Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

od paru dni męczę się nad takim projektem, jest on w zasadzie moim pierwszym "na serio", wcześniej tylko pobawić się w coś, tutoriale z książek, ew. pare nieskończonych scenek i projektów.

Obecnie jestem na etapie poprawiania tekstur i poprawiania i dodawania szczegółów.

Wszystkie tekstury, oprócz coca coli, są z bibliotek maksa, ewentualnie kilka przeze mnie lekko zmienionych w psie

Bardzo proszę o wszelkie uwagi i rady ;)

Soft: 3ds max + ps cs3

 

budowa12postao5.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kurcze problem polega na tym że to abstrakcja więc trudno ci doradzić ;] nie wiem do czego dążysz ale ogólnie największe zastrzeżenia jak dla mnie budzą te budynki. Jak miejsca na szuflady ;] i tu jest problem bo nie wiem czy chcesz aby tak wyglądały czy po prostu myślisz jak je urozmaicić ale fakt faktem ja bym coś w nich dodał

Napisano
  • Autor

Wszystko jak najrealistycznej powinno wyjść, a sam kształt dźwigów (zawijasy i ich ilość) surrealistyczna. Tekstury na budynkach gdzie nie teges, wszędzie, czy na tym szybie windy, bo tam to i moje niedoświadczone oko widzi ;) ? Zbyt powtarzalne?

 

I mam pytanie, jak ładnie wygładzić krawędzie budynków? na tych trzech od prawej na poziomie polygonów ztessalowałem i dałem mesh smootha i teraz żałuję, bo efekt wcale super nie jest, a ilość trójkątów znacząco wzrosła :/ i trudniej zmapować tekstury na nich.

Napisano

mental ray miał taki shader, który zaokrągla ostre krawędzie w czasie renderingu.

 

Co do tekstur, to właśnie zbyt powtarzalne.

Napisano
  • Autor

mały up, dodałem troche szczegółów, poprawiłem tekstury (uvw map, collapse i potem unwrapem popoprawiać).

 

budowa18postcg6.th.jpg

Napisano

Chyba tło nie zgrywa się ze światełem zucanym na budynki, budynki jasne, niebo ciemne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.