Skocz do zawartości

Pojazd 3d: GMC CCKW-353 (US military truck)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postanowiłem zabrać się konkretniej za ten pojazd, ruszyłem dzisiaj troszke normalki i diffuse które pokaże później.

 

Model jest już zrobiony i raczej nie będę go przebudowywał, planowo będzie osobna textura na bude, pake, podwozie i koło (wszystko 1024x1024), dzięki czemu poszczególne elementy będzie można wykorzystać później do złożenia innych wersji pojazdu.

 

Troszke normalek:

01202008193945jc3.th.jpg01202008194826vn3.th.jpg

I siatka:

01202008200104ey1.th.jpg

Po tym jak kiedyś w innym dziale Poraszek napisał że coś jest nietak z bieżnikiem, postanowiłem się temu przyjrzeć, okazało sie, ze kanały były pozamieniane...teraz jest juz chyba ok.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Koła są, tylko brakuje im poskładanej normalki, a na screnie z siatką zapomniałem o nich. :)

 

Ardeni a modelowałeś silnik?? ;)

Niestety limit nie pozwolił :/ :P pomyśle nad tym jak uporam się z texturą budy :)

Napisano

13k to nie tragedia, ale siate na masce, dachu i te małe kolce/zaczepy z przodu na zderzaku dałoby rade zoptymalizować trochę chyba..

 

Ogólnie cool bardzo, skończysz z texem?:p

 

pozdro!

Napisano

Poraszek -> coś było chyba jeszcze z kanałem czerwonym... mam nadzieje ze juz jest lepiej:

01222008043122rd2.th.jpg

 

Lewus -> nad texturą właśnie staram się pracować, ale 13k to nie wszystko :P

zapomniałem paki pokazać i powyświetlać wszystkich kół, jak widać całość ma 17 333 trójkąty, ale podejrzeam ze texturując poszczególne czści uda mi się poukradać troszke poligonków:

01222008044032eg6.th.jpg

 

Wszystkim dzięki za zachęcajace komentarze, ale jestem jednak z tych osób które lubią słyszeć jak ktoś wytyka im błędy by mogli ich więcej nie popełniać, tak czy inaczej dzięki :)

 

A teraz generalna prośba do userów którzy mieli to szczęście (lub nieszczęście ;) ) zajrzeć do tego tematu. Od jakiegoś już czasu poszukuje dobrego tutka odnosnie texturowania pojazdów, robienia zabrudzeń itd, wiem ze wielu z was napisze coś w stylu :"z fotek...z fotek", wszystko fajnie, ale mnie to duzo nie pomaga, chciałbym jakieś konkretne porady odnośnie tego jak brud nanosić aby wygladało to w miare realnie. Jeśli macie tego typu materiały lub w swoich zbiorach posiadacie jakieś cudze nawet screeny/rendery przedstawiajace takie modele to byłbym wdzieczny za pomoc :) (pozytywy oczywiście porozdawałbym).

Z góry dzięki za pomoc :*

Napisano

Wszystkim dzięki za zachęcajace komentarze, ale jestem jednak z tych osób które lubią słyszeć jak ktoś wytyka im błędy by mogli ich więcej nie popełniać

 

Do bani do bani i jescze raz do bani, kasuj to natychmiast, marsz do kąta na pół godziny i od nowa po polygonku, po polygonku!!!

 

mam nadzieję że zaspokoiłem Twoje perwersje:p

 

pozdro!

Napisano

Przypomnij sie wieczorem to popszperam.

Co do bierznika tak zdecydowanie lepiej wyglada. Aczkolwiek oprocz tego ze technicznie sie troche wyswietlalo ( dobrze ze pomyslales o inversi kanalu ) mialem takze na mysli ksztalt. jezeli masz jakas referencje ktora by poparla taki ksztalt bierznika to okej , ale osobiscie nie uwazam aby sie sprawdzil.

 

Edit - okej znalazlem taki bierznik na takim trucku, zwracam honor. Sadze ze rzeczywiscie jak go otexturujesz i ubrudzisz bedzie dobrze.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Lewus - dzięku, od razu mi lepiej :* :P

Por@szek - dzięki, zgłosze się do Ciebie w najbliższym czasie :)

Kuba_ - Lnka znam, przeranbialem duuzo razy, świetny tutek, dzięki za screeny, pomogą napewno :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności