Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Hummer


AkkA

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w sumie przyjemne, ale nie powala, normalki dziwnie sie wypaliły chyba, troche dziwnie działają... dodatkowo na diffie widze zabawe światło-cieniem - niepotrzebnie, przy normalach kolorem się bawić trzeba. No a spec to poprostu podkontrastowany b&w - tak na łatwizne :P :) mogłeś chociaż dać biełe na szyby ;)

 

6/10 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarze.

 

ognisty, Creator niewiem co nie tak z tymi normalkami, imho są ok.

 

Speculara miłością niedarze ale bede musiał sie wreszczcie zbrać za ten element.

Z UV wszystko dobrze, tylko przy w rzucaniu do jednego obrazka źle przeskalowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z tymi ciemnymi miejscami chba leży w oświetleniu i smooth grupach, normalmapke wypalałem jak zawsze dlatego myśle że jest ok ale moge się mylić.

Po wrzuceniu do gierki już tego niewidać :)?

 

Pozdrawiam.

 

screenshot00007ov0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również nadal je widze :)

 

A tak przy okazji:

grupy cieniowania = oświetlenie per vertex

Ten problem, o którym mowa powstaje, gdy nomale (zawierające informacje o wierzchołkach - czyli te wypalane na obiektach) renderujesz na geometrii inaczej cieniowanej niż źródłowa.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności