Napisano 25 Styczeń 200817 l Hej. Czy jest jakiś sposób żeby masowo usunąć modyfikatory z obiektów? nie zatwierdzając ch działania. Gdy np. mam 20 obiektów i każdy ma Turbo shooth i chciałbym to zdjąć za jednym zamachem.
Napisano 25 Styczeń 200817 l Jedynie to co znam i uzywam to SmoothManager ktory jednym kliknieciem aktywuje lub deaktywuje turbo i meshsmothe. Bardzo fajne narzedzie. http://www.scriptspot.com/3ds-max/smooth-manager
Napisano 25 Styczeń 200817 l O dobre pytanie. Też się chętnie dowiem:) Traitor - Ale jesli mamy inne modyfikatory?
Napisano 25 Styczeń 200817 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/modifierAddAndRemove http://www.scriptspot.com/3ds-max/ModifierManager działa na dowolny modifier.
Napisano 25 Styczeń 200817 l Ja też dzięki Aniu...chociaż coś u mnie nie funguje :( Musze się jeszcze w to chyba bardziej wgryźć
Napisano 25 Styczeń 200817 l mozna podpiąc modyfikator turbo/meshsmooth pod suwaczek, i przy pomocy suwaczka właczac i wylaczac interakcje w wielu obiektach naraz...nie wiem czy o to loto!
Napisano 25 Styczeń 200817 l pionx - jaką masz wersję maxa? bo jeden z nich jest na 6,7 a drugi na 7,8,9, kiedyś dawno temu używałam jednego z nich i działał dobrze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto