Codenamed Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Witam, Jestem początkujący w środowisku grafiki 3d, używam Blendera i aktualnie próbuję nauczyć się modelowania ludzkiego ciała (na razie samej głowy). Rozpocząłem naukę od książki Blender: Podstawy modelowania wydawnictwa Helion. Oto co mi wyszło po około 5 godzinach pracy: Byłbym wdzięczny za porady i krytykę odnośnie tego co i gdzie jest nie tak (zdaje sobie sprawę, że jest tego dużo). Pozdrawiam
Codenamed Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 Model oparty jest na referencji dołączonej z książką:
Levus Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Skronie nieudane (za bardzo wystają), kąciki ust powinienes poprawić, łączenie ucha z głową też. Zobacz sobie tutki z 3dtotal.com o modelowaniu twarzy i tym podobne. I koniecznie "Joan of Arc" tamże. Praktycznie idealnie podpasuje Ci do tej głowki. pozdrawiam!
Codenamed Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 dzięki za porady, na pewno skorzystam tymczasem prezentuję następny model:
Bielo^ Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Zdecydowanie lepszy... Taka nawet ładna. Szyja dziwnie wygląda (en face :P), ale jak na początki to super. Rób dalej.
serratus Napisano 16 Marzec 2008 Napisano 16 Marzec 2008 Jak na początki to rzeczywiście dobrze. Nie będę tutaj wykładać anatomii ze względu na to, że jest to postać cartoonowa, poza tym dopiero zaczynasz. Na razie dobrze by było jak byś zrobił jeszcze kilka takich główek, a później spróbował wymodelować coś podobnego używając jedynie frontalnej referencji, w ten sposób poćwiczysz wyczucie bryły, a później ? później powinno być już tylko lepiej ;). Pozdrawiam