ronine Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 Witam wszytskich. mam nastepującej treści problem. Otrzymałem plik w formacie 3DS, po załadowanie do maxa wszytskto wygląda pieknie. Ale potrzebuje ten sam projekt załadować do innego programu też za pomoca formatu 3DS. Kiedy wrzucam do innego oprogramowania, projekt jednym słowem sie rozjeżdża. Kilka elementów jest w tym samym miejscu, a kilka gdzieś obok w przestrzeni.Wydaje mi sie że 2gie oprogramowanie nie uwzględnia nadanych w maxie translacji takich jak mirror czy ppoprostu przesunięcie. Pytanie mam nastepujące, czy mozna w 3d s max wyczyścić transformacje nie powodując zmiany położenia obiektów?? pozdrawiam serdecznie i z góry dziekuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 hmmm sprobuj wczytaj 3ds do Maxa, zgrupować wszystko i wyeksportowac jeszcze raz. Powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronine Napisano 28 Luty 2008 Autor Share Napisano 28 Luty 2008 niestety takie próby już podejmowałem ..no i nie działa. Generalnie jak robie "reste pivot" w maxie pivot przesuwa sie w miejsce gdzie później ląduje ów obiekt w 2gim programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 Spróbuj ustawić pivot każdego obiektu w punkcie 0,0,0 w ukladzie: Hierarchy->affect pivot only i na dole ekranu wpisujesz współrzędne dla transalcji czyli 0,0,0 Możesz też zattachować wszystko do jednego editable poly o ile z rozłączeniem nie będzie później dużego problemu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronine Napisano 28 Luty 2008 Autor Share Napisano 28 Luty 2008 Spróbuj ustawić pivot każdego obiektu w punkcie 0,0,0 w ukladzie: Hierarchy->affect pivot only i na dole ekranu wpisujesz współrzędne dla transalcji czyli 0,0,0 Możesz też zattachować wszystko do jednego editable poly o ile z rozłączeniem nie będzie później dużego problemu.. Zattachowanie za bardzo nie wchodzi w rachubę ponieważ, obiekt jest dość skomplikowany i musiałbym go znów rodzielać, a to przynam troche sporo pracy. Możes zmi powiedzieć gdzie dla affect pivot only można wpisac jakieś wartośći?? nie mogę tego znaleźć. Zrobiłem "Aligment center to object" i to by mi najbardziej pasowało ..tylko za Chiny Ludowe nie chce tego zachowaćprzy przejściu do innego porgramu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 zaznacz affect pivot only, a potem kliknij prawym na ikonce przesuwania tego zwykłego i tam wpisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronine Napisano 28 Luty 2008 Autor Share Napisano 28 Luty 2008 niestety nie działa...nadal jak zrobie reset pivot, pivot ląduje w tym samym miejscu co poprzednio...:( czy nie można zmienić położenia na stałe?? na stałe przypicaćgo do przesuniętego obiektu??lub przypisac koordynatów obiektu na stałe do sceny kasując wszystkie transformacje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 A po ustawieniu pivotów ResetXForm żeby wyczyścić macierze transformacyjne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronine Napisano 28 Luty 2008 Autor Share Napisano 28 Luty 2008 A po ustawieniu pivotów ResetXForm żeby wyczyścić macierze transformacyjne... no jescze trzeba było rozgrupować w schematic view wszytskie obiekty no i zadziałało. Dzięki wielkie pozdrawiam i miłego dnia życze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi