Skocz do zawartości

RealtimeUK: Monster Mayhem


Pionier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Mam przyjemnosc przedstawic animacje pod tytulem 'Monster Rumble' ktora powstala kilka miesiecy temu w studio RealtimeUK. Calosc zostala wykonana w programie 3ds Max oraz wyrenderowana na silniku V-Ray.

 

Od siebie skromnie dodam iz byl to moj pierwszy projekt w RealtimeUK, moim zadaniem bylo wymodelowanie, zmapowanie i otexturowanie scen z zamkiem oraz mala pomoc w modelowaniu elementow wnetrza w scenie z laboratorium.

 

ponizej screeny, oficjalne info ze strony realtime oraz link do animacji:

 

---

 

Buzz_Monsters6.jpg

Buzz_Monsters1.jpg

Buzz_Monsters3.jpg

 

---

 

LINK: http://www.realtimeuk.com/work/monsterumble

 

2006 saw Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) launch the junior range of their highly successful Buzz! franchise, with RealtimeUK producing intros for both Buzz! Junior: Jungle Party, and Buzz! Junior: RoboJam – so we were pleased to be invited by SCEE to produce the intro for the third in the Buzz! Junior series, Buzz! Junior: Monster Rumble.

 

RealtimeUK’s solution to the brief from SCEE features a mad professor in his lab performing a Frankenstein style monster creation, which takes a turn for the worse as he ends up creating four mischievous monsters. The monsters then stage an escape, hurtling through the house and into the swamp outside, leaving the mad professor bewildered at what he has unleashed on the world. The final animation was a massive success and SCEE felt that the brief had been fulfilled superbly.

 

Tony Prosser, Managing Director at RealtimeUK commented that “our team enjoyed working on the Buzz! Junior: Monster Rumble project. They relished the challenge of creating new characters and bringing these mischievous monsters to life. We look forward to working with SCEE again in the near future.”

 

---

 

mam nadzieje ze Wam sie spodoba

 

czolem

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

czesc

 

ciesze sie ze animacja sie spodobala,

 

Przy animacji pracowalo dwoch animatorow, trzech 'general artist' i dwoch od AE plus oczywiscie supervisior. Do projektu dolaczylem w polowie, z tego co sie orientuje calosc zajela ok 2/2.5 miesiaca. Do najbardziej pracochlonnych elementow zaliczyc mozna symulacjie ubran w scenie w laboratorium, pamietam ze kolega sie niezle denerwowal probujac uzyskac dobry efekt w maxowym cloth ;), koniec koncow uzycie obiektow potworkow jako low-poly proxy i wyjscie z defaultowych ustawien tkanin okazalo sie dobrym pomyslem. elementy w tle w scenie z zamkiem to matte painting oraz materialy z gry nalozone na proste obiekty 3D.

 

piksar, to animacja do gry dla dzieci, moze dlatego nie ma dreszczyku emocji ;)

 

dzieki i pozdrawiam

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności