Napisano 22 Marzec 200817 l od paru dni męczę się nad takim projektem, jest on w zasadzie moim pierwszym "na serio", wcześniej tylko pobawić się w coś, tutoriale z książek, ew. pare nieskończonych scenek i projektów. Obecnie jestem na etapie poprawiania tekstur i poprawiania i dodawania szczegółów. Wszystkie tekstury, oprócz coca coli, są z bibliotek maksa, ewentualnie kilka przeze mnie lekko zmienionych w psie Bardzo proszę o wszelkie uwagi i rady ;) Soft: 3ds max + ps cs3
Napisano 22 Marzec 200817 l kurcze problem polega na tym że to abstrakcja więc trudno ci doradzić ;] nie wiem do czego dążysz ale ogólnie największe zastrzeżenia jak dla mnie budzą te budynki. Jak miejsca na szuflady ;] i tu jest problem bo nie wiem czy chcesz aby tak wyglądały czy po prostu myślisz jak je urozmaicić ale fakt faktem ja bym coś w nich dodał
Napisano 22 Marzec 200817 l Autor Wszystko jak najrealistycznej powinno wyjść, a sam kształt dźwigów (zawijasy i ich ilość) surrealistyczna. Tekstury na budynkach gdzie nie teges, wszędzie, czy na tym szybie windy, bo tam to i moje niedoświadczone oko widzi ;) ? Zbyt powtarzalne? I mam pytanie, jak ładnie wygładzić krawędzie budynków? na tych trzech od prawej na poziomie polygonów ztessalowałem i dałem mesh smootha i teraz żałuję, bo efekt wcale super nie jest, a ilość trójkątów znacząco wzrosła :/ i trudniej zmapować tekstury na nich.
Napisano 22 Marzec 200817 l mental ray miał taki shader, który zaokrągla ostre krawędzie w czasie renderingu. Co do tekstur, to właśnie zbyt powtarzalne.
Napisano 23 Marzec 200817 l Autor mały up, dodałem troche szczegółów, poprawiłem tekstury (uvw map, collapse i potem unwrapem popoprawiać).
Napisano 27 Marzec 200817 l Chyba tło nie zgrywa się ze światełem zucanym na budynki, budynki jasne, niebo ciemne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto