floo Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 Kolejna modyfikacja Blendera już dostępna: zapraszam na: http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=560 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 Ciągle brak obsługi ngonów, czyli na normalnego bevela będzie trzeba poczekac do 2.46 (albo dalej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 2 Luty 2008 Autor Share Napisano 2 Luty 2008 może warto o tym napisać na forum lub bezpośrednio do twórców... na pewno wezmą to pod uwagę... możliwe że wyjdzie to w formie skryptu... ;) co do Bevela jest skrypt Bevel center, o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 2 Luty 2008 Share Napisano 2 Luty 2008 no ma być ten nowy system modelowania bmesh czy jakoś tak - który ma wspierać ngony (w końcu - duży i spasiony pakiet 3d - taki jak blender - który w 21 wieku nie wspiera ngonów to raczej żenada) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Luty 2008 Share Napisano 2 Luty 2008 Hehe, a ja znalazłam n-gona, aż się zdziwiłam. Niestety tylko na obiekcie importowanym z wingsa, próba zrobienia nowego n-gona prosto w blenderze się nie powiodła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araneus Napisano 3 Luty 2008 Share Napisano 3 Luty 2008 Aniu, zaznacz dwa polygony leżace obok siebie i naciśnij F :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 4 Luty 2008 Share Napisano 4 Luty 2008 może warto o tym napisać na forum lub bezpośrednio do twórców... na pewno wezmą to pod uwagę... możliwe że wyjdzie to w formie skryptu... ;) Bardzo często wątek na temat ngonów kończy się stwierdzeniem, że ngony do modelownia wcale nie są potrzebne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 4 Luty 2008 Share Napisano 4 Luty 2008 no niby nie są potrzebne, ale są bardzo przydatne. I przyspieszają cały proces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 4 Luty 2008 Share Napisano 4 Luty 2008 Ja to wiem :) Ale nie wszyscy na oficjalnym forum Blendera to wiedzą ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 24 Luty 2008 Autor Share Napisano 24 Luty 2008 Ciągle brak obsługi ngonów, czyli na normalnego bevela będzie trzeba poczekac do 2.46 (albo dalej) normalny Bevel w SVN: :) http://lists.blender.org/pipermail/bf-blender-cvs/2008-February/013053.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 po przesiadce z maxa brakowało mi n-gonów... nie mogłem sie przyzwyczaić ale z czasem mi przeszło i jest looz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się