AkkA Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Witam wszystkich po sporej nieobecnosci. Model nad ktorym ostatnio pracowalem "Hornet" calosc ma okolo 9900 trisów. 3 komplety tekstur 1024*1024. Jak ktos chce to moze napisac co otym mysli. Pozdro. Wersja HiPoly Linki do tekstur.
giorgione Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 design obiektu genialny - kolorystyka też w porządku, ale moim zdaniem odpryski farby jakoś mnie nie przekonują
DiO Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 a mozna o siateczke prosic :) model ciekawy ,ciekawy ale texturce to czegos jednak brakuje... edit:siateczka mi sie podoba, ale moim skromnym zdaniem tych kilka chamferow mozna by sobie darowac... od spodu model fajniejszy ;) edit2: ej, czy ta pszczola na ostatnim ujeciu nie jest do gory nogami?:P pozdrawiam
Idaho Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Świetny pomysł, extra sci-fi klimat. Co do tych przetarć IMHO bardziej by pasowała lekka rdza, zabrudzenie farba odpryskuje bo coś się z materiałem dzieje...itd ale to tylko taki logistyczny wywód nie mający nic wspólnego z wykonaniem. Jeszcze raz - modelik super. Trzeba by go teraz troszkę ożywić nie ? Pozdrawiam
ognisty Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 cholercia... dla mnie wygląda jakby nie był jeszcze skończony :/ a poki co wyglada wypas
Kuba Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Model bardzo fajny, podoba mi się high. Co do malowania, to aktualnie jest dosyć duża różnica między raczej sporymi wytarciami a gładkimi powierzchniami kadłuba itp. Może spróbuj przełamać jednolitość farby zabrudzeniami wrzuconymi nawet z jakiegoś foto? Co do kolorystyki, to o wiele bardziej podobają mi się te "wyblakłe" elementy, niż ta intensywna zieleń, która nadaje wygląd plastiku. Próbowałeś z innymi zestawieniami kolorów? Np piaskowy z brązem? Wydaje mi się, że do tego modelu pasowało by jak ulał :)
SzU Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Bardzo fajny. Pooglądaj jakby wyszło z mniej nasyconą i ciemniejszą zielenią. Teraz jest bardziej wesoła niż wojskowa.
Kruku Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Świetna pracka ! od technicznej strona porządny profesjonalizm, w grze by spełnił swoją role idealnie :] może tylko ta zieleń jest zbyt jednolita? niby miejscami jest mocno obita a niekiedy czysta gładka jakby z plastiku (przez specular?). Na samej texturze widać więcej tego ale na podglądzie modelu wcale, może jakieś delikatne rysy pociągnąć w pobliżu tych obić, apropo szkoda że tych obić nie ma na normalce :( Hipoly niczego sobie :] porządna pracka. pozdro.
soda Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Ja widze tu dysonans w postaci niekonsekwencji dzialan. Robisz zadrapania a farba jest jakby z tasmy ta maszyna zeszla. Wyglada to jakby nowa rzecz potraktowana papierem sciernym. Sprobuj moze kolorowego speca zrobic pobrudzic bardziej ta farbe przy silnikach dodac sadze itp. Wyglada spoko, ale jeszcze troszke wysilku by tu sie przydalo.
Gość Marioza Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 extra! potrzeba mu tylko dobrego speculara i bedzie malinka
PAINbringer Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Model bardzo fajny, tylko textury dokończ i będzie super
AkkA Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 Dzieki za odpowiedzi. Racja co do tych zadrapań troche z nimi przesadziłem, specular jest słaby a troszke brudu zawsze można dodać jak tylko znajde czas to coś pokombinuje. Jak wrzucilem do unreala to niespecjalnie sie to prezentuje (malo jestem z nim obeznany), ale model konkretnie pod jakiś silnik nierobiłem.
Pumba Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Co do samego modelu, to bardzo pomysłowy. Orginalny i w ogóle super :) Teksturki również bardzo udane, może to co już napisali wyżej poprawić, i będzie lepiej. W grze faktycze troszkę gorzej wygląda mode, chaotyczny :P.
Ardeni Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Model fajnie się prezentuje, ale rzeczywiście jest troche chaotycznie i przez ten zielony wszędzie ciężko jest doszukać się detalu na meshu.
Por@szek Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 Fajnie, chociaz texta troche low resowa, jak juz trzymasz sie tak niskiego texturecountu to mogles chociaz 2x1024, chociaz osobiscie lekko bym zrobil 2048. Design dobry, ale wydaje mi sie kopiowany mocno z filmu Returner. Jak nie to sorki, ale strasznie podobny. W ut daj jakies swiatlo to sie zacznie prezentowac inaczej , bo bez swiatla to nawet nie widac ze jakiegos speca czy normala ma.
Kruku Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 To jest zrzut z in gmae czy z edytora? sry nie zam się na U3 ale wydaje mi się że nic poza dif 256x256 w edytorach do map ci nie wyświetli XD bo i poco. Odpal ta mapkę i ustaw wszystko full w grze ;p
AkkA Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 Por@szek filmu Returner niewidzialem, podobny motym z gunem w ogonie można zobaczyć w serialu Ghost In The Shell S.A.C. Racja Kruku odpaliłem mapke i dalem wszystko na maxa i lepiej to wygląda.Ale Tekstury i tak mam zamale jak do tej gry.
Gość Marioza Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 no jednak cos jest jezcze potrzenbe na texturze koloru bo jakos ubogo jest, moze jeszcze cos by dorobic na normalu w psie co by zagsecic sprawe tak aby bylo bardziej tresciwie? tak mi sie nasunelo po powyzysch skrinach z utka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się