bardzo jak na razie, oglądaj siatki i lepiej od razu używaj referek żeby się wszystko co do proporcji zgadzało. Powodzenia. Pozdro.

Napisano

Hagelades - jest tam mało siatek mężczyzn, trzeba pooglądać na google i iść wedle rys ciała...

floo - ale ty leniwy ^^ Dzięki!

Tomala - można być dwiema osobistościami w jednym ,ale masz rację, ogólną budowę ciała znam, 12 żeber 7 - właściwych, 3 - rzekome, 2 - wolne... Używam referek ^^

 

beztytuuov8.png

 

Tutaj dalsza część, poszedłem za rysami ciała, wyszło co wyszło...

Napisano

Miesnie brzucha wygladaja nawet ladnie ale to co jest wokol nich - to wglebienie - jest zupelnie niepotrzebne i nienaturalne bo nie widzialem ludzi z takim... czyms :D

Napisano

Jak dla mnie strasznie nie organicznie .

Ostatnia para mięśni brzucha (ta na dole) jest największa i potem stopniowo w góre są węższe.

1214931.jpg

200px-Grays_Anatomy_image392.png

uklad_miesniowy.jpg

 

sry za rozmiar fotek nie chciało mi sie na imageshack wrzucać

Napisano

Hmmm... Ale mięsko ^^

 

Dzięki, z linka podesłanego przez ~wrzecionka wiem jak poprowadzić siatkę. Rysunki i zdjęcia też się przydadzą cały brzuch muszę podstawić pod "delete" i zrobić od nowa.

 

Może dziś coś dam, nie wiem jak będę miał z lekcjami... Jak ja już bym chciał ferie ( dopiero 9-tego Lutego ;( )

Napisano

topozy4.jpg

http://img85.imageshack.us/img85/96/topozy4.jpg

 

Mam tu to ciałko co ~wrzecionek podesłał. No więc ot miejsce które zaznaczyłem, jak idzie siatka piersi czy idzie do tyłu i tam na krawędzi symetrii się schodzi, czy inaczej? Ma ktoś może jakiegoś screen pachy z siatką ^^

 

A tak nawiasem, jak najlepiej modelować organike. Ja wychodzę z box'a, co najlepsze jest ( wiem, że każda metoda jest najlepsza jak się umie używać ), ale każda daje różną kontrolę nad siatką itp.

 

A tu mój progress i tak muszę siatkę brzucha zmienić, ale tak czy siak daje by nie było tylko pytania :D

 

 

beztytuuny4.jpg

http://img168.imageshack.us/img168/4088/beztytuuny4.jpg

 

 

 

 

Napisano

na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie...

 

Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;)

Napisano
Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade .

 

Kopiował? Myślałem się się je kolejno extruduje a w razie potrzeby welduje/collapsuje. Chyba znów źle skojarzyłem fakty :(

 

na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie...

 

Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;)

 

Oj ile roboty, robiłem już metodą edgesu, ale normalnie odpadam.... Boxmodeling rlz, z box'a wszystko się zrobi ^^

Napisano

_Arti_ -> Zaznaczasz edge przytrzymujesz shift i przeciągasz . Może ja się teraz kopnełem , ale jeden pies ... Rozumiesz w każdym razie o co chodzi ?

Napisano

beztytuuqr8.jpg

 

No to mam to "coś?". Nie wiem jak z tą siatką, widzę, że źle poprowadzona.

 

beztytuulm1.jpg

 

Tu troszkę inaczej, i tak mam zamiar zacząć od początku, ale która jest poprowadzona dobrze? W tej drugiej zaznaczyłem tę linię mięśnia barkowego czy inaczej motylka ( chyba motylek, bo są też inne zwierzątka xD ) No to organikanitorzy, pomóżcie ^^

Napisano

a może nie pchaj się w p2p? znacznie lepiej się pracuje od ogółu do szczegółu, masz większą kontrolę nad proporcjami zanim przejdziesz do detalu (to tylko moje zdanie zaznaczam).

Napisano

Oczy za daleko od siebie i już widać że twarz będzie płaska jak by mu patelnią przyłożyli ale to może poprawisz jak będziesz miał więcej zrobione.

Napisano

v1eo5.jpg

 

Obedcny stan.

 

beztytuufi2.jpg

 

A tu pewien problemik, gdy zaznaczam jeden polygon, pozostałe niedaleko tego zaznaczonego, zaznaczają się automatycznie. Gdy poruszam tym zaznaczonym przeze mnie, poruszają się również tamte.

Napisano

Masz włączone soft selection w editable poly.

Zanim przejdziesz do karykatur spróbuj zrobić normalną ludzką twarz.

pozdro

Napisano

hmm, goraco ci radze zebys nie myslal na razie o kobiecym wygladzie a skupil sie na realistycznym przedstawieniu twarzy. Potem bedziesz przesuwac poszczegolne elementy twarzy az uzyskasz ladne proporcje. Moze latwiej ci bedzie jak ukryjesz wszystkie poligony oprocz nosa i skupisz sie tylko na nim, az bedzie ok. Potem to samo z ustami i oczami. Ja tak nie robilem ale moze tobie bedzie w ten sposob latwiej.

Na pewno jest lepiej ale jeszcze dluga droga przed toba.

Napisano

Używasz jakichś referek?? Jeśli nie to warto było by o nich pomyśleć. Tak jak już napisał Gomez skup sie bardziej na poszczególnych elementach twarzy i dopiero gdy jeden element będzie cię w pełni satysfakcjonował zacznij modelować kolejny. Co do twego ostatniego modelu to nos jest w nim bardzo dziwny,powieki nie obrysowują oczu a kąciki ust są wypukłe a powinny być wklęsłe.

Powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

Hm - jeśli mógłbym odrobinę odmienną opinię - spróbuj zrobić całą bryłę głowy bez dokładnych cech jak oczy usta nos tylko po to żeby złapać proporcję, a potem zacznij wycinać loopy pod oczy usta itp jak już będziesz zadowolony z bryły. Bo na razie nie jest dobrze, a nawet wręcz przeciwnie jest fatalnie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności