Napisano 19 Styczeń 200817 l Taki nawyk mam, Że przerywam sam, Wczesne moje działa, Dla całego zera, Dla mnie to biologia, Dla innych topologia, Wszystkie mięśnie i żyły, By bez błędne były, I już złość we mnie wnika, Bo zaczynam: Organika! Lol. No to chwilkę lubię sobie przerywać prace nad jednym, by zabrać się za drugie, i nabrać weny dla pierwszego. No to tu na razie tors. I pytanie do znawców, czy powinienem zostawić zakończenie mięśni brzucha takimi trójkątami, czy pociągnąć do tyłu do pleców, idąc czworokątami?
Napisano 19 Styczeń 200817 l mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag, narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest. korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Ufol napisał: mięśnie brzucha na pewno nie ciągną się do pleców arti, znawcą nie jestem ale napisze ci kilka uwag, narazie masz 3 wypukłości (widok z boku), klata i mięśnie brzucha, nie pasuje mi że środkowa wypukłość odstaje bardziej niż klata która zazwyczaj jest największa, najniższa wygląda nawet dobrze chociaż genialna nie jest. korzystasz z jakichś referek? zawsze jak się zabierasz za modelowanie czegoś to poszukaj jakichś obrazków o podobnej treści do tego co chcesz zrobić. http://images.google.pl/ Tak. Patrzyłem, w tym przypadku mam referki, na którym mięśnie brzucha jakoś tak równo z bicepsami stoją. Poprawie, a co do topologii to nie byłem pewien, później podeślę screena jak poprawiłem i czy jest dobrze, bo są dwie drogi wyjścia.
Napisano 19 Styczeń 200817 l Przejrzyj temat z siatkami - > link, wtedy już wszystko powinno być jasne. Pozdrawiam
Napisano 19 Styczeń 200817 l Zaczyna sie dobrze, niech cię inni poprawiają... ;) pracuj dalej, powodzenia!
Napisano 19 Styczeń 200817 l Arti w organice trzeba być raczej biologiem niż poetą. Topologia się liczy przy organice a ta u Ciebie nie za bardzo jak na razie, oglądaj siatki i lepiej od razu używaj referek żeby się wszystko co do proporcji zgadzało. Powodzenia. Pozdro.
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Hagelades - jest tam mało siatek mężczyzn, trzeba pooglądać na google i iść wedle rys ciała... floo - ale ty leniwy ^^ Dzięki! Tomala - można być dwiema osobistościami w jednym ,ale masz rację, ogólną budowę ciała znam, 12 żeber 7 - właściwych, 3 - rzekome, 2 - wolne... Używam referek ^^ Tutaj dalsza część, poszedłem za rysami ciała, wyszło co wyszło...
Napisano 19 Styczeń 200817 l Miesnie brzucha wygladaja nawet ladnie ale to co jest wokol nich - to wglebienie - jest zupelnie niepotrzebne i nienaturalne bo nie widzialem ludzi z takim... czyms :D
Napisano 19 Styczeń 200817 l Zerknij w ten link moim zdaniem bardzo fajnie zrobione ciało http://img112.imageshack.us/my.php?image=image02sdnr0.jpg
Napisano 20 Styczeń 200817 l Jak dla mnie strasznie nie organicznie . Ostatnia para mięśni brzucha (ta na dole) jest największa i potem stopniowo w góre są węższe. sry za rozmiar fotek nie chciało mi sie na imageshack wrzucać
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor Hmmm... Ale mięsko ^^ Dzięki, z linka podesłanego przez ~wrzecionka wiem jak poprowadzić siatkę. Rysunki i zdjęcia też się przydadzą cały brzuch muszę podstawić pod "delete" i zrobić od nowa. Może dziś coś dam, nie wiem jak będę miał z lekcjami... Jak ja już bym chciał ferie ( dopiero 9-tego Lutego ;( )
Napisano 20 Styczeń 200817 l _Arti_ -> dasz rade tylko szlifuj i się nie poddawaj , ja mam ferie 28 stycznia :D hehe . Edit : Dla mnie super mięśnie masz oddane w modeli Piotra Slomowicza(General Straw) http://www.swoma.user.icpnet.pl/pictures/paker1.jpg Mam nadzieję że autor nie będzie miał mi za złe pokazania tego modelu .
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor http://img85.imageshack.us/img85/96/topozy4.jpg Mam tu to ciałko co ~wrzecionek podesłał. No więc ot miejsce które zaznaczyłem, jak idzie siatka piersi czy idzie do tyłu i tam na krawędzi symetrii się schodzi, czy inaczej? Ma ktoś może jakiegoś screen pachy z siatką ^^ A tak nawiasem, jak najlepiej modelować organike. Ja wychodzę z box'a, co najlepsze jest ( wiem, że każda metoda jest najlepsza jak się umie używać ), ale każda daje różną kontrolę nad siatką itp. A tu mój progress i tak muszę siatkę brzucha zmienić, ale tak czy siak daje by nie było tylko pytania :D http://img168.imageshack.us/img168/4088/beztytuuny4.jpg
Napisano 20 Styczeń 200817 l Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade .
Napisano 20 Styczeń 200817 l na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie... Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;)
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor mileS napisał: Ja bym jechał planem i tylko kopiował edgesy , ale to jest bardziej czasochłonne ... Z boxa też dasz rade . Kopiował? Myślałem się się je kolejno extruduje a w razie potrzeby welduje/collapsuje. Chyba znów źle skojarzyłem fakty :( floo napisał: na konferencji z grafiki mówili żeby stosować tą technikę, którą jesteśmy wstanie uzyskać najlepszy efekt w jak najkrótszym czasie... Sam sprawdź i przekonaj się która technika jest dla ciebie lepsza... ;) Oj ile roboty, robiłem już metodą edgesu, ale normalnie odpadam.... Boxmodeling rlz, z box'a wszystko się zrobi ^^
Napisano 20 Styczeń 200817 l _Arti_ -> Zaznaczasz edge przytrzymujesz shift i przeciągasz . Może ja się teraz kopnełem , ale jeden pies ... Rozumiesz w każdym razie o co chodzi ?
Napisano 20 Styczeń 200817 l idziesz w dobrą strone ale klata troche kwadratowa, fajnie nawet wygląda ale podsówa na myśl coś w stylu cartoon.
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor No to mam to "coś?". Nie wiem jak z tą siatką, widzę, że źle poprowadzona. Tu troszkę inaczej, i tak mam zamiar zacząć od początku, ale która jest poprowadzona dobrze? W tej drugiej zaznaczyłem tę linię mięśnia barkowego czy inaczej motylka ( chyba motylek, bo są też inne zwierzątka xD ) No to organikanitorzy, pomóżcie ^^
Napisano 6 Luty 200817 l Autor http://img158.imageshack.us/my.php?image=cvmy0.jpg <. to w ko organika spokojnie mo nazwa speedem siad i z nud zacz co robi za nic nie mia zrobi po prostu nudzi si zamula wysz prosiaczek wieprz golonka szynka inne synonimy.>
Napisano 8 Luty 200817 l Autor http://img182.imageshack.us/img182/6880/46153745di5.jpg Nos wciąż wygląda jak klusek, ale jutro to naprawie, oceńcie to co jest teraz, biorąc pod uwagę, że to moja pierwsza twarz F2F.
Napisano 8 Luty 200817 l a może nie pchaj się w p2p? znacznie lepiej się pracuje od ogółu do szczegółu, masz większą kontrolę nad proporcjami zanim przejdziesz do detalu (to tylko moje zdanie zaznaczam).
Napisano 8 Luty 200817 l Oczy za daleko od siebie i już widać że twarz będzie płaska jak by mu patelnią przyłożyli ale to może poprawisz jak będziesz miał więcej zrobione.
Napisano 10 Luty 200817 l Autor Obedcny stan. A tu pewien problemik, gdy zaznaczam jeden polygon, pozostałe niedaleko tego zaznaczonego, zaznaczają się automatycznie. Gdy poruszam tym zaznaczonym przeze mnie, poruszają się również tamte.
Napisano 10 Luty 200817 l Masz włączone soft selection w editable poly. Zanim przejdziesz do karykatur spróbuj zrobić normalną ludzką twarz. pozdro
Napisano 9 Marzec 200817 l Autor http://img113.imageshack.us/img113/3231/beztytuuxu7.png I tu mam problemik z poprowadzeniem siatki :/ Macie może jakieś tutki?
Napisano 9 Marzec 200817 l hmm, goraco ci radze zebys nie myslal na razie o kobiecym wygladzie a skupil sie na realistycznym przedstawieniu twarzy. Potem bedziesz przesuwac poszczegolne elementy twarzy az uzyskasz ladne proporcje. Moze latwiej ci bedzie jak ukryjesz wszystkie poligony oprocz nosa i skupisz sie tylko na nim, az bedzie ok. Potem to samo z ustami i oczami. Ja tak nie robilem ale moze tobie bedzie w ten sposob latwiej. Na pewno jest lepiej ale jeszcze dluga droga przed toba.
Napisano 11 Marzec 200817 l Autor http://img230.imageshack.us/img230/86/beztytuuek8.png Wieczorny wypociniec, Gomezie, czekam na ostrą krytykę ^^
Napisano 12 Marzec 200817 l Używasz jakichś referek?? Jeśli nie to warto było by o nich pomyśleć. Tak jak już napisał Gomez skup sie bardziej na poszczególnych elementach twarzy i dopiero gdy jeden element będzie cię w pełni satysfakcjonował zacznij modelować kolejny. Co do twego ostatniego modelu to nos jest w nim bardzo dziwny,powieki nie obrysowują oczu a kąciki ust są wypukłe a powinny być wklęsłe. Powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 13 Marzec 200817 l Hm - jeśli mógłbym odrobinę odmienną opinię - spróbuj zrobić całą bryłę głowy bez dokładnych cech jak oczy usta nos tylko po to żeby złapać proporcję, a potem zacznij wycinać loopy pod oczy usta itp jak już będziesz zadowolony z bryły. Bo na razie nie jest dobrze, a nawet wręcz przeciwnie jest fatalnie...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto