Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

piękna sprawa ta pracka - jedyne co bym dodał to jaki¶ szczegół odwracaj±cy ówagę (np postać - bardzo mała), i może jaka¶ teksturka na tych samolocikach - np czarne pasy.

  • Odpowiedzi 116
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Teraz jestem w stadium probnych renderingow. Wyjatkowow meczaca sprawa, bo wyjatkowo dlugo to trwa. Przerzucilem sie na Brazila 1.0 i teraz kombinuje jak dostosowac te wszystkie parametry. Niepodoba mi sie tylko ze nie ma dobrego Motion Blura, ale chyba obejde sie bez niego. Takze wszyscy ktorzy liczyli na blura - no coz, sorka... Moze jak zostawie dzis kompa na noc to cos zrobi.. :p, jakeis 33%...

Napisano

Brazil - dobry wybór, a co do mblura, to jak dla mnie to jest on ok. Jak by¶ czego¶ nie wiedział to wal do mnie... licze na Ciebie!

Napisano

To cos to ponad 24 godzinne renderowanie. Nie wiem jak sobie z dalszym przebiegiem poradzic. To Brazil... moze jakies podpowiedzi? Np. Brak swiatla na odbiciach w szybach... (Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarza)

Napisano

Cze

Po pierwsze zmień min samples na 1, max samples na 2.

Wył±cz DOF-a, to skróci render o jakie¶ 3/4 - popróbuj z nim różne ustawienia na scenach o mniejszej złożono¶ci - póĽniej dopiero to zastosuj (brazil to cudowne narzedzie, gdy wiesz jak wypo¶rodkować jako¶ć z czasem).

Wył±cz photons... , za to zwiększ w GI Shade Rate na -2, 1 albo większe.

 

Napisano

I jeszcze jedno - pamiętaj, że materiały w \"brazilu\" zachowuj± się inaczej niż te normalne.

Napisano

powiem Ci, ze mi sie tam bardziej te klimatyczne wiezyczki podobaly... ale ogolnie bardzo pozytywne wrazenie...

 

tak dalej...

 

p.s. ja tam oprocz kulek widze jeszcze jakiegos chromowanego weza ogrodowego... ;)

Napisano

Cicho, jak dla mnie bomba! Praca naprawdę bardzo mi się podoba - jest zarazem delikatna i nieco agresywna...

Napisano

heja

praca jest fajna ale moim zdaniem troche juz przeginasz :P

moze tylko ja tak mysle ze ani kable ani kulki nie pasuja.

pozatym kable zazwyczaj maja jakies zastosowanie..hm do czegos prowadza a te leza tak bez sensu i niewiadomo po co

 

gdybym byl na Twoim mejscu to zamiast kabli i kulek zrobilbym szybciutko wecej detali w tle..hm np. w tych wiezyczkach

 

Pozdrawiam

Napisano

ej, no bez beki... zgadza sie... gdyby to mialy byc rurociagi, albo jakies inne kable transportu przesylowego, to bylyby zapewne ukryte pod ziemia (w obawie przed zniszczeniem ich przez wroga)...

 

osobiscie jestem za poprzednia wersja (bez kulek i kabli...)

 

ale ogolnie spoko... mozna by ewentualnie (jak juz kiedys ktos napisal) dodac maly szczegolik odwracajacy uwage... :-)

 

boms

Napisano

Rzucam ofiare Bogom... :P. Smacznego. Moze faktynie przesadzilem. Juz powoli przestaje czuc smak tego obrazka. Zatracam sie w sobie :p. Poza tym to piersza taka duza rzecz.

Napisano

mhehe... widze, ze nawet zrobiles boski ogien plonacy na krysztalowym Olimpie... :P

 

Od razu lepiej... ale jeszcze jedno - te cienie za \"Olimpem\" sprawiaja wrazenie niepotrzebnej ciemnej plamy...

 

pozdrowki

Gromowladny Boms ;)

Napisano

No może rzeyczywi¶cie było trochę przesadzone, ale niewiedzieć czemu nadal nie ma tego klimatu, co na pocz±tku... hmmm...

Napisano

Nic nie mowie... Dzialam w stresie przyjaciele. To przekracza moje mozliwosci by w tym samym czasie lezec i kurowac sie z grypy raz byc 5 m dalej i robic ten pierunski obrazek...

Napisano

pełen wypas...przyznam że na pocz±tku dosy¶ sceptycznie odnosiłem się do tych glider\'ów ale teraz musze powiedzieć że ... nic dodać nic uj±ć... zaje...i¶cie...

trzymaj poziom

wingman

Napisano

Wiecie wy co? Po pierwsze mi sie to juz nie podoba... Moze to moj taki urok ze wszystko co zrobie nie podoba mi sie po 15 minutach. Natomiast z blurem sa duze klopoty bo Brazil nie przewiduje tego fantu. Ten blur co tam jest jest kiepski do tej sceny. Zrobie jeszcze lekkiego DOF i troche mgly...

Napisano

heja

 

nie łam sie . skocz do jakiegos baru , zabaw sie , pospiewaj i woogole.

nabierzesz nowych sil :)

Twoja pracka jest naprawde fajna.

 

Napisano

Niech ktos mi powie co sie robi gdy pieprzony Max zatnie sie podczas zapisywania pliku!? Qwa jego mac... Bo mi sie tak stalo i zjebalo sie kilka godzin roboty! I jeszcze jedno. Co sie robi gdy w maxie 5 znika obraz w camerach i perspektywie.

Napisano

Co sie robi? Instaluje sie Lightwave\'a? :P A tak na serio - max zapisuje scenki kiedy sie skrzaczy w katalogu autoback, znajdujacym sie w instalce maxa. A co do viewportow to mozesz sprobowac wklepac taki przycisk jak views -> redraw all view (\'). Odswierzy Ci wszystkie viewporty. Pozdrawiam.

Napisano

Po pierwsze... Dobrze wiem jak dziala autoback i wiem ze w przypadku zhaczykowania sie systemu nie dziala. Na cholerne szczescie mialem dobre zaplecze finansowe takze wszystkie modele mialem w osobnych plikach. Tylko z ustawieniami meczylem sie trosze. To cos co tutaj prezentuje jest bez Aferka bo mi komp bardzo puchnie z DoF :). Dof malutki bo obrazek traci ta swoja moc... Przejrzystosc jak stosuje wiekszy... A co do Lightwave\'a to misiek czeka na mnie w szkole! A ja biedak musze siedzec i kurowac! To sie nazywa zrzadzenie losu :p.

Napisano

Te kule mnie się nie podobaj±:) A co zwiechy kompa to proponuję jednak zajrzeć do autobacka. Może znajdzie się tam plik max.back, czy podobnie. SprawdĽ datę jak podasuje to zmień roszeżenie na max i problem z głowy:)

Napisano

No jest nieĽle, ale żeby było już całkiem super to jeszcze w szybach tych glide\'ów (dobrze \'mówię\'?) powinno się co¶ odbijać... ustaw tam sobie brazil_chrome, dodaj rozmycie, a do environment dodaj jakie¶ zgrabne zdj±tko (ustawiaj±c na spherical...czy tak jako¶)... i powinno być miodzio. Z tymi kulkami scena wygl±da trochę dziwnie - gdy ich nie było, było pusto, teraz nie jest tam ani zapełniona przestrzeń, ani nie jest pusto... trochę nie wiadomo jak się do tego odnie¶ć, ale mnie się i tak podoba... [to mój 100. post :-))) ]

Napisano

...i pomy¶l nad wybieleniem ¶niegu (jak masz wygrać, to trzeba ostro z buta ruszyć :-)

Napisano

dawid - padajacy snieg delikatnie niebardzo pasuje do bezchmurnego, slonecznego nieba... a tak to sprawia wrazenie wyzowej pogody - piekne slonce o trzaskajacy mroz... :)

Napisano

Witam !

 

Coz raczej w maxie zbyt dobrze mi nie idzie, ale w poscie wczesniej pisales zeby pisac jakies konkrety, a ja mysle ze mam kilka konkretow i uwag (oczywiscie subiektywnych), wiec jesli Ci to cos pomoze, to pisze.

 

Poczatkowo nie zapowiadalo sie ciekawie, potem gdy pojawil sie ten sniezek i 3 glide\'y scena mnie powalila, az sie prosila historia do niej w stylu \"obca planeta, 3 glide\'y kogos zapewne szukaja\", byl tam pewien nastroj tajemnicy, potem dodales jakies wieze, ktore wg. mnie psoly ten nastroj. Teraz jakies kulki hmm...

W sumie ostatni obrazek wyglada bardzo fajowo, tyle ze bardziej by tu pasowaly jakies smoki (fantasy ;)) lub tez pojazdy w niczym nie przypominajace ludzkich stereotypow, a tak glide\'y beda sie z reszta sceny chyba gryzc.

Mysle ze opatrznie zrozumiales rady aby dodac troche szczegolow, kolegom zapewne chodzilo o detale, ktore by ten obraz urealnily a nie o dodatkowe elementy krajobrazu.

Obecnie wydaje mi sie ze widze u Ciebie po prostu przeladowanie sceny, jest to blad czesto popelniany nie tylko w grafice 3D ale tez i w 2D, wiem ze pewnie spedziles duzo czasu nad tymi dodatkowymi elementami ale jadnak radzilbym powrocic do pierwotnego dziewiczego krajobrazu.

 

Pozdrawiam

 

 

Napisano

Czuje sie zrownany z ziemia. Szczerze mowic stracilem juz jakakolwiek chec robienia czego przy tym obrazku... Moze zmienie texture tego pojazdu na bardziej krystalicznie idealny jak bylo wczesniej. We\'ll see... Chcialbym nawet ostatnie zaszczytne miejsce posciasc...

Napisano

Czemu zrownany z ziemia ? Chyba nie przez moj poprzedni post ?

 

Coz, jezeli tak, to pamietaj przede wszystkim o tym ze to ty decydujesz jak to ma wygladac. Kazdy moze sie wypowiedziec, ale to nie znaczy ze ma racje. Ja ze swojej strony wyrazilem swoje zdanie, ale to tylko moja subiektywna opinia, zreszta ostatni obraz bardzo mi sie podoba.

 

Pozdrawiam

 

Napisano
Originally posted by teluumen

Czuje sie zrownany z ziemia. Szczerze mowic stracilem juz jakakolwiek chec robienia czego przy tym obrazku... Moze zmienie texture tego pojazdu na bardziej krystalicznie idealny jak bylo wczesniej. We\'ll see... Chcialbym nawet ostatnie zaszczytne miejsce posciasc...

 

 

czesc

wlasnie zobaczylem sobie wszystkie obrazki ktore umiesciles na

forum. mam pare rad i jesli chcesz dalej kontynuowac rozwoj tego obrazka, to moze beda w jakis sposob

tobie poradne.

co mnie wizualnie gubi to jest : brak skali.

mam problem z odczytywaniem jak wielki jest ten pojazd. jesli porownam go do \"budynku\" ktory jest w tle, to mam

klopot z odczytywaniem wymiarow. wydaje me sie ze jesli dodasz pare dodatkowych szczegolow, np

troche motion blur, bardziej szczegolowe teksturki do pojazdu, lepsza konstrukcje budunkow , atmosfere to bedziesz w stanie

utrzymac wlasciwa skale i pojecie przestrzeni.

powodzenia

kruk

:)

Napisano

Co¶ ta głębia ostro¶ci w tym ostatnim obrazku nie taka. Przy obiektywie ok 35 mm,

a mam wrażenie, że takiego używasz, nigdy nie uda ci się uzyskać takiego

efektu.

Chodzi o to, że wygl±da to teraz jak makieta. Trochę za duży DOF.

Aaaa i może rzeczywi¶cie jakie¶ teksturki ?

 

Napisano

hhmm... Po pierwsze, dolaczylem skanerki zainspirowany wczesniejsza propozycja. Po drugie wlasnie o to mi chodzi by ten pojazd byl jak wykuty z jednego kawalka blachy, nowoczesny do granic, wrecz idealny. Co do budynkow to faktynie troche jeszcze trzeba zmienic. A co do skali... Hm. Efekty atmosferyczne zabijaja mi kompa i szlag mnie trafia zanim cokolwiek zrobi. Pomysle...

Napisano

Siemka !!!

 

Nie będe pisał co mi się podoba bo ogólnie oceniaj±c to co jest, nieĽle...

Napisze ci może co bym ja w tej pracy dodał i zmienił, tak aby pasowała do klimatu...

 

A więc zaczynam:

- jakie¶ fajne texturki na pojeĽdzie, co¶ w stylu znaczków (logo rasy, czy co¶ takiego), lini, zabrudzeń i tym podobnych. Do tego oczywi¶cie pasował by bump (jako efekt ł±czenia blachy)

- widoczniejszy ogień z dopalaczy, może też jakie¶ iskry dały by fajny efekt...

- wystaj±ce z pod ¶niegu ruiny dawnych miast (jakie¶ wierzowce)

- zmienił bym troche pore dnia na lekk± szrówke, troche chmurek, i dziadka z reniferami (to był żart).

- zamiast szklanych kulek widziało by się troche zieleni ?!? ( jakie¶ egzotycznej...) i może ¶lady na ¶niegu pojazdów...

 

Dało by to ciekawy efekt (tak mi się wydaje)... lecz to tylko moje zdanie...

 

Acha i nie renderuj sceny po dodaniu małej zmianki, to ci się tak szybko nie znudzi...

I broń boże nie rezygnuj z bitwy...

 

Pozdrawiam i życze sukcesów w bitwie :P

Napisano

no jak tak wszyscy mieszaj± to ja też:

drzewa - ale nie zielone, ale takie jak zim± - czarne, z połamanymi gałęziami, o¶nierzone

¶nieg - ¶nieg trochę wygl±da nie realistycznie - w rzeczywisto¶ci zachowuje się trochę jak bardzo gęsta mgła - tzn - ¶wiatło w nim wędruje trochę jak w ¶wiatłowodach - jest jasny nawet w ocienionych miejscach. ja bym zrobił to w ten sposób - dał materiał standart z shaderem multi layer, tam ustawił diffuse co¶tam na 150 (taki parametr ze skal± od 0 do 400, - poziom diffuse) i dał mapę falloff na diffuse - tam shadow:light i w light ustawił 75% bieli (mniej więcej), a w shadow 100%. do tego ew jeszcze self iluminance na ok 10.

Napisano

much better :D:D...moim zdaniem znacznie lepiej :D...tylko te zielone swiatelka jakies takie dziwn...naczy te ze statkow bo te z bazy promienie to ladne :D

Napisano

Hmm, hmm

 

Drzewa bym usunol, a jezeli juz to zostawilbym jakies wymarle kikuty. Co do skanerow to proponuje dodac w nich jakies ostrzejsze przeblyski swiatla tzn moze linie laserow przeczesujacych podloze (nie wiem czy jasno sie wyrazam, chodzi mi o bardzo waskie linie ostrego swiatla), chociaz wlasciwie takiej linii lasera widac byc nie powinno ;) ale co tam, wg. mnie ladniej bedzie :) Hmm i brakuje mi tu dynamizmu, no ale jak skanuja to raczej musza poruszac sie wolno, a wlasciwie to co one tak skanuja ?

Hmm, bardziej mi sie podobalo ustawienie kamery nieco z boku.

 

Ps. Oczywiscie sa to moje subiektywne opinie i jezeli naprowadza Cie na ciekawszy pomysl to ok, jezeli nie to prosze nie traktuj tego jako krytyke.

Napisano

Gdybym usunal drzewa, scena zatracila by swa skale... W takim przypadku oczekiwalo by sie dreptajacego czlowieczka po tym sniegu na co juz raczej brakuje mi umiejetnosci i przedewszystim czasu. Co do laserow to chcialem uzyskac te jak ty tam mowisz poszczegolne linie by powieszchnia nie byla jednolita, ale to byly minimalne ustawienia dla ktorych jeszcze to wygladalo jak linie.

Napisano

Ja także uważam że usuniecie drzewek nie wchodzi w gre... Wydaje mi sie że wprowadzają one do sceny pewien koloryt... także lasery są dobre... Jedyne co mógłbyś zrobić to dodał więcej szczegułów, dorobić efektowniejsze textury...

A jeżeli chodzi o te szkale coś to nie pasuje tak mi się wydaje do tematu. Zamiast tego widział bym coś bardziej zmechanizowanego...

Pozdrawia

Napisano

A ja mam poprostu pomysla! Bo faktynie, tak wygladajace drzewa moga byc najwyzej 10 lat po zlodowaceniu to moglbym ustwic taka wierzycze z przodu i z tego promienia antygrawitacyjnego wytwarzajacego duzo ciepla moga spod ziemi wyrastac jakies drzewa. Jeszcze pokombinuje. Co do textur to jestem totalna noga w operacjach na texturach, ustawic mape tak by bylo wszystko ladnie to dla mnie horror i tego unikam jak ognia. Jak widac na ma niekozysc.

Napisano

mhehe fajnie, fajnie.... jeszcze tylko dodaj kilka porcelanowych krasnoludkow, jakis wiatraczek, no, moze ewentualnie mostek nad strumyczkiem... ;-)

 

to taki noworoczny joke... :P jednak nie bezpodstawny - jak dla mnie, scena cos stracila, a nabrala bajkowosci... mi sie osobiscie bardziej podobala wersja dzienna z niebieskim plomieniem na \"olimpie\"... zreszta, rob jak chcesz, to Twoja scena... moze jeszcze jednak uda Ci sie osiagnac jakis ciekawy efekt... pozyjemy, zobaczymy.... :)

 

pozdroofki

 

Gromowladny Boms i Siedmiu Max\'oludkow... ;-)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności