dlugasx Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 Moze mi ktos powiedziec w jakich granicach oscyluja teraz liczby polygonow dla modeli w grach ? Mam tutaj na mysli oczywiscie poszczegolne LOD`s. Moze pomoglby mi ktos zapodac jakas konkretna liczbe. Zamodelowalem koparke i ma teraz 9800 poly. Musze ja przygotowac w 3 wersjach do gry. cholera nie dostalem konretnej specyfikacji do modelowania ino uwage, iz liczba polygonow ma byc ciut mniejsza niz w grach tworzonych aktualnie... podrzuci ktos jakis watek ?
Por@szek Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 cholera nie dostalem konretnej specyfikacji do modelowania ino uwage, iz liczba polygonow ma byc ciut mniejsza niz w grach tworzonych aktualnie... Rotfl kocham to ciut mniejsze :P Jezeli pytasz o lody to na oko high - oryginalny model (100%), med - 70%, low 30% oryginalnego modelu. Ja sie takiego systemu trzymam od lat i zadziwiajaco zdaje egzamin. Natomiast polycount najwyzszego lodu zalezy od tak wielu rzeczy .... na sama mysl o ich wymienianiu mi sie juz nie chce :P Ale model najwyzszego powinni ci koderzy podac. To oni robia stress testy i znaja (przynajmniej powinni) silnik ktory pisza ;)
_michal Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 Ja LODy przeważnie robię tak, by LOD1 miał ~50% LOD0, LOD2 ~50% LOD1 itd. Oczywiście nie jest to sztywna reguła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się