Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem zabrać się konkretniej za ten pojazd, ruszyłem dzisiaj troszke normalki i diffuse które pokaże później.

 

Model jest już zrobiony i raczej nie będę go przebudowywał, planowo będzie osobna textura na bude, pake, podwozie i koło (wszystko 1024x1024), dzięki czemu poszczególne elementy będzie można wykorzystać później do złożenia innych wersji pojazdu.

 

Troszke normalek:

01202008193945jc3.th.jpg01202008194826vn3.th.jpg

I siatka:

01202008200104ey1.th.jpg

Po tym jak kiedyś w innym dziale Poraszek napisał że coś jest nietak z bieżnikiem, postanowiłem się temu przyjrzeć, okazało sie, ze kanały były pozamieniane...teraz jest juz chyba ok.

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Koła są, tylko brakuje im poskładanej normalki, a na screnie z siatką zapomniałem o nich. :)

 

Ardeni a modelowałeś silnik?? ;)

Niestety limit nie pozwolił :/ :P pomyśle nad tym jak uporam się z texturą budy :)

Napisano

No samochod jak ta lala:] Ciekaw jestem jak wyjda teksturki.

Napisano

Nie wiem ale ja mam nadal wrazenie ze z oponami cos jest nie tak, ale moze to viewport po prostu cos zle wyswietla. Po za tym calkiem w cipke ;)

Napisano

13k to nie tragedia, ale siate na masce, dachu i te małe kolce/zaczepy z przodu na zderzaku dałoby rade zoptymalizować trochę chyba..

 

Ogólnie cool bardzo, skończysz z texem?:p

 

pozdro!

Napisano
  • Autor

Poraszek -> coś było chyba jeszcze z kanałem czerwonym... mam nadzieje ze juz jest lepiej:

01222008043122rd2.th.jpg

 

Lewus -> nad texturą właśnie staram się pracować, ale 13k to nie wszystko :P

zapomniałem paki pokazać i powyświetlać wszystkich kół, jak widać całość ma 17 333 trójkąty, ale podejrzeam ze texturując poszczególne czści uda mi się poukradać troszke poligonków:

01222008044032eg6.th.jpg

 

Wszystkim dzięki za zachęcajace komentarze, ale jestem jednak z tych osób które lubią słyszeć jak ktoś wytyka im błędy by mogli ich więcej nie popełniać, tak czy inaczej dzięki :)

 

A teraz generalna prośba do userów którzy mieli to szczęście (lub nieszczęście ;) ) zajrzeć do tego tematu. Od jakiegoś już czasu poszukuje dobrego tutka odnosnie texturowania pojazdów, robienia zabrudzeń itd, wiem ze wielu z was napisze coś w stylu :"z fotek...z fotek", wszystko fajnie, ale mnie to duzo nie pomaga, chciałbym jakieś konkretne porady odnośnie tego jak brud nanosić aby wygladało to w miare realnie. Jeśli macie tego typu materiały lub w swoich zbiorach posiadacie jakieś cudze nawet screeny/rendery przedstawiajace takie modele to byłbym wdzieczny za pomoc :) (pozytywy oczywiście porozdawałbym).

Z góry dzięki za pomoc :*

Napisano

Wszystkim dzięki za zachęcajace komentarze, ale jestem jednak z tych osób które lubią słyszeć jak ktoś wytyka im błędy by mogli ich więcej nie popełniać

 

Do bani do bani i jescze raz do bani, kasuj to natychmiast, marsz do kąta na pół godziny i od nowa po polygonku, po polygonku!!!

 

mam nadzieję że zaspokoiłem Twoje perwersje:p

 

pozdro!

Napisano

Przypomnij sie wieczorem to popszperam.

Co do bierznika tak zdecydowanie lepiej wyglada. Aczkolwiek oprocz tego ze technicznie sie troche wyswietlalo ( dobrze ze pomyslales o inversi kanalu ) mialem takze na mysli ksztalt. jezeli masz jakas referencje ktora by poparla taki ksztalt bierznika to okej , ale osobiscie nie uwazam aby sie sprawdzil.

 

Edit - okej znalazlem taki bierznik na takim trucku, zwracam honor. Sadze ze rzeczywiscie jak go otexturujesz i ubrudzisz bedzie dobrze.

 

Pozdrawiam.

Napisano

O wlasnie Kuba tego linka z zadrapaniami szukalem :P Nie moglem znalezc u siebie ale dorbze ze go rzuciles ;)

Napisano
  • Autor

Lewus - dzięku, od razu mi lepiej :* :P

Por@szek - dzięki, zgłosze się do Ciebie w najbliższym czasie :)

Kuba_ - Lnka znam, przeranbialem duuzo razy, świetny tutek, dzięki za screeny, pomogą napewno :)

Napisano
  • Autor

Popracuje popracuje, dzięki wielkie za screena/render, jak tylko się rozgoszcze przy pc po pracy to zabiore się do roboty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności