Lis Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Hej. Czy jest jakiś sposób żeby masowo usunąć modyfikatory z obiektów? nie zatwierdzając ch działania. Gdy np. mam 20 obiektów i każdy ma Turbo shooth i chciałbym to zdjąć za jednym zamachem.
Traitor Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Jedynie to co znam i uzywam to SmoothManager ktory jednym kliknieciem aktywuje lub deaktywuje turbo i meshsmothe. Bardzo fajne narzedzie. http://www.scriptspot.com/3ds-max/smooth-manager
pionix Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 O dobre pytanie. Też się chętnie dowiem:) Traitor - Ale jesli mamy inne modyfikatory?
Traitor Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 pionix: jesli inne to tez chetnie sie dowiem:):)
Ania Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 http://www.scriptspot.com/3ds-max/modifierAddAndRemove http://www.scriptspot.com/3ds-max/ModifierManager działa na dowolny modifier. 1
pionix Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Ja też dzięki Aniu...chociaż coś u mnie nie funguje :( Musze się jeszcze w to chyba bardziej wgryźć
Bruneq Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 mozna podpiąc modyfikator turbo/meshsmooth pod suwaczek, i przy pomocy suwaczka właczac i wylaczac interakcje w wielu obiektach naraz...nie wiem czy o to loto!
Ania Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 pionx - jaką masz wersję maxa? bo jeden z nich jest na 6,7 a drugi na 7,8,9, kiedyś dawno temu używałam jednego z nich i działał dobrze. 1
pionix Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Działa! Ten do 9 w maxie 2008 x64 zadziałał :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się