Posted March 21, 200817 yr witam. postanowilem n-ty juz raz sprobowac wymodelowac samochod :P padlo na audi TT. prosze o wytykanie bledow, pokazywanie co zle i jak... pozdrawiam
March 21, 200817 yr hmmmmmm po pierwsze moglbys dac lepszy widok i w wiekszej rozdzielczosci pozbacz sie tych blisko lezacych obok siebie krawedzi na laczeniu maski dolna czesc jest krzywa ja radzilbym tobie zaczac od nadkoli wtedy bedzie latwiej rozdzielic siatke na maske itd aha i nie skupiaj sie narazie na detalu zbudoj sobie taki base mesh a potem dodawaj detal gdzie trzeba powodzenia:)
March 21, 200817 yr Author mam pytanie. powienienem robic z jednego plejna czy kazdy element osobno ?
March 21, 200817 yr To zależy tylko od Ciebie, jak Ci będzie wygodniej :) Ja osobiście robię każdy element osobno.
March 22, 200817 yr Author witam. zrobilem base model. czekam na komentarze. wykonalem model jak na moje mozliwosci chyba najszybciej :P sam widze ze na zlaczeniu symmetry jest gorka taka.
March 22, 200817 yr Author zapomnialem upnad siateczke z i bez MS. i jeszcze zdazylem poprawic jedna rzecz . komentujcie,
March 22, 200817 yr Author niejestem doswiadczony w modelowaniu samochodow, a chcialbym sie nauczyc, wiec jesli moge prosic to zaznaczajcie moje bledy. postaram sie je poprawic.
March 22, 200817 yr za duzo nie zrobiles i w tym przypadku trzebaby zaznaczyc caly model w czerwone kolko :(
March 22, 200817 yr Author chcialbym dowiedziec sie jakim sposobem najlepiej zrobic przerwy miedzy np. drzwiami a nadkolem. pomozcie.
March 22, 200817 yr Author niemoge znalesc czegos takiego jak open edges . gdzie to jest ? ps. siatka jest dobrze czy zle rozlozona ?
March 22, 200817 yr siatka rozłożona jest w miare... więc zaczynając: Chamfer: jeżeli chcesz mieć ostrą krawędź po ms. musisz urzywać chamfer z małymi wartościami, jak chcesz chamfer zrobić o wartość jakąś to kliknij w poly prawym przyciskiem na okienko koło chamferu... Oddzielanie elementów pojazdu: zaznacz edgesy które chcesz oddzielić np maske od reszty pojazdu. wtedy zrób chamfer "bardzo mały" (najczęściej około 0,1) nastepnie zaznacz pooly które są chamferowane i usuń. 3 zasada (NAJWAŻNIEJSZA): gooogle.pl + car tutorial modeling audi TT......
March 23, 200817 yr Author witam. niemialem ostatnio czasu bawic sie tym samochodem. teraz siadlem, pociolem woz na czesci i niezafajnie to wyglada. licze na rady.
March 23, 200817 yr No faktycznie nie za fajnie. Bardzo dużo nierówności. Pokaż samochód z bliska bo teraz za dużo nie widać. Jeszcze dużo pracy przed tobą.
March 24, 200817 yr w tym etapie nie renderuj szkoda czasu lepiej uzyc czegoś takiego jak viewport i pokazac model z bliska na forum. 3x szybciej i 100x więcej widać. co do samochodu to masz bardzo małe przerwy miedzy częściami samochodu...
March 24, 200817 yr Author a o jakiej wart. chamfra powinienem uzyc ? tutaj ktos wyzej pisal ze 0,1 . ja uzylem 0,2
March 24, 200817 yr ja zależy od tego jak duża przerwa jest na referce to daję 0,2cm albo 0,3cm. jesli ma być naprawdę ostra krawędź to 0,1cm. porób sobie takiego i takiego chamfera i przypatrz się który ci bardziej pasuje :)
March 25, 200817 yr czasem nawet do 0,5 jak masz printy w rodziałkach wyszkich.. poszukaj różnuch tutków poducz się i za tydzień widze ładna siatkę
March 25, 200817 yr Author heh :) niewiem czy sie wyrobie bo chce zrobic teraz ta kuchnie co ja zaczolem :P niema to jak dwa zaczete projekty :P pozdrawiam i dzieki za komenta :P
March 25, 200817 yr @heaven - zle podejscie. Czmu dwa projekty? Zrob jeden a dobrze, a nie sie rozdrabniasz i zadnego nie zrobisz tak jak nalezy. Odstaw cos i zajmij sie jednym, a pozniej przejdz do drugiego. Pozdrawiam, xaoo
March 26, 200817 yr Author wlasnie dlatego odstawilem samochod i klepie kuchnie bo chce zeby dobrze wyszla. samochodem pozniej sie zajme bo widze ze to niebedzie latwe. a to ze mam dwa projekty to wiem ze zle podejscie ale juz robie jeden. pozdrawiam :) licze na wasza pomoc pozniej :P
March 26, 200817 yr Mi to nie zbyt Audi przypomina ale moze dlatego ze nie ma jeszcze wycietych otworów na gril itp:)
Create an account or sign in to comment