vinc Napisano 17 Luty 2008 Share Napisano 17 Luty 2008 Taka mała urbanistyka osiedla cos takiego, projekt moj, rendery na bardzo szybko, juz bym poprawek duzo w samym zalozeniu zrobil, ale jest...i juz...troche w szopie sie pobawilem, ale nie wiem czy pozytywnie...;] jest ze 300 drzewek i z 60 samochodow, w materiały nie wchodzulem prawie wcale, ma byc tylko poglądowe 3d...;] PS wracam po dluzszej przerwie....;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 17 Luty 2008 Share Napisano 17 Luty 2008 Mogło być ciekawie. Może zielony na trawnikach trochę inny ? . To zamglenie na pierwszym planie - denerwujące :) . Słabe cienie - ale rozumiem , że czas naglił :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 17 Luty 2008 Share Napisano 17 Luty 2008 Całkiem zniechęcające. Rendery urbanistyki muszą być czyste i przejrzyste. Ten jest pstrokaty i nieestetyczny. Żeby było konstruktywniej: - trawa nie jest turkusowo-niebieska - słabo się sprawdzają szare drzewa - wyłącz toon'a - kiepski pomysł z tą mgłą Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 18 Luty 2008 Share Napisano 18 Luty 2008 dalbym kolory - szarosci na calosc , lub odwzorowanie kolorow takie jak powinno byc - zielona trawa i drzewa .... pomyslalbym nad grafika - czy drzewo musi byc pokazane jak drzewo ? moze zrob solida ktory bedzie na calosc powierzchni zajmujacej drzewa , potem podziel tego solida na paski przesroczyste - swietny efekt na widokach z lotu ptaka , nie pasuje mi tu to ze masz budynki bardzo schematyczne a drzewa realistyczne , jesli robisz cienie to zrob je porzadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drakul Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 porobiles jakies strzelanki kadrowe, w ktorych nie widze mysli na pokazanie twojej idei.ot takie sobie renderki pokazujace ile budynkow jest na planszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nagash Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 Jakoś tak szaro buro. Niektóre budynki to zwykłe boxy. Jak dla mnie to trzeba więcej szczegółów, jakieś krawężniki, gzymsy itp. Ale koncepcja dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinc Napisano 20 Luty 2008 Autor Share Napisano 20 Luty 2008 Dzięki za komentarze, wrzucam następne renderki zrobione kilka dni temu, niestety tez na bardzo szybko, plan mialem wielki, chciaem wstawic lampki - wersja nocna, ludzi i inne bajery, ale zrobic wszystko w tak krotkim terminie jak musialem to nie dalo rady, dlatego wyszla wersja okrojona, budynki niestety bardzo proste, i tak starałem się maxymalnie je urozmaicic, cieni nie mialo byc, ale jak są...no cóż...z mgłą przesadzilem, ale pozniej pokasowalem i jest jej mniej lub wcale...co do calosci to chcialem bardziej pokazac zalozenie i koncepcje niz w detal wchodzic...;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 połączenie realistycznych drzewek z modelem jest trudne i przeważnie nie wychodzi podobnie jak tobie sprobuj zwykle kulki schematycznie próbujesz osiągnąć realizm zamiast schematycznie pokazać idee pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 miałko i kiepsko jednym słowem : a co do konkretów - to projekt urbanistyczny, wiec chodzi o pokazanie założenia urbanistycznego, rozplanowania przestrzeni, itp. wniosek = idziesz za bardzo w detal, za mało pracujesz nad odpowiednim ujęciem tego co chcesz pokazać, nie koniecznie dużo drzew i samochodów znaczy dobrze. - beznadziejna kolorystyka (sorry, ale poprotu odrzuca od projektu, nie ma zaakcentowanego tego co projektujesz [no chyba ze wszystko] - nie widać (przynajmniej ja nie widze) żadnej ciekawej osi widokowej pokazanej z perspektywy człowieka - ogólnie złe kadrowanie zabija te obrazki w kwestii poprawy, jeśli masz jeszcze czas na to, warto podpatrzeć jak inni rozwiązują takie problemy (tzn wizualizacje, nie projekt bo w tej kwestii sie nie wypowiadam) polecam np mój ulubiony kawałek urbanistycznych wizualizacji a mianowicie rendery do projektu Zahy Hadid (pewnie zle odmieniłem, z gory przepraszam zainteresowani i tak będą wiedzieli o co chodzi) "Zorrozaurre, Zaha Hadid. Bilbao" a poniżej przykłady dla leniwych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 21 Luty 2008 Share Napisano 21 Luty 2008 wystarczyłoby zmienić ten turkus na normalną zieleń i lepiej doświetlić...byłoby o wiele wiele lepiej...czym to wogóle jest oświetlone bo jakiegoś konkretnego punktu padania światła kompletnie nei widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 Loki dzięki miło że mogę uczyć sie na błędzie vinc'a (bez urazy) Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinc Napisano 24 Luty 2008 Autor Share Napisano 24 Luty 2008 hehe dzieki za podpowiedzi, skorzystam. Mortom - spoko, o to przeciez chodzi w tym forum, zeby sie nauczyc/poduczyc...;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 Loki dzięki miło że mogę uczyć sie na błędzie vinc'a (bez urazy) Pozdrawiam :) nie rozumiem, ale i tak pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi