Napisano 20 Styczeń 200817 l Postanowiłem zabrać się konkretniej za ten pojazd, ruszyłem dzisiaj troszke normalki i diffuse które pokaże później. Model jest już zrobiony i raczej nie będę go przebudowywał, planowo będzie osobna textura na bude, pake, podwozie i koło (wszystko 1024x1024), dzięki czemu poszczególne elementy będzie można wykorzystać później do złożenia innych wersji pojazdu. Troszke normalek: I siatka: Po tym jak kiedyś w innym dziale Poraszek napisał że coś jest nietak z bieżnikiem, postanowiłem się temu przyjrzeć, okazało sie, ze kanały były pozamieniane...teraz jest juz chyba ok.
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor Koła są, tylko brakuje im poskładanej normalki, a na screnie z siatką zapomniałem o nich. :) Ardeni a modelowałeś silnik?? ;) Niestety limit nie pozwolił :/ :P pomyśle nad tym jak uporam się z texturą budy :)
Napisano 21 Styczeń 200817 l Nie wiem ale ja mam nadal wrazenie ze z oponami cos jest nie tak, ale moze to viewport po prostu cos zle wyswietla. Po za tym calkiem w cipke ;)
Napisano 21 Styczeń 200817 l 13k to nie tragedia, ale siate na masce, dachu i te małe kolce/zaczepy z przodu na zderzaku dałoby rade zoptymalizować trochę chyba.. Ogólnie cool bardzo, skończysz z texem?:p pozdro!
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor Poraszek -> coś było chyba jeszcze z kanałem czerwonym... mam nadzieje ze juz jest lepiej: Lewus -> nad texturą właśnie staram się pracować, ale 13k to nie wszystko :P zapomniałem paki pokazać i powyświetlać wszystkich kół, jak widać całość ma 17 333 trójkąty, ale podejrzeam ze texturując poszczególne czści uda mi się poukradać troszke poligonków: Wszystkim dzięki za zachęcajace komentarze, ale jestem jednak z tych osób które lubią słyszeć jak ktoś wytyka im błędy by mogli ich więcej nie popełniać, tak czy inaczej dzięki :) A teraz generalna prośba do userów którzy mieli to szczęście (lub nieszczęście ;) ) zajrzeć do tego tematu. Od jakiegoś już czasu poszukuje dobrego tutka odnosnie texturowania pojazdów, robienia zabrudzeń itd, wiem ze wielu z was napisze coś w stylu :"z fotek...z fotek", wszystko fajnie, ale mnie to duzo nie pomaga, chciałbym jakieś konkretne porady odnośnie tego jak brud nanosić aby wygladało to w miare realnie. Jeśli macie tego typu materiały lub w swoich zbiorach posiadacie jakieś cudze nawet screeny/rendery przedstawiajace takie modele to byłbym wdzieczny za pomoc :) (pozytywy oczywiście porozdawałbym). Z góry dzięki za pomoc :*
Napisano 22 Styczeń 200817 l Wszystkim dzięki za zachęcajace komentarze, ale jestem jednak z tych osób które lubią słyszeć jak ktoś wytyka im błędy by mogli ich więcej nie popełniać Do bani do bani i jescze raz do bani, kasuj to natychmiast, marsz do kąta na pół godziny i od nowa po polygonku, po polygonku!!! mam nadzieję że zaspokoiłem Twoje perwersje:p pozdro!
Napisano 22 Styczeń 200817 l Przypomnij sie wieczorem to popszperam. Co do bierznika tak zdecydowanie lepiej wyglada. Aczkolwiek oprocz tego ze technicznie sie troche wyswietlalo ( dobrze ze pomyslales o inversi kanalu ) mialem takze na mysli ksztalt. jezeli masz jakas referencje ktora by poparla taki ksztalt bierznika to okej , ale osobiscie nie uwazam aby sie sprawdzil. Edit - okej znalazlem taki bierznik na takim trucku, zwracam honor. Sadze ze rzeczywiscie jak go otexturujesz i ubrudzisz bedzie dobrze. Pozdrawiam.
Napisano 22 Styczeń 200817 l Auto bardzo fajne, ciekaw jestem jak Ci pójdzie malowanie :) Tego linka pewnie znasz, ale na wszelki wypadek (zadrapania): http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=373024 I jakieś tam screeny
Napisano 22 Styczeń 200817 l O wlasnie Kuba tego linka z zadrapaniami szukalem :P Nie moglem znalezc u siebie ale dorbze ze go rzuciles ;)
Napisano 22 Styczeń 200817 l Autor Lewus - dzięku, od razu mi lepiej :* :P Por@szek - dzięki, zgłosze się do Ciebie w najbliższym czasie :) Kuba_ - Lnka znam, przeranbialem duuzo razy, świetny tutek, dzięki za screeny, pomogą napewno :)
Napisano 5 Luty 200817 l Autor Popracuje popracuje, dzięki wielkie za screena/render, jak tylko się rozgoszcze przy pc po pracy to zabiore się do roboty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto