claude Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 Prawdopodobny wygląd sieni wielkiej w Wilanowie za czasów Jana III Sobieskiego. Od razy piszę że sufit (czyli faseta) pomnik Sobieskiego, płaskorzeźby na cokole i na ścianach to zdjęcia. Nie było potrzeby robienia ich w 3d skoro do dziś istnieją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 bardzo fajne:) Nie pasuje mi tak jaskrawo wbite kolumny w sciany - nie jest to estetyczne. pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 Rozumiem z tego, że modelowane są tylko kolumny, futryny i podest pomnika. Teksturka (podstawowa) koszmarnie nałożona, na tej po prawej od pomnika widać tiling, a reszta jest strasznie rozciągnięta. Życzę powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 Te kolumny wbite w ściany jakoś mnie tak rażą. Materiały chyba za bardzo odbijają światło no i rozłożenie textur faktycznie pozostawia wiele do życzenia. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz3d Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 zgadzam sie ...brak swiatlocienia sprawia ze kolumny przy scianie wygladaja jakby przypadkowo Ci sie przniknely Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 wybitnie przeciętnie, za kratami w oddali widać Hdri? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4D4L Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 Ladnie wygląda ale brakuje bumpa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 wykonanie modeli nawet ładne ale ogólnie wygląd renderu taki sobie ;/ ta hdri widoczna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 podstawowego błędu powinieneś się sam domyślić...a razi w oczy, dlaczego zresztą punkt zbiegu akurat na środku? bleee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 29 Luty 2008 Share Napisano 29 Luty 2008 Widać tile na kolumnach, rozciągnięty mapping też. Jak keraj37 zaznaczył, kolumny wbite w ściany - zero ao. Jakieś cieniowanie by się przydało za pomnikiem, coby przestrzeń za nim pokazać. Nie wiem czy skala marmuru nie jest za duża (bo może i taka duża jest faktycznie). N laikach (czyt. zleceniodawcach) mogłoby zrobić wrażenie ale jak na pracę 3D to jakość średnia. Aczkolwiek wygląda:) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 1 Marzec 2008 Autor Share Napisano 1 Marzec 2008 Dzięki za komentarze! Niestety już nie zdążę poprawić błędów bo chyba już poszło w druk. Na laikach robi pozytywne wrażenie. Inną sprawą że nie mogłem poszaleć gdyż miałem mało informacji pewnych o wyglądzie tego pomieszczenia w XVII więc musiałem być ostrożny. Ta rozciągnięta tekstura to zrobiłem specjalnie żeby urozmaicić wygląd kolumn ale teraz jak się zastanawiam to głupie posunięcie straszne nonprofeska. Pozdrawiam nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi