Raven Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Witam Chciałbym zaprezentować uzupelnienie Uehla o broń (stara niestety nie spełniała dzisiejszych norm i niezbyt dobrze w grze wyglądała na tle innych obiektów). Teksturki 512x256 (specular, diffuse, normal, opacity), ilości trójkątów nawet nie sprawdzalem ;). Nic skomplikowanego ale mam nadzieje że sie spodoba. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Bardzo najs, pomysl z piorkami rewelacja ;) Rzucaj cos czesciej Raven bo nie wierze ze tak rzadko siadasz do dziabania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 moge sobie powybrzydzac?:) no to jedziemy... czaszka eleganck ale cos mi sie wydaje ze duzo poly z przodu kolo oczu a malo na czubku(witac szpic) reka ujdzie, nie bede sie juz czepial :P no i kij... gora spoko ale ogolnie calosc jakby zamalo blura(albo brak) w photoshopie ale moze to byc wina renderingu i jakosci obrazka calosc na plus :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 ... no i kij... gora spoko ale ogolnie calosc jakby zamalo blura(albo brak) w photoshopie... A to ciekawe, porozmawiajmy o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 ja przyznaje ,profesjonalista nie jestem ale oceniam tak jak widze i pekniecia na drewnie wydaja mi sie troszke pixeletowate dlatego JA bym dodal troszke blura na warstwie odpowiadajacej za pekniecia zeby zmniejszyc ten efekt, moze jestem w bledzie - niewiem , jesli tak to sorki za glupi i nieprofesjonalny komentarz wprowadzajacy w blad :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Jak dla mnie jest git ;] spełni swoją role w grze, fajnie wyszły ci te pióra i opaski , textura rączki wygląda trochę jednolicie (jakby skała a nie drewno) palce są sztywne! dłoni powinna obejmować tą czaszkę a wygląda jakby ja podtrzymywała, więcej napięcia! Możesz zapodać render w większej rozdziałce+siatkę+same textury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2008 Por@szek - dziobię ciągle jakies rzeczy ale nie chciałbym pokazywać wszystkiego aby niespodzianka potem na screenach była ;) DiO - ee... a tak na serio im tekstura bardziej kontrastowa tym lepiej, blura to raczej nie uzywaj. Poczytaj o mipmapingu i filtrowaniach sobie to bedziesz miał pełniejszy obraz powstawania grafiki na karcie. Jeśli chodzi o kanciastość głowy - każdemu wg potrzeb (taki detal daje aby dopasować do przestrzeni ekranu na jakiej bedzie ten przedmiot wyświetlany - a to fpp nie jest :P ) Kruku - prosze bardzo obiekty: high, low+normal, low, low+siatka. Pewnie możnaby coś dodać odjać lub zmodyfikować ale gdybym miał się babrać z każdym detalem... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Super, szkoda tylko, że czaszka jest aż tak bardzo low. Czubek trochę psuje efekt, ale sam pomysł i wykonanie pierwsza klasa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Bardzo fajne. Raven wie co robi i jezeli jest czaszka tak low poli to moge sie zalozyc ze ustawienie kamery jest takie iz tego za bardzo nie widac. Szczerze po co pchac poli tam gdzie ich nie widac, bo tylko po to aby closeupy na duzych rozdzielczosciach na jakims forum dobrze wygladaly ? Raven ile to lat juz meczysz ragnaroka? Bys juz cos pokazal :P W kazdym razie powodzenia. Czekam cierpliwie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Swietny model, ktory powinien sluzyc poczatkujacym jak powinien zostac wykonany model low poly^^ IMO polygonki wykorzystane z glowa- ani za duzo, ani za malo. Teksturka tez nieczego sobie. Zarzucaj wiecej swoichh modeli :) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manver Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Model, oraz textury bardzo stylowe. Że tak spytam - Projekt jeszcze żyje? Dawno nic nowego na stronie nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Bardzo fajnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_haRRy Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Jak dla mnie wygląda to po prostu świetnie =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 extra wyszlo ! jedyne co osobiscie bym zmienil to sposob trzymania tej czaszki teraz jest troszeczke sztucznie bardziej wyobrazalbym to sobie jako taki mocny uchwyt, porozszerzeane palce. no ale to juz moje jakies udziwnienia :D musze czasmai napisac cos konstroktywnego bo ostnaio moje posty sprowadzaja sie do 2 slow :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 4 Luty 2008 Share Napisano 4 Luty 2008 ten przedmiot jest cool, całkiem miło wygląda, mnie sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się