Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moze mi ktos powiedziec w jakich granicach oscyluja teraz liczby polygonow dla modeli w grach ? Mam tutaj na mysli oczywiscie poszczegolne LOD`s.

Moze pomoglby mi ktos zapodac jakas konkretna liczbe.

 

Zamodelowalem koparke i ma teraz 9800 poly. Musze ja przygotowac w 3 wersjach do gry.

 

cholera nie dostalem konretnej specyfikacji do modelowania ino uwage, iz liczba polygonow ma byc ciut mniejsza niz w grach tworzonych aktualnie...

 

 

podrzuci ktos jakis watek ?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  dlugasx napisał:
cholera nie dostalem konretnej specyfikacji do modelowania ino uwage, iz liczba polygonow ma byc ciut mniejsza niz w grach tworzonych aktualnie...

 

Rotfl kocham to ciut mniejsze :P

Jezeli pytasz o lody to na oko high - oryginalny model (100%), med - 70%, low 30% oryginalnego modelu. Ja sie takiego systemu trzymam od lat i zadziwiajaco zdaje egzamin.

 

Natomiast polycount najwyzszego lodu zalezy od tak wielu rzeczy .... na sama mysl o ich wymienianiu mi sie juz nie chce :P Ale model najwyzszego powinni ci koderzy podac. To oni robia stress testy i znaja (przynajmniej powinni) silnik ktory pisza ;)

Napisano

Ja LODy przeważnie robię tak, by LOD1 miał ~50% LOD0, LOD2 ~50% LOD1 itd. Oczywiście nie jest to sztywna reguła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności