Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Kostur Uehla


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Chciałbym zaprezentować uzupelnienie Uehla o broń (stara niestety nie spełniała dzisiejszych norm i niezbyt dobrze w grze wyglądała na tle innych obiektów). Teksturki 512x256 (specular, diffuse, normal, opacity), ilości trójkątów nawet nie sprawdzalem ;).

Nic skomplikowanego ale mam nadzieje że sie spodoba.

Pozdrawiam

uehlstaff04dt4.th.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

moge sobie powybrzydzac?:)

no to jedziemy...

czaszka eleganck ale cos mi sie wydaje ze duzo poly z przodu kolo oczu a malo na czubku(witac szpic)

reka ujdzie, nie bede sie juz czepial :P

no i kij... gora spoko ale ogolnie calosc jakby zamalo blura(albo brak) w photoshopie ale moze to byc wina renderingu i jakosci obrazka

calosc na plus :)

 

pozdro

Napisano

ja przyznaje ,profesjonalista nie jestem ale oceniam tak jak widze i pekniecia na drewnie wydaja mi sie troszke pixeletowate dlatego JA bym dodal troszke blura na warstwie odpowiadajacej za pekniecia zeby zmniejszyc ten efekt, moze jestem w bledzie - niewiem , jesli tak to sorki za glupi i nieprofesjonalny komentarz wprowadzajacy w blad :)

Napisano

Jak dla mnie jest git ;] spełni swoją role w grze, fajnie wyszły ci te pióra i opaski , textura rączki wygląda trochę jednolicie (jakby skała a nie drewno) palce są sztywne! dłoni powinna obejmować tą czaszkę a wygląda jakby ja podtrzymywała, więcej napięcia!

Możesz zapodać render w większej rozdziałce+siatkę+same textury?

Napisano

Por@szek - dziobię ciągle jakies rzeczy ale nie chciałbym pokazywać wszystkiego aby niespodzianka potem na screenach była ;)

 

DiO - ee... a tak na serio im tekstura bardziej kontrastowa tym lepiej, blura to raczej nie uzywaj. Poczytaj o mipmapingu i filtrowaniach sobie to bedziesz miał pełniejszy obraz powstawania grafiki na karcie. Jeśli chodzi o kanciastość głowy - każdemu wg potrzeb (taki detal daje aby dopasować do przestrzeni ekranu na jakiej bedzie ten przedmiot wyświetlany - a to fpp nie jest :P )

 

Kruku - prosze bardzo obiekty: high, low+normal, low, low+siatka. Pewnie możnaby coś dodać odjać lub zmodyfikować ale gdybym miał się babrać z każdym detalem...

 

Pozdrawiam

 

uehlstaff07bk5.th.jpg

Napisano

Bardzo fajne.

Raven wie co robi i jezeli jest czaszka tak low poli to moge sie zalozyc ze ustawienie kamery jest takie iz tego za bardzo nie widac. Szczerze po co pchac poli tam gdzie ich nie widac, bo tylko po to aby closeupy na duzych rozdzielczosciach na jakims forum dobrze wygladaly ?

Raven ile to lat juz meczysz ragnaroka? Bys juz cos pokazal :P

W kazdym razie powodzenia. Czekam cierpliwie ;)

Napisano

Swietny model, ktory powinien sluzyc poczatkujacym jak powinien zostac wykonany model low poly^^

IMO polygonki wykorzystane z glowa- ani za duzo, ani za malo. Teksturka tez nieczego sobie. Zarzucaj wiecej swoichh modeli :)

Pozdro!

Napisano

extra wyszlo ! jedyne co osobiscie bym zmienil to sposob trzymania tej czaszki teraz jest troszeczke sztucznie bardziej wyobrazalbym to sobie jako taki mocny uchwyt, porozszerzeane palce. no ale to juz moje jakies udziwnienia :D

musze czasmai napisac cos konstroktywnego bo ostnaio moje posty sprowadzaja sie do 2 slow :/

Gość Marioza
Napisano

ten przedmiot jest cool, całkiem miło wygląda, mnie sie podoba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności