Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciągle brak obsługi ngonów, czyli na normalnego bevela będzie trzeba poczekac do 2.46 (albo dalej)

Napisano
  • Autor

może warto o tym napisać na forum lub bezpośrednio do twórców... na pewno wezmą to pod uwagę...

 

możliwe że wyjdzie to w formie skryptu... ;)

 

co do Bevela jest skrypt Bevel center, o to chodzi?

Napisano

no ma być ten nowy system modelowania bmesh czy jakoś tak - który ma wspierać ngony (w końcu - duży i spasiony pakiet 3d - taki jak blender - który w 21 wieku nie wspiera ngonów to raczej żenada)

Napisano

Hehe, a ja znalazłam n-gona, aż się zdziwiłam.

Niestety tylko na obiekcie importowanym z wingsa, próba zrobienia nowego n-gona prosto w blenderze się nie powiodła.

 

ngonho3.jpg

Napisano
może warto o tym napisać na forum lub bezpośrednio do twórców... na pewno wezmą to pod uwagę...

 

możliwe że wyjdzie to w formie skryptu... ;)

 

Bardzo często wątek na temat ngonów kończy się stwierdzeniem, że ngony do modelownia wcale nie są potrzebne ;)

Napisano

po przesiadce z maxa brakowało mi n-gonów... nie mogłem sie przyzwyczaić ale z czasem mi przeszło i jest looz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności