Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a mozna o siateczke prosic :) model ciekawy ,ciekawy ale texturce to czegos jednak brakuje...

 

edit:siateczka mi sie podoba, ale moim skromnym zdaniem tych kilka chamferow mozna by sobie darowac... od spodu model fajniejszy ;)

 

edit2: ej, czy ta pszczola na ostatnim ujeciu nie jest do gory nogami?:P

 

pozdrawiam

Napisano

Świetny pomysł, extra sci-fi klimat. Co do tych przetarć IMHO bardziej by pasowała lekka rdza, zabrudzenie farba odpryskuje bo coś się z materiałem dzieje...itd ale to tylko taki logistyczny wywód nie mający nic wspólnego z wykonaniem.

Jeszcze raz - modelik super. Trzeba by go teraz troszkę ożywić nie ?

Pozdrawiam

Napisano

Model bardzo fajny, podoba mi się high. Co do malowania, to aktualnie jest dosyć duża różnica między raczej sporymi wytarciami a gładkimi powierzchniami kadłuba itp. Może spróbuj przełamać jednolitość farby zabrudzeniami wrzuconymi nawet z jakiegoś foto?

Co do kolorystyki, to o wiele bardziej podobają mi się te "wyblakłe" elementy, niż ta intensywna zieleń, która nadaje wygląd plastiku. Próbowałeś z innymi zestawieniami kolorów? Np piaskowy z brązem? Wydaje mi się, że do tego modelu pasowało by jak ulał :)

Napisano

Bardzo fajny. Pooglądaj jakby wyszło z mniej nasyconą i ciemniejszą zielenią. Teraz jest bardziej wesoła niż wojskowa.

Napisano

Świetna pracka ! od technicznej strona porządny profesjonalizm, w grze by spełnił swoją role idealnie :] może tylko ta zieleń jest zbyt jednolita? niby miejscami jest mocno obita a niekiedy czysta gładka jakby z plastiku (przez specular?).

Na samej texturze widać więcej tego ale na podglądzie modelu wcale, może jakieś delikatne rysy pociągnąć w pobliżu tych obić, apropo szkoda że tych obić nie ma na normalce :(

Hipoly niczego sobie :] porządna pracka. pozdro.

Napisano

Ja widze tu dysonans w postaci niekonsekwencji dzialan. Robisz zadrapania a farba jest jakby z tasmy ta maszyna zeszla. Wyglada to jakby nowa rzecz potraktowana papierem sciernym. Sprobuj moze kolorowego speca zrobic pobrudzic bardziej ta farbe przy silnikach dodac sadze itp.

Wyglada spoko, ale jeszcze troszke wysilku by tu sie przydalo.

Gość Marioza
Napisano

extra! potrzeba mu tylko dobrego speculara i bedzie malinka

Napisano

Dzieki za odpowiedzi.

 

Racja co do tych zadrapań troche z nimi przesadziłem, specular jest słaby a troszke brudu zawsze można dodać jak tylko znajde czas to coś pokombinuje.

 

Jak wrzucilem do unreala to niespecjalnie sie to prezentuje (malo jestem z nim obeznany), ale model konkretnie pod jakiś silnik nierobiłem.

hue1jd2.jpg

Napisano

Co do samego modelu, to bardzo pomysłowy. Orginalny i w ogóle super :)

Teksturki również bardzo udane, może to co już napisali wyżej poprawić, i będzie lepiej. W grze faktycze troszkę gorzej wygląda mode, chaotyczny :P.

Napisano

Model fajnie się prezentuje, ale rzeczywiście jest troche chaotycznie i przez ten zielony wszędzie ciężko jest doszukać się detalu na meshu.

Napisano

Fajnie, chociaz texta troche low resowa, jak juz trzymasz sie tak niskiego texturecountu to mogles chociaz 2x1024, chociaz osobiscie lekko bym zrobil 2048.

Design dobry, ale wydaje mi sie kopiowany mocno z filmu Returner. Jak nie to sorki, ale strasznie podobny.

W ut daj jakies swiatlo to sie zacznie prezentowac inaczej , bo bez swiatla to nawet nie widac ze jakiegos speca czy normala ma.

Napisano

To jest zrzut z in gmae czy z edytora? sry nie zam się na U3 ale wydaje mi się że nic poza dif 256x256 w edytorach do map ci nie wyświetli XD bo i poco. Odpal ta mapkę i ustaw wszystko full w grze ;p

Napisano

Por@szek filmu Returner niewidzialem, podobny motym z gunem w ogonie można zobaczyć w serialu Ghost In The Shell S.A.C.

 

Racja Kruku odpaliłem mapke i dalem wszystko na maxa i lepiej to wygląda.Ale Tekstury i tak mam zamale jak do tej gry.

screenshot00001ba9.jpg

 

screenshot00000xf7.th.jpgscreenshot00002bi6.th.jpgscreenshot00003vk5.th.jpg

Gość Marioza
Napisano

no jednak cos jest jezcze potrzenbe na texturze koloru bo jakos ubogo jest, moze jeszcze cos by dorobic na normalu w psie co by zagsecic sprawe tak aby bylo bardziej tresciwie? tak mi sie nasunelo po powyzysch skrinach z utka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności