Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szukam zgrabnych drzewek 3ds albo czegoś w tym( łatwe genearotory ewentualnie) guście. Ewenatualnie ssposobów żeby pokazac ładnie drzewka przy architekturze. Najchętniej sosny jakieś, krzaki, cos na osiedla!

Napisano

kupić szybszy komp... :D a tak poważnie zawsze możesz spróbować zmniejszyć im ilość polyna przykład jeśli są daleko w tle i nie zależy Ci na detalu... modyfikator optimize... niestety ma on swój mankament, bo okropnie psuje siatkę...

Napisano

dziala tak jak sie nazywa (teoretycznie) "optymalizuje" siatkę, starając się (nie koniecznie mu to wychodzi w taki sposób w jaki człowiekowi wydaje się dobry) zredukować ilość polygonów w siatce (łączy je do kupy i stara się przy tym zachować maksymalnie bryłę - ale nie topologię niestety) - jak to mówią "szału nie ma" ale daje radę jeśli to co chcesz nim potraktować nie stoi na pierwszym planie albo nie ma jakiejś złożonej tekstury - uwaga, czasem wynik dzialania tego modyfikatora jest delikatnie rzecz ujmując "nieprzewidywalny" :) - ale jak wszystko, czasem sie przydaje :)

Napisano

Tutaj na forum byl swietny tutorial o modelowaniu drzewka Bonsai. Sporo można z tego zastosowac do robienia wlasnych, normalnych drzew.

tutaj tez jest calkiem dobry tutek -> http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=109&unfold=exclusive

 

a tak pozatym to nie rozumiem jaki jest sens umieszcania drzew 3d z dala od sceny. Czy nie lepiej wsadzic dobrze zoptymalizowane plejny? Efekt podobny a czas renderu o wiele szybszy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności