Napisano 24 Marzec 200816 l w sumie przyjemne, ale nie powala, normalki dziwnie sie wypaliły chyba, troche dziwnie działają... dodatkowo na diffie widze zabawe światło-cieniem - niepotrzebnie, przy normalach kolorem się bawić trzeba. No a spec to poprostu podkontrastowany b&w - tak na łatwizne :P :) mogłeś chociaż dać biełe na szyby ;) 6/10 ;)
Napisano 25 Marzec 200816 l IMO calkiem fajny modelik. W grze bedzie sie ladnie prezentowal. A z rzeczy ktore mi sie nie podobaja to tekstura opon no i ten spec. Proponuje ci zrobic go od nowa ;]
Napisano 25 Marzec 200816 l Auto fajne, i w tym limicie nieźle się uwinąłeś. Jedynie specular wydaje się potrzebować więcej miłości ;)
Napisano 25 Marzec 200816 l Autor Dzieki za komentarze. ognisty, Creator niewiem co nie tak z tymi normalkami, imho są ok. Speculara miłością niedarze ale bede musiał sie wreszczcie zbrać za ten element. Z UV wszystko dobrze, tylko przy w rzucaniu do jednego obrazka źle przeskalowałem.
Napisano 26 Marzec 200816 l Hey. Na pewno sądzisz, że normale są ok? Przecież w kilku miejscach cieniowanie per pixel nie pasuje do per vertex - to te ciemne plamy na błotnikach czy lusterku. Musisz troche urozmaicić kolor bo jest bardzo nudny i płaski Pozdrawiam
Napisano 26 Marzec 200816 l Autor Problem z tymi ciemnymi miejscami chba leży w oświetleniu i smooth grupach, normalmapke wypalałem jak zawsze dlatego myśle że jest ok ale moge się mylić. Po wrzuceniu do gierki już tego niewidać :)? Pozdrawiam.
Napisano 27 Marzec 200816 l Również nadal je widze :) A tak przy okazji: grupy cieniowania = oświetlenie per vertex Ten problem, o którym mowa powstaje, gdy nomale (zawierające informacje o wierzchołkach - czyli te wypalane na obiektach) renderujesz na geometrii inaczej cieniowanej niż źródłowa. Pozdrawiam
Napisano 27 Marzec 200816 l Autor PAINbringer dzieki za naświetlenie sprawy,człowiek cały czas się czegoś uczy:). Por@szek oco chodzi z tym rozjechaniem bo wcześniej chyba źle zrozumiałem. Pzdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto