_Arti_ Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Taki nawyk mam, Że przerywam sam, Wczesne moje działa, Dla całego zera, Dla mnie to biologia, Dla innych topologia, Wszystkie mięśnie i żyły, By bez błędne były, I już złość we mnie wnika, Bo zaczynam: Organika! Lol. No to chwilkę lubię sobie przerywać prace nad jednym, by zabrać się za drugie, i nabrać weny dla pierwszego. No to tu na razie tors. I pytanie do znawców, czy powinienem zostawić zakończenie mięśni brzucha takimi trójkątami, czy pociągnąć do tyłu do pleców, idąc czworokątami?
Ufol Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag, narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest. korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/
_Arti_ Napisano 19 Styczeń 2008 Autor Napisano 19 Styczeń 2008 mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag, narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest. korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/ Tak. Patrzyłem, w tym przypadku mam referki, na którym mięśnie brzucha jakoś tak równo z bicepsami stoją. Poprawie, a co do topologii to nie byłem pewien, później podeślę screena jak poprawiłem i czy jest dobrze, bo są dwie drogi wyjścia.
serratus Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Przejrzyj temat z siatkami - > link, wtedy już wszystko powinno być jasne. Pozdrawiam
floo Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Zaczyna sie dobrze, niech cię inni poprawiają... ;) pracuj dalej, powodzenia!
Tomala Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Arti w organice trzeba być raczej biologiem niż poetą. Topologia się liczy przy organice a ta u Ciebie nie za bardzo jak na razie, oglądaj siatki i lepiej od razu używaj referek żeby się wszystko co do proporcji zgadzało. Powodzenia. Pozdro.
_Arti_ Napisano 19 Styczeń 2008 Autor Napisano 19 Styczeń 2008 Hagelades - jest tam mało siatek mężczyzn, trzeba pooglądać na google i iść wedle rys ciała... floo - ale ty leniwy ^^ Dzięki! Tomala - można być dwiema osobistościami w jednym ,ale masz rację, ogólną budowę ciała znam, 12 żeber 7 - właściwych, 3 - rzekome, 2 - wolne... Używam referek ^^ Tutaj dalsza część, poszedłem za rysami ciała, wyszło co wyszło...
NaRe Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Miesnie brzucha wygladaja nawet ladnie ale to co jest wokol nich - to wglebienie - jest zupelnie niepotrzebne i nienaturalne bo nie widzialem ludzi z takim... czyms :D
wrzecionek Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Zerknij w ten link moim zdaniem bardzo fajnie zrobione ciało http://img112.imageshack.us/my.php?image=image02sdnr0.jpg
mileS Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Jak dla mnie strasznie nie organicznie . Ostatnia para mięśni brzucha (ta na dole) jest największa i potem stopniowo w góre są węższe. sry za rozmiar fotek nie chciało mi sie na imageshack wrzucać
_Arti_ Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 Hmmm... Ale mięsko ^^ Dzięki, z linka podesłanego przez ~wrzecionka wiem jak poprowadzić siatkę. Rysunki i zdjęcia też się przydadzą cały brzuch muszę podstawić pod "delete" i zrobić od nowa. Może dziś coś dam, nie wiem jak będę miał z lekcjami... Jak ja już bym chciał ferie ( dopiero 9-tego Lutego ;( )
mileS Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 _Arti_ -> dasz rade tylko szlifuj i się nie poddawaj , ja mam ferie 28 stycznia :D hehe . Edit : Dla mnie super mięśnie masz oddane w modeli Piotra Slomowicza(General Straw) http://www.swoma.user.icpnet.pl/pictures/paker1.jpg Mam nadzieję że autor nie będzie miał mi za złe pokazania tego modelu .
_Arti_ Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 http://img85.imageshack.us/img85/96/topozy4.jpg Mam tu to ciałko co ~wrzecionek podesłał. No więc ot miejsce które zaznaczyłem, jak idzie siatka piersi czy idzie do tyłu i tam na krawędzi symetrii się schodzi, czy inaczej? Ma ktoś może jakiegoś screen pachy z siatką ^^ A tak nawiasem, jak najlepiej modelować organike. Ja wychodzę z box'a, co najlepsze jest ( wiem, że każda metoda jest najlepsza jak się umie używać ), ale każda daje różną kontrolę nad siatką itp. A tu mój progress i tak muszę siatkę brzucha zmienić, ale tak czy siak daje by nie było tylko pytania :D http://img168.imageshack.us/img168/4088/beztytuuny4.jpg
mileS Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade .
floo Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie... Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;)
_Arti_ Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade . Kopiował? Myślałem się się je kolejno extruduje a w razie potrzeby welduje/collapsuje. Chyba znów źle skojarzyłem fakty :( na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie... Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;) Oj ile roboty, robiłem już metodą edgesu, ale normalnie odpadam.... Boxmodeling rlz, z box'a wszystko się zrobi ^^
mileS Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 _Arti_ -> Zaznaczasz edge przytrzymujesz shift i przeciągasz . Może ja się teraz kopnełem , ale jeden pies ... Rozumiesz w każdym razie o co chodzi ?
Ufol Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 idziesz w dobrą strone ale klata troche kwadratowa, fajnie nawet wygląda ale podsówa na myśl coś w stylu cartoon.
_Arti_ Napisano 22 Styczeń 2008 Autor Napisano 22 Styczeń 2008 No to mam to "coś?". Nie wiem jak z tą siatką, widzę, że źle poprowadzona. Tu troszkę inaczej, i tak mam zamiar zacząć od początku, ale która jest poprowadzona dobrze? W tej drugiej zaznaczyłem tę linię mięśnia barkowego czy inaczej motylka ( chyba motylek, bo są też inne zwierzątka xD ) No to organikanitorzy, pomóżcie ^^
_Arti_ Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 http://img158.imageshack.us/my.php?image=cvmy0.jpg <. to w ko organika spokojnie mo nazwa speedem siad i z nud zacz co robi za nic nie mia zrobi po prostu nudzi si zamula wysz prosiaczek wieprz golonka szynka inne synonimy.>
SoAd Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Szczerze -tragedia. Musisz przysiąść do modelu na dłużej niż 6 minut.
_Arti_ Napisano 8 Luty 2008 Autor Napisano 8 Luty 2008 http://img182.imageshack.us/img182/6880/46153745di5.jpg Nos wciąż wygląda jak klusek, ale jutro to naprawie, oceńcie to co jest teraz, biorąc pod uwagę, że to moja pierwsza twarz F2F.
marcin wuu Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 a może nie pchaj się w p2p? znacznie lepiej się pracuje od ogółu do szczegółu, masz większą kontrolę nad proporcjami zanim przejdziesz do detalu (to tylko moje zdanie zaznaczam).
Tomala Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Oczy za daleko od siebie i już widać że twarz będzie płaska jak by mu patelnią przyłożyli ale to może poprawisz jak będziesz miał więcej zrobione.
_Arti_ Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 Obedcny stan. A tu pewien problemik, gdy zaznaczam jeden polygon, pozostałe niedaleko tego zaznaczonego, zaznaczają się automatycznie. Gdy poruszam tym zaznaczonym przeze mnie, poruszają się również tamte.
SoAd Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Masz włączone soft selection w editable poly. Zanim przejdziesz do karykatur spróbuj zrobić normalną ludzką twarz. pozdro
_Arti_ Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 http://img113.imageshack.us/img113/3231/beztytuuxu7.png I tu mam problemik z poprowadzeniem siatki :/ Macie może jakieś tutki?
_Arti_ Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 Jakieś sugestie co do kobiecego wyglądu? ^^
Gomez Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 hmm, goraco ci radze zebys nie myslal na razie o kobiecym wygladzie a skupil sie na realistycznym przedstawieniu twarzy. Potem bedziesz przesuwac poszczegolne elementy twarzy az uzyskasz ladne proporcje. Moze latwiej ci bedzie jak ukryjesz wszystkie poligony oprocz nosa i skupisz sie tylko na nim, az bedzie ok. Potem to samo z ustami i oczami. Ja tak nie robilem ale moze tobie bedzie w ten sposob latwiej. Na pewno jest lepiej ale jeszcze dluga droga przed toba.
_Arti_ Napisano 11 Marzec 2008 Autor Napisano 11 Marzec 2008 http://img230.imageshack.us/img230/86/beztytuuek8.png Wieczorny wypociniec, Gomezie, czekam na ostrą krytykę ^^
wrzecionek Napisano 12 Marzec 2008 Napisano 12 Marzec 2008 Używasz jakichś referek?? Jeśli nie to warto było by o nich pomyśleć. Tak jak już napisał Gomez skup sie bardziej na poszczególnych elementach twarzy i dopiero gdy jeden element będzie cię w pełni satysfakcjonował zacznij modelować kolejny. Co do twego ostatniego modelu to nos jest w nim bardzo dziwny,powieki nie obrysowują oczu a kąciki ust są wypukłe a powinny być wklęsłe. Powodzenia w dalszej pracy.
marcin wuu Napisano 13 Marzec 2008 Napisano 13 Marzec 2008 Hm - jeśli mógłbym odrobinę odmienną opinię - spróbuj zrobić całą bryłę głowy bez dokładnych cech jak oczy usta nos tylko po to żeby złapać proporcję, a potem zacznij wycinać loopy pod oczy usta itp jak już będziesz zadowolony z bryły. Bo na razie nie jest dobrze, a nawet wręcz przeciwnie jest fatalnie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się