Napisano 30 Styczeń 200817 l Witam Chciałbym zaprezentować uzupelnienie Uehla o broń (stara niestety nie spełniała dzisiejszych norm i niezbyt dobrze w grze wyglądała na tle innych obiektów). Teksturki 512x256 (specular, diffuse, normal, opacity), ilości trójkątów nawet nie sprawdzalem ;). Nic skomplikowanego ale mam nadzieje że sie spodoba. Pozdrawiam
Napisano 30 Styczeń 200817 l Bardzo najs, pomysl z piorkami rewelacja ;) Rzucaj cos czesciej Raven bo nie wierze ze tak rzadko siadasz do dziabania ;)
Napisano 30 Styczeń 200817 l moge sobie powybrzydzac?:) no to jedziemy... czaszka eleganck ale cos mi sie wydaje ze duzo poly z przodu kolo oczu a malo na czubku(witac szpic) reka ujdzie, nie bede sie juz czepial :P no i kij... gora spoko ale ogolnie calosc jakby zamalo blura(albo brak) w photoshopie ale moze to byc wina renderingu i jakosci obrazka calosc na plus :) pozdro
Napisano 30 Styczeń 200817 l ... no i kij... gora spoko ale ogolnie calosc jakby zamalo blura(albo brak) w photoshopie... A to ciekawe, porozmawiajmy o tym.
Napisano 30 Styczeń 200817 l ja przyznaje ,profesjonalista nie jestem ale oceniam tak jak widze i pekniecia na drewnie wydaja mi sie troszke pixeletowate dlatego JA bym dodal troszke blura na warstwie odpowiadajacej za pekniecia zeby zmniejszyc ten efekt, moze jestem w bledzie - niewiem , jesli tak to sorki za glupi i nieprofesjonalny komentarz wprowadzajacy w blad :)
Napisano 30 Styczeń 200817 l Jak dla mnie jest git ;] spełni swoją role w grze, fajnie wyszły ci te pióra i opaski , textura rączki wygląda trochę jednolicie (jakby skała a nie drewno) palce są sztywne! dłoni powinna obejmować tą czaszkę a wygląda jakby ja podtrzymywała, więcej napięcia! Możesz zapodać render w większej rozdziałce+siatkę+same textury?
Napisano 30 Styczeń 200817 l Autor Por@szek - dziobię ciągle jakies rzeczy ale nie chciałbym pokazywać wszystkiego aby niespodzianka potem na screenach była ;) DiO - ee... a tak na serio im tekstura bardziej kontrastowa tym lepiej, blura to raczej nie uzywaj. Poczytaj o mipmapingu i filtrowaniach sobie to bedziesz miał pełniejszy obraz powstawania grafiki na karcie. Jeśli chodzi o kanciastość głowy - każdemu wg potrzeb (taki detal daje aby dopasować do przestrzeni ekranu na jakiej bedzie ten przedmiot wyświetlany - a to fpp nie jest :P ) Kruku - prosze bardzo obiekty: high, low+normal, low, low+siatka. Pewnie możnaby coś dodać odjać lub zmodyfikować ale gdybym miał się babrać z każdym detalem... Pozdrawiam
Napisano 30 Styczeń 200817 l Super, szkoda tylko, że czaszka jest aż tak bardzo low. Czubek trochę psuje efekt, ale sam pomysł i wykonanie pierwsza klasa :)
Napisano 30 Styczeń 200817 l Bardzo fajne. Raven wie co robi i jezeli jest czaszka tak low poli to moge sie zalozyc ze ustawienie kamery jest takie iz tego za bardzo nie widac. Szczerze po co pchac poli tam gdzie ich nie widac, bo tylko po to aby closeupy na duzych rozdzielczosciach na jakims forum dobrze wygladaly ? Raven ile to lat juz meczysz ragnaroka? Bys juz cos pokazal :P W kazdym razie powodzenia. Czekam cierpliwie ;)
Napisano 30 Styczeń 200817 l Swietny model, ktory powinien sluzyc poczatkujacym jak powinien zostac wykonany model low poly^^ IMO polygonki wykorzystane z glowa- ani za duzo, ani za malo. Teksturka tez nieczego sobie. Zarzucaj wiecej swoichh modeli :) Pozdro!
Napisano 30 Styczeń 200817 l Model, oraz textury bardzo stylowe. Że tak spytam - Projekt jeszcze żyje? Dawno nic nowego na stronie nie było.
Napisano 31 Styczeń 200817 l extra wyszlo ! jedyne co osobiscie bym zmienil to sposob trzymania tej czaszki teraz jest troszeczke sztucznie bardziej wyobrazalbym to sobie jako taki mocny uchwyt, porozszerzeane palce. no ale to juz moje jakies udziwnienia :D musze czasmai napisac cos konstroktywnego bo ostnaio moje posty sprowadzaja sie do 2 slow :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto