Napisano 1 Luty 200817 l Kolejna modyfikacja Blendera już dostępna: zapraszam na: http://www.graphicall.org/builds/builds/showbuild.php?action=show&id=560
Napisano 1 Luty 200817 l Ciągle brak obsługi ngonów, czyli na normalnego bevela będzie trzeba poczekac do 2.46 (albo dalej)
Napisano 2 Luty 200817 l Autor może warto o tym napisać na forum lub bezpośrednio do twórców... na pewno wezmą to pod uwagę... możliwe że wyjdzie to w formie skryptu... ;) co do Bevela jest skrypt Bevel center, o to chodzi?
Napisano 2 Luty 200817 l no ma być ten nowy system modelowania bmesh czy jakoś tak - który ma wspierać ngony (w końcu - duży i spasiony pakiet 3d - taki jak blender - który w 21 wieku nie wspiera ngonów to raczej żenada)
Napisano 2 Luty 200817 l Hehe, a ja znalazłam n-gona, aż się zdziwiłam. Niestety tylko na obiekcie importowanym z wingsa, próba zrobienia nowego n-gona prosto w blenderze się nie powiodła.
Napisano 4 Luty 200817 l może warto o tym napisać na forum lub bezpośrednio do twórców... na pewno wezmą to pod uwagę... możliwe że wyjdzie to w formie skryptu... ;) Bardzo często wątek na temat ngonów kończy się stwierdzeniem, że ngony do modelownia wcale nie są potrzebne ;)
Napisano 4 Luty 200817 l no niby nie są potrzebne, ale są bardzo przydatne. I przyspieszają cały proces.
Napisano 24 Luty 200817 l Autor Ciągle brak obsługi ngonów, czyli na normalnego bevela będzie trzeba poczekac do 2.46 (albo dalej) normalny Bevel w SVN: :) http://lists.blender.org/pipermail/bf-blender-cvs/2008-February/013053.html
Napisano 24 Luty 200817 l po przesiadce z maxa brakowało mi n-gonów... nie mogłem sie przyzwyczaić ale z czasem mi przeszło i jest looz :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto