Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Moja weekendowa pracka.

Hummer 1658 tri. Tekstura 1x 1024*1024.

hummerad6.jpg

hummertxtce1.jpg

hummertxtce1.7aba3be93f.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sumie przyjemne, ale nie powala, normalki dziwnie sie wypaliły chyba, troche dziwnie działają... dodatkowo na diffie widze zabawe światło-cieniem - niepotrzebnie, przy normalach kolorem się bawić trzeba. No a spec to poprostu podkontrastowany b&w - tak na łatwizne :P :) mogłeś chociaż dać biełe na szyby ;)

 

6/10 ;)

Napisano

IMO calkiem fajny modelik. W grze bedzie sie ladnie prezentowal.

A z rzeczy ktore mi sie nie podobaja to tekstura opon no i ten spec. Proponuje ci zrobic go od nowa ;]

Napisano

Auto fajne, i w tym limicie nieźle się uwinąłeś. Jedynie specular wydaje się potrzebować więcej miłości ;)

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze.

 

ognisty, Creator niewiem co nie tak z tymi normalkami, imho są ok.

 

Speculara miłością niedarze ale bede musiał sie wreszczcie zbrać za ten element.

Z UV wszystko dobrze, tylko przy w rzucaniu do jednego obrazka źle przeskalowałem.

Napisano

Hey. Na pewno sądzisz, że normale są ok? Przecież w kilku miejscach cieniowanie per pixel nie pasuje do per vertex - to te ciemne plamy na błotnikach czy lusterku.

Musisz troche urozmaicić kolor bo jest bardzo nudny i płaski

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Problem z tymi ciemnymi miejscami chba leży w oświetleniu i smooth grupach, normalmapke wypalałem jak zawsze dlatego myśle że jest ok ale moge się mylić.

Po wrzuceniu do gierki już tego niewidać :)?

 

Pozdrawiam.

 

screenshot00007ov0.th.jpg

Napisano

Również nadal je widze :)

 

A tak przy okazji:

grupy cieniowania = oświetlenie per vertex

Ten problem, o którym mowa powstaje, gdy nomale (zawierające informacje o wierzchołkach - czyli te wypalane na obiektach) renderujesz na geometrii inaczej cieniowanej niż źródłowa.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

PAINbringer dzieki za naświetlenie sprawy,człowiek cały czas się czegoś uczy:).

Por@szek oco chodzi z tym rozjechaniem bo wcześniej chyba źle zrozumiałem.

Pzdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.