Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

beztytuuyi9.png

 

Taki nawyk mam,

Że przerywam sam,

Wczesne moje działa,

Dla całego zera,

Dla mnie to biologia,

Dla innych topologia,

Wszystkie mięśnie i żyły,

By bez błędne były,

I już złość we mnie wnika,

Bo zaczynam: Organika!

Lol. No to chwilkę lubię sobie przerywać prace nad jednym, by zabrać się za drugie, i nabrać weny dla pierwszego. No to tu na razie tors. I pytanie do znawców, czy powinienem zostawić zakończenie mięśni brzucha takimi trójkątami, czy pociągnąć do tyłu do pleców, idąc czworokątami?

  • Odpowiedzi 38
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag,

 

narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest.

 

korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/

Napisano
  • Autor
  Ufol napisał:
mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag,

 

narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest.

 

korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/

 

Tak. Patrzyłem, w tym przypadku mam referki, na którym mięśnie brzucha jakoś tak równo z bicepsami stoją. Poprawie, a co do topologii to nie byłem pewien, później podeślę screena jak poprawiłem i czy jest dobrze, bo są dwie drogi wyjścia.

Napisano

Zaczyna sie dobrze, niech cię inni poprawiają... ;)

pracuj dalej, powodzenia!

Napisano

Arti w organice trzeba być raczej biologiem niż poetą. Topologia się liczy przy organice a ta u Ciebie nie za bardzo jak na razie, oglądaj siatki i lepiej od razu używaj referek żeby się wszystko co do proporcji zgadzało. Powodzenia. Pozdro.

Napisano
  • Autor

Hagelades - jest tam mało siatek mężczyzn, trzeba pooglądać na google i iść wedle rys ciała...

floo - ale ty leniwy ^^ Dzięki!

Tomala - można być dwiema osobistościami w jednym ,ale masz rację, ogólną budowę ciała znam, 12 żeber 7 - właściwych, 3 - rzekome, 2 - wolne... Używam referek ^^

 

beztytuuov8.png

 

Tutaj dalsza część, poszedłem za rysami ciała, wyszło co wyszło...

Napisano

Miesnie brzucha wygladaja nawet ladnie ale to co jest wokol nich - to wglebienie - jest zupelnie niepotrzebne i nienaturalne bo nie widzialem ludzi z takim... czyms :D

Napisano

Jak dla mnie strasznie nie organicznie .

Ostatnia para mięśni brzucha (ta na dole) jest największa i potem stopniowo w góre są węższe.

1214931.jpg

200px-Grays_Anatomy_image392.png

uklad_miesniowy.jpg

 

sry za rozmiar fotek nie chciało mi sie na imageshack wrzucać

Napisano
  • Autor

Hmmm... Ale mięsko ^^

 

Dzięki, z linka podesłanego przez ~wrzecionka wiem jak poprowadzić siatkę. Rysunki i zdjęcia też się przydadzą cały brzuch muszę podstawić pod "delete" i zrobić od nowa.

 

Może dziś coś dam, nie wiem jak będę miał z lekcjami... Jak ja już bym chciał ferie ( dopiero 9-tego Lutego ;( )

Napisano
  • Autor

topozy4.jpg

http://img85.imageshack.us/img85/96/topozy4.jpg

 

Mam tu to ciałko co ~wrzecionek podesłał. No więc ot miejsce które zaznaczyłem, jak idzie siatka piersi czy idzie do tyłu i tam na krawędzi symetrii się schodzi, czy inaczej? Ma ktoś może jakiegoś screen pachy z siatką ^^

 

A tak nawiasem, jak najlepiej modelować organike. Ja wychodzę z box'a, co najlepsze jest ( wiem, że każda metoda jest najlepsza jak się umie używać ), ale każda daje różną kontrolę nad siatką itp.

 

A tu mój progress i tak muszę siatkę brzucha zmienić, ale tak czy siak daje by nie było tylko pytania :D

 

 

beztytuuny4.jpg

http://img168.imageshack.us/img168/4088/beztytuuny4.jpg

 

 

 

 

Napisano

Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade .

Napisano

na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie...

 

Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;)

Napisano
  • Autor
  mileS napisał:
Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade .

 

Kopiował? Myślałem się się je kolejno extruduje a w razie potrzeby welduje/collapsuje. Chyba znów źle skojarzyłem fakty :(

 

  floo napisał:
na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie...

 

Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;)

 

Oj ile roboty, robiłem już metodą edgesu, ale normalnie odpadam.... Boxmodeling rlz, z box'a wszystko się zrobi ^^

Napisano

_Arti_ -> Zaznaczasz edge przytrzymujesz shift i przeciągasz . Może ja się teraz kopnełem , ale jeden pies ... Rozumiesz w każdym razie o co chodzi ?

Napisano

idziesz w dobrą strone ale klata troche kwadratowa, fajnie nawet wygląda ale podsówa na myśl coś w stylu cartoon.

Napisano
  • Autor

beztytuuqr8.jpg

 

No to mam to "coś?". Nie wiem jak z tą siatką, widzę, że źle poprowadzona.

 

beztytuulm1.jpg

 

Tu troszkę inaczej, i tak mam zamiar zacząć od początku, ale która jest poprowadzona dobrze? W tej drugiej zaznaczyłem tę linię mięśnia barkowego czy inaczej motylka ( chyba motylek, bo są też inne zwierzątka xD ) No to organikanitorzy, pomóżcie ^^

Napisano

Szczerze -tragedia.

Musisz przysiąść do modelu na dłużej niż 6 minut.

Napisano

a może nie pchaj się w p2p? znacznie lepiej się pracuje od ogółu do szczegółu, masz większą kontrolę nad proporcjami zanim przejdziesz do detalu (to tylko moje zdanie zaznaczam).

Napisano

Oczy za daleko od siebie i już widać że twarz będzie płaska jak by mu patelnią przyłożyli ale to może poprawisz jak będziesz miał więcej zrobione.

Napisano
  • Autor

v1eo5.jpg

 

Obedcny stan.

 

beztytuufi2.jpg

 

A tu pewien problemik, gdy zaznaczam jeden polygon, pozostałe niedaleko tego zaznaczonego, zaznaczają się automatycznie. Gdy poruszam tym zaznaczonym przeze mnie, poruszają się również tamte.

Napisano

Masz włączone soft selection w editable poly.

Zanim przejdziesz do karykatur spróbuj zrobić normalną ludzką twarz.

pozdro

Napisano

hmm, goraco ci radze zebys nie myslal na razie o kobiecym wygladzie a skupil sie na realistycznym przedstawieniu twarzy. Potem bedziesz przesuwac poszczegolne elementy twarzy az uzyskasz ladne proporcje. Moze latwiej ci bedzie jak ukryjesz wszystkie poligony oprocz nosa i skupisz sie tylko na nim, az bedzie ok. Potem to samo z ustami i oczami. Ja tak nie robilem ale moze tobie bedzie w ten sposob latwiej.

Na pewno jest lepiej ale jeszcze dluga droga przed toba.

Napisano

Używasz jakichś referek?? Jeśli nie to warto było by o nich pomyśleć. Tak jak już napisał Gomez skup sie bardziej na poszczególnych elementach twarzy i dopiero gdy jeden element będzie cię w pełni satysfakcjonował zacznij modelować kolejny. Co do twego ostatniego modelu to nos jest w nim bardzo dziwny,powieki nie obrysowują oczu a kąciki ust są wypukłe a powinny być wklęsłe.

Powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

Hm - jeśli mógłbym odrobinę odmienną opinię - spróbuj zrobić całą bryłę głowy bez dokładnych cech jak oczy usta nos tylko po to żeby złapać proporcję, a potem zacznij wycinać loopy pod oczy usta itp jak już będziesz zadowolony z bryły. Bo na razie nie jest dobrze, a nawet wręcz przeciwnie jest fatalnie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności