Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Dr0cK, ja już jedno wiadro na siebie wylałem, drugie wypiłem, a do trzeciego zaraz wskoczę \"na główkę\" :D muszę przyznać, że to chyba rekordowy topic :) w ciągu 10 godzin 45 odpowiedzi :D też sobie zaraz zmienię avatara i dam do WIPa jakiegoś boxa do skomentowania ;) pozdrawiam [piwo] P.S. @PG, jak czytałem twojego posta to się poryczałem ze śmiechu [lol2] P.S.2 Pussik, polecam zmianę avatara na coś w tym stylu ;) [piwo]
Dr0cK Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Loozack: heh niezly ten avatar...hehe...:D:D:D:D:D:D gwarancja chlodnej, surowej i szczerej (az do bolu ) oceny...:D
pg Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 ja wam kurde dam!!! Aniolka mi zabierac chcecie:( W koncu tu sie zorbilo milo i przyjemnie, a nie sama banda facetow gapaicych sie po 18 godzin w ekran komputera:) A i ja poprosze o siateczke:)
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Sądze, że jest już za późno. ;) Za chwilke dorzuce nowego screena, tylko uporam się z tym, jak wykombinować (czyt.: stworzyć) dwa dodatkowe vertexy w bryle.
roball Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 sorry- nie moge tego wiecej czytac, zalosne [nie chodzi mi o prace Pussik.]. opanujcie sie troche bo to zalosne niesamowicie jest.
Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 dobra, cicho już... bo nam się Roball zbulwersował :] a co do Twojego pytania Pussik, to może to być również Edge -> Divide :) [piwo]
pg Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 baaaa, mze byc kilka jak ni ekilkanascie sposobow na stworzenie tych dwoch vertexow... a same stwierdzenieejst malo sprecyzowane, zeby dokaldniej udzielic odpowiedzi:( hehe, ale zawsze sa konsultacje na gg:P haha, zalosne... nie widze powodow, dla ktorych nie mialbym zgrywac sie z Aniolka na avatarze, skoro moge ( i nikmu to nie przeszkadza) zgrywac sie z tego, ze shikam czy tez loozack znow samochod robi :) tym bardziej, ze pracka zostala juz skrytykowana a pomoc jest udzielana. Forum powinno w duzym stopniu zjednoczac ludzi i dawac im przyjemnosc :)A Aniolek taka przyjemnoscia jest ;)
roball Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 moj avatar tez pokomentujcie, jest taki fajny.. zalosne jest to ze komentujecie nie prace a fotke laski, no offence ale ten thread ma 4 strony. nic tu specjalnego nie ma. a zajebista praca P. niecale 2, gdyby mial jakas nastke w miejscu avatara pewnie by mial 20 stron. smieszny mnie wasza desperacja ;S
Loozack Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 święte słowa PG !! nalejcie mu piwa !! [piwo] a tak nawiasem... jak narazie zrobiłem tylko jeden samochód na tym forum :P ale chętnie bym zobaczył jakiś w wykonaniu Pussik\'a... Pussiczki... Pussiki... [hmmm] no patrzcie Państwo... i tu się stworzyła zagadka :D pozdrawiam [piwo] P.S. ten kto rozwiąże zagadkę dostanie avatar Pussi...czki... czka... (no nie, znowu :)) w formacie 1:1 :D P.S.2. to był mój 1800-ny post [cfaniak] P.S.3. teraz dopiero zobaczyłem obrazek... jakim cudem to ma ponad 13k polygonów ?????? ja bym temu nie dał 1000 :| to jest model low poly, na który nakładasz potem meshsmooth czy jak ?? chociaż wątpię, bo ta siatka raczej nie jest pod ms...
pg Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 to nie desperacja, to zabawa... zreszta sam zaczales zasmeicac ten topik swoimi komentzarzami na temat anszych komentzray, jak dl amnie to to samo:) ale jaky powiedzial to wielki poeta i myslicie: \"jeb...ć to\" :) uwazam, ze powinnas popracowac nad designem tego rendera samej siatki, i n anim oprzec sama pracke, bo jest o niebo lepsze moim zdaniem niz shaderowa wersja:)
PENdzel Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 jakies problemy emocjonalne widze... macie wszyscy - przepraszam za wypowiedzi EVEROW a tak wogole to co to za temat? zbudujesz komputer? jest tyle ciekawych tematow.... ale co ja tam wiem ....
dr Ug Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 Panie i panowie, bardziej zalosne byly chyba tylko tematy w \"na luzie\" jakies pol roku temu. Myslalem, ze nie musze juz wszedzie zagladac, ze bedziecie sie jakos zachowywac, ale najwyrazniej sie pomylilem. Trudno, sami jestescie sobie winni. Jak chcecie robic obore, to robcie to na innym forum. Od tej pory jakakolwiek uwaga niezwiazana z praca bedzie kasowana bez ostrzezenia.
Kuciel Napisano 22 Styczeń 2004 Napisano 22 Styczeń 2004 ja sie jeszcze nie wypowiadalem, pracka narazie nie wnosi nic nadzwyczajnego ale pracuj dalej, nie podobaja mi sie tekstury, sa za bardzo rozmyte, poztym niema co wiecej oceniac narazie...
Pussik Napisano 22 Styczeń 2004 Autor Napisano 22 Styczeń 2004 Update renderów. Za podpowiedzią DUNDE, użyłam fotki karty jako textury. Łatwiej się rozmieszcza elementy. A wy macie większy zarys tego co robie. Meshsmooth był użyty na układzie w wartości 1. Pussik możecie odmieniaj jak chcecie, ja osobiście pisze np. Pussika.
nuriel Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 tak sobie czytam i czytam... i mnie na śmiech bierze 8D. Pussik: dobrze że zlewasz komentarze offtopicowe 8].
boowa Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 ja mam tylko jedna uwage... a wlasciwie rade pussik - jesli czegos nie bedzie widac - nie musisz tego dlubac bo tracisz czas i zabijasz kompa - zatem jesli masz na celu postawic uklad na karcie - to olej nozki... i tak ich nie bedzie widac... pozatym zanim rozpoczynasz modelowanie - pomysl - co bedziesz robic a nie dzialaj chaotycznie - bo czas jest cenny DruG - zgadzam sie z Toba a nawet powiem wiecej dla dobra pussika - jesli bedzie zalew Off Topica - Temat zostanie skasowany - wiec panowie pomyslcie troszke.
honzik Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 hihi - - ale sie tu tłoczno zrobiło - - pracka w porządeczQ - - powodzenia
MC-Maxim Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 No .. ładnie ładnie. Zadko mozna tu spotkac dziewczyne, a do tego dziewczyne ktora zrobila ladna prace, takze gratuluje i zycze powodzenia w jej kontynuacji !! :)
Tomek Kosiorek Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 tak szczerze to nie za wysoka poprzeczka-same boxy i walce no ale to pczatki jak rozumiem-wiec sie nie znechecaj
t0m3k Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 gora tych kondensatorow powinna byc troche zaokraglona dispalce bu nie zadzialalo bo do tego musi byc odpowiednio gesta siatka, chyba ze masz max6 i renderujesz mental ray\'em jak juz wspomnial Batou, ewentualnie mozesz uzyc bump\'a. robilem ostatnio kompa na forum i byl tam model karty graf. jezeli bedziesz chciec to moge dac kilka wskazowek mam jeszcze pytanie, skad wzielas referencje karty? DO WSZYSTKICH OBURZONYCH: nie dziwcie sie zachowaniu innych facetow, poprostu na forum chyba nie ma zbyt wielu dziewczyn i pojawienie sie nowej w dodatku ladnej wywolalo troche zamieszania, to ze praca mimo jak na razie niezbyt wysokiego poziomu nie jest krytykowana to dobrze bo nie zniecheca to autorki do pracy a po postepach widac ze checi jest sporo i umiejestnosci jak na poczatek tez nie male P.S. tak sobie wymyslilem ze moze ten avatarek i nick byl takim chwytem zeby spedzic tutaj facetow ktorzy chetnie beda pomagac :]
Pussik Napisano 23 Styczeń 2004 Autor Napisano 23 Styczeń 2004 Lubie mieć oburazek obok swoich postów. Czemu więc nie zdjęcie? ;P Nick został wymyslony przez mojego kolege ... długo przed moim zainteresowaniem 3DSM. Referencje karty... mam już od długiego czasu (około roku), gdyż bardzo interesował mnie ten produkt. Mam manie zbierania wszelakich zdjęć, a więc zapisywałam także zdjęcie tej karty. W końcu się przydały.
dr Ug Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 Nie interesuje mnie, ze malo tu dziewczyn. To nie wojsko, ni wiezienie. Przykro mi bardzo, ze jedynie na forum macie kontakt z kobietami, ale to nie jest miejsce na rozrzucanie swoich hormonow. \"P.S. tak sobie wymyslilem ze moze ten avatarek i nick byl takim chwytem zeby spedzic tutaj facetow ktorzy chetnie beda pomagac\" Welcome to the real world, Neo. EOT.
Loozack Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 ale się tu cicho zrobiło ;) czekam na updaty (musiałem to napisać, żeby nie było OT :D) [piwo]
Mateusz Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 troszke denerwuje mnie prostota modelu, praktycznie same boxy... (skąd aż tyle poligonków???) Skąd bierzesz referencje?
Pussik Napisano 23 Styczeń 2004 Autor Napisano 23 Styczeń 2004 No w tej chwili jest 4700 polygonów. To chyba nie tak wiele? Z czego 400 do usunięcia [jak tlyko mi się to uda]. Ostatni update, polegał na podmianie ostatniej fotki i zachowaniu tego w tajemnicy. ;P Piszecie, że z samych boxów, a z czego jeszcze mam robić? Jak narazie innej metody nieznam. :>
pg Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 :) no zdaje mi sie, ze nie ma wiekszego wyboru dziewczyna niz tworzyc pracke z boxow, bo tak chyab wyglada karta graficzna (czy co to tam jest) ale ja mam propozycje dla ciebie, aniolek: zacznij modelowac wiatrak na to cos:)
kru Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 tex jest cienki - skoro masz duzo zdjec tej karty to to wykorzystaj. to cos co sie wsuwa w plyte glowna (sic!) wyglada jak z komiksu. Textura drewna jest w fatalnej rozdzielczosci, juz chyba bym wolal jakis gradient i zawieszenie karty w przestrzeni. co to za kamera? jaka ona ma ogniskowa? 15mm??? perspektywa nahalnie przypomina o tym ze ziemia jest okrągła.
Pussik Napisano 24 Styczeń 2004 Autor Napisano 24 Styczeń 2004 Cały układ chłodzenia zrobie pod koniec i zamieszcze zdjęcia karty z i bez chłodzenia. Chłodzenie będzie obejmować układ oraz pamięci, będzie posiadać przezroczysty wentylator - lekko podświetlony. :-) Kru, o wszystkim co pisałeś zdaje sobie sprawę, stopniowo będę to poprawiać.
Tomek Kosiorek Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 no to ja tu lookne na wiatrak:)sorry za te boxy-fakt karta jest z nich
Gotham Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Pomijając już fakt że nawet wybitne prace na CGTalk (CG3D) nie zbierają tylu postów... I na pewno nie w takim czasie............. Hmmm, z jednej strony mocno mi wstyd bo jednak zajmuję się forum od dawna i takie ekscesy mocno mnie dotyczą.... z drugiej jednak strony zupełnie nie uosabiam się z prezentowanymi klimatami gówniarsko-osiedlowymi. Forum to nie chat miejsce spływu hormonów i prezentowania ego. Tu się wymaga chodź troszkę profesjonalizmu... Czy przynajmniej wyczucia. Coś czuję że najwyższa pora odciąć się emocjonalnie od forum, technicznie jeszcze nie, ale jak ma to tak wyglądać to ja się szybciutko wypisuję...
wiggles Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 ludzie opamietajcie sie .... na max3d zarejestrowal sie ktos i dal sobie zdjecie na avatar a wy sie jaracie tym jak nie wiem, model jest zrobiony prosto a wychwalany jest pod niebiosa dlatego ze zrobila go dziewczyna... no sory ale czy jakby facet zrobil takie cos to uznalibyscie ze to idealny wrecz obrazek 3d??? respect dla tych ktorzy zachowali zimna krew i niech reszta skonczy z tymi glupimi postami ...
Leru Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 wiggles :D ja nie mam nic przeciwko ani jednej stronie ani drugiej. Uwazam ze wszelki komentarz na temat zachowania jest zbedny. Ale Gotham slusznie zauwazyl :D Panowie panowie... A takie moje opinie na temat pracki to: hmm robienie line z extruden, plane i zdjecie GF to nie najlepszy sposob na robienie pracki :| . Pozostanie przy pokazaniu samego ukladu i pokazanie samego ukladu w ciekawy sposob jest wyzwaniem. Drewno i krzem nie ladnie wygladaja razem.
Pierzak Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Ogolnie wszystko jest ładne. Duzo pracy zapewne nad tym nie było. Prosty model. Czekam na cos bardziej wypasionego. Do roboty. Szkoda dnia.
Master Kiełbaster Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Originally posted by Pierzak Ogolnie wszystko jest ładne. Duzo pracy zapewne nad tym nie było. Prosty model. Czekam na cos bardziej wypasionego. Do roboty. Szkoda dnia. Jak na razie to tam nic ładmego nie ma. To chyba sama tekstura. Ja tam się dopatrzyłem tylko kilku kondensatorów. I to też mają dziwnie mapowanie. I rdzeń jest chyba 3D.
Pussik Napisano 25 Styczeń 2004 Autor Napisano 25 Styczeń 2004 Znów zpaomniałam się zalogować. ;-) Anonymouse Z uwag do karty to narazie tyle, że połowa textur zostanie poprawiona (wraz z tym szarym chipem), a nóżki są robine z line.
Kuciel Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 mapowanie do bani, a do tego widze boleanem wycinane dziurki, jeszcze duzo brakuje do perfekcji :)
Pussik Napisano 25 Styczeń 2004 Autor Napisano 25 Styczeń 2004 Czym jeszcze można wyciąć dziurki? :> Btw: Szkoda, że NVIDIA nie zrobiła większych zdjeć... postaram się to jeszcze wyostrzyć. Ta fotka narzucona na karte ma w TIFie ~1700x1000.
Kuciel Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 dziurki mozna wyciac recznie, a potem tylko zweldowac scianki, nie psuje tak siatki obiektu, i naloz lekkiego bumpa na plytke...
Pussik Napisano 25 Styczeń 2004 Autor Napisano 25 Styczeń 2004 Bumb będzie nałożony na wiele obiektów .... tylko rozpracuje jak to się robi. ... no comment. ;P
everyman Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 pracka prezentuje sie jak na osobe poczatkujaca bardzo bardzo ladnie (moim zdaniem)... nie wiem jak trudne sa poczatki bo jeszcze maxa nie mam dopiero sobie sprawie ale jak bede zamieszczal pierwszego wip`a 3d to uzycze sobie twojego avatarka ;-*
Leru Napisano 25 Styczeń 2004 Napisano 25 Styczeń 2004 Jak to napisal jeden z moderatorow: \"wyrozniaj sie jakoscia a nie tematem\". Sparafrazuj sobie.
ArchyTeck Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 ogólnie praca średnia - mało ciekawa, biorąc poprawke że to początki, dobra. Jeśli ciekawia cie układy graficzne, to zamiast tworzyć fotorealizm zrób z tego jakiś artyzm, np. użyj kolorów czarny, czerwony, biały (wszystko czrne, wazniejsze rzeczy czerwone, procesor tak jak jest , nie wiem) Dla mnie ciekawiej wyglonda zdjęcie siatki, niż główny render. Poza tym siatke tez da sie wyrenderować- czsami są fajne efekty. WSZYSTKO JAKO CZERWONA SIATKA, NA cZARNYM TLE! - niezłe... PS. jesli muj post nie jest na temat, lub jest mało zrozumiały, prosze o wyrozumiałosc - nie śpie od 2 dni(sesja) ps. jak się umieszcza avatara(-ka)
MareG Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 Jesli chcesz bardziej komfortowo i bez problemow uzywac booleana - proponuje wczesniej przystosowac siatke w miejscach pozniejszych otworow - stosujac np. tesselate . Jednak pamietaj ze podzialy powinny byc takie same, lub podobne po obu stronach obiektu! pozdr
cochise Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 Tragedia, na znak protestu wyrzucam booleany z mojego maxa.
MareG Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 bez paniki - trojkat to elementarna czastka siatki 3d - bez niego nic nie moznaby zbudowac. A wsrod tego pozornego balaganu dostrzec mozna pewien pozadek... Ale o trojkatach napisano juz wiele (na forum takze) wiec nie bede sie rozpisywal po raz n-ty.
Ufooox Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 boolean niszczy siatke i to bardzo potem traci sie czas na ustawianie tego wsystkiego w jakims pozadku hehe widzicie kobieta na forum i juz zapelnila 7 stron :D
t0m3k Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 mialem juz nic nie pisac w tym topic\'u ale chce sie wypowiedziec na temat robienia dziur. w tym przypadku tzn. wyciecia dziur w plytce, moim zdaniem najlepszy sposob to: Shapes > Line - narysowanie konturu karty Shapes > Circle - narysowanie otworow w odpowiednich miejscach Zaznaczamy nasz kontur i przy pomocy Attach dolaczamy nasze otworki, pozniej Extrude i mamy ladna plytke z duza mozliwoscia kontroli nad calym obiektem, z latwoscia mozemy zaokraglic rogi czy przesunac otworki. Przy rysowaniu polecam wylaczyc roznego radzaju Snap\'y i uzywac jednego okna widokowego np. Top btw. Boolean radze uzywac w ostatecznosci ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się