Napisano 13 Luty 200817 l Moze mi ktos powiedziec w jakich granicach oscyluja teraz liczby polygonow dla modeli w grach ? Mam tutaj na mysli oczywiscie poszczegolne LOD`s. Moze pomoglby mi ktos zapodac jakas konkretna liczbe. Zamodelowalem koparke i ma teraz 9800 poly. Musze ja przygotowac w 3 wersjach do gry. cholera nie dostalem konretnej specyfikacji do modelowania ino uwage, iz liczba polygonow ma byc ciut mniejsza niz w grach tworzonych aktualnie... podrzuci ktos jakis watek ?
Napisano 13 Luty 200817 l dlugasx napisał: cholera nie dostalem konretnej specyfikacji do modelowania ino uwage, iz liczba polygonow ma byc ciut mniejsza niz w grach tworzonych aktualnie... Rotfl kocham to ciut mniejsze :P Jezeli pytasz o lody to na oko high - oryginalny model (100%), med - 70%, low 30% oryginalnego modelu. Ja sie takiego systemu trzymam od lat i zadziwiajaco zdaje egzamin. Natomiast polycount najwyzszego lodu zalezy od tak wielu rzeczy .... na sama mysl o ich wymienianiu mi sie juz nie chce :P Ale model najwyzszego powinni ci koderzy podac. To oni robia stress testy i znaja (przynajmniej powinni) silnik ktory pisza ;)
Napisano 13 Luty 200817 l Ja LODy przeważnie robię tak, by LOD1 miał ~50% LOD0, LOD2 ~50% LOD1 itd. Oczywiście nie jest to sztywna reguła.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto