Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

od paru dni męczę się nad takim projektem, jest on w zasadzie moim pierwszym "na serio", wcześniej tylko pobawić się w coś, tutoriale z książek, ew. pare nieskończonych scenek i projektów.

Obecnie jestem na etapie poprawiania tekstur i poprawiania i dodawania szczegółów.

Wszystkie tekstury, oprócz coca coli, są z bibliotek maksa, ewentualnie kilka przeze mnie lekko zmienionych w psie

Bardzo proszę o wszelkie uwagi i rady ;)

Soft: 3ds max + ps cs3

 

budowa12postao5.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kurcze problem polega na tym że to abstrakcja więc trudno ci doradzić ;] nie wiem do czego dążysz ale ogólnie największe zastrzeżenia jak dla mnie budzą te budynki. Jak miejsca na szuflady ;] i tu jest problem bo nie wiem czy chcesz aby tak wyglądały czy po prostu myślisz jak je urozmaicić ale fakt faktem ja bym coś w nich dodał

Napisano

Wszystko jak najrealistycznej powinno wyjść, a sam kształt dźwigów (zawijasy i ich ilość) surrealistyczna. Tekstury na budynkach gdzie nie teges, wszędzie, czy na tym szybie windy, bo tam to i moje niedoświadczone oko widzi ;) ? Zbyt powtarzalne?

 

I mam pytanie, jak ładnie wygładzić krawędzie budynków? na tych trzech od prawej na poziomie polygonów ztessalowałem i dałem mesh smootha i teraz żałuję, bo efekt wcale super nie jest, a ilość trójkątów znacząco wzrosła :/ i trudniej zmapować tekstury na nich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności