Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moja weekendowa pracka.

Hummer 1658 tri. Tekstura 1x 1024*1024.

hummerad6.jpg

hummertxtce1.jpg

hummertxtce1.7aba3be93f.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sumie przyjemne, ale nie powala, normalki dziwnie sie wypaliły chyba, troche dziwnie działają... dodatkowo na diffie widze zabawe światło-cieniem - niepotrzebnie, przy normalach kolorem się bawić trzeba. No a spec to poprostu podkontrastowany b&w - tak na łatwizne :P :) mogłeś chociaż dać biełe na szyby ;)

 

6/10 ;)

Napisano

IMO calkiem fajny modelik. W grze bedzie sie ladnie prezentowal.

A z rzeczy ktore mi sie nie podobaja to tekstura opon no i ten spec. Proponuje ci zrobic go od nowa ;]

Napisano

Auto fajne, i w tym limicie nieźle się uwinąłeś. Jedynie specular wydaje się potrzebować więcej miłości ;)

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze.

 

ognisty, Creator niewiem co nie tak z tymi normalkami, imho są ok.

 

Speculara miłością niedarze ale bede musiał sie wreszczcie zbrać za ten element.

Z UV wszystko dobrze, tylko przy w rzucaniu do jednego obrazka źle przeskalowałem.

Napisano

Hey. Na pewno sądzisz, że normale są ok? Przecież w kilku miejscach cieniowanie per pixel nie pasuje do per vertex - to te ciemne plamy na błotnikach czy lusterku.

Musisz troche urozmaicić kolor bo jest bardzo nudny i płaski

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Problem z tymi ciemnymi miejscami chba leży w oświetleniu i smooth grupach, normalmapke wypalałem jak zawsze dlatego myśle że jest ok ale moge się mylić.

Po wrzuceniu do gierki już tego niewidać :)?

 

Pozdrawiam.

 

screenshot00007ov0.th.jpg

Napisano

Również nadal je widze :)

 

A tak przy okazji:

grupy cieniowania = oświetlenie per vertex

Ten problem, o którym mowa powstaje, gdy nomale (zawierające informacje o wierzchołkach - czyli te wypalane na obiektach) renderujesz na geometrii inaczej cieniowanej niż źródłowa.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

PAINbringer dzieki za naświetlenie sprawy,człowiek cały czas się czegoś uczy:).

Por@szek oco chodzi z tym rozjechaniem bo wcześniej chyba źle zrozumiałem.

Pzdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności