Jump to content

Featured Replies

Posted

od paru dni męczę się nad takim projektem, jest on w zasadzie moim pierwszym "na serio", wcześniej tylko pobawić się w coś, tutoriale z książek, ew. pare nieskończonych scenek i projektów.

Obecnie jestem na etapie poprawiania tekstur i poprawiania i dodawania szczegółów.

Wszystkie tekstury, oprócz coca coli, są z bibliotek maksa, ewentualnie kilka przeze mnie lekko zmienionych w psie

Bardzo proszę o wszelkie uwagi i rady ;)

Soft: 3ds max + ps cs3

 

budowa12postao5.jpg

  • Replies 6
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kurcze problem polega na tym że to abstrakcja więc trudno ci doradzić ;] nie wiem do czego dążysz ale ogólnie największe zastrzeżenia jak dla mnie budzą te budynki. Jak miejsca na szuflady ;] i tu jest problem bo nie wiem czy chcesz aby tak wyglądały czy po prostu myślisz jak je urozmaicić ale fakt faktem ja bym coś w nich dodał

  • Author

Wszystko jak najrealistycznej powinno wyjść, a sam kształt dźwigów (zawijasy i ich ilość) surrealistyczna. Tekstury na budynkach gdzie nie teges, wszędzie, czy na tym szybie windy, bo tam to i moje niedoświadczone oko widzi ;) ? Zbyt powtarzalne?

 

I mam pytanie, jak ładnie wygładzić krawędzie budynków? na tych trzech od prawej na poziomie polygonów ztessalowałem i dałem mesh smootha i teraz żałuję, bo efekt wcale super nie jest, a ilość trójkątów znacząco wzrosła :/ i trudniej zmapować tekstury na nich.

mental ray miał taki shader, który zaokrągla ostre krawędzie w czasie renderingu.

 

Co do tekstur, to właśnie zbyt powtarzalne.

  • Author

mały up, dodałem troche szczegółów, poprawiłem tekstury (uvw map, collapse i potem unwrapem popoprawiać).

 

budowa18postcg6.th.jpg

Chyba tło nie zgrywa się ze światełem zucanym na budynki, budynki jasne, niebo ciemne

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy