Posted March 27, 200817 yr witam mam pytanie dotyczy ono, Np gdy chcę wymodelować spaw między dwoma rurkami, i oto mam dwie rurki i chcę aby pierwsza wchodziła w drugą tak że pierwsza będzie się rozchodziła przez pewną odległość, a potem łączyła z drugą, i chciałbym to zrobić tak że z pierwszej utworzyć linie (okrąg foremny) i wcisnąć ją na pokrzywioną siatkę drugiej rury, ktoś mi może wytłumaczyć jak to w praktyce zrobić dzięki pozdrawiam
March 28, 200817 yr Author dobrze znam "Connect" i "Bridge" praktycznie to podstawa chodzi o włorzeniu foremnego circla splainowego na pokrzywioną siatkę drugiego obiektu aby potem bridgerem je połączyć i utwożyć taki niby lejkowaty walec, potem to narysuje
March 28, 200817 yr Author ktoś może mi wytłumaczyć jak to zrobić, chodzi o to że zwykłym katem nie narysuje wielokąta foremnego i z tąt chęć nałożenia tego circla na bryłę prószę o pomoc albo jakiś namiar na tutek, bo nie poradzę sobie z tym sam
March 28, 200817 yr Author a wiedz tak mam walec nr.1 i pokrzywionego boxa i teraz chce utworzyć połączenie między tymi dwoma bryłami za pomocą krawędzi(foremnego ośmiokąta w tym przypadku) rzutując go (circla(foremnego ośmiokąta)) utworzonego z mojego walca nr.1 na mojego boxa aby siaka była równo pocięta na obrazku nr.2 oznacza tą formę wsadzoną na siatkę boxa która jest łamaną dwóch płaszczyzn no i tak miała by wyglądać siatka już połączonych obiektów tyle że połączenie ma być wbudowane czyli zespawane z boxem (a nie tak jak niżej) i ma być foremne z tego widoku u góry czyli idealnie okrągłe. Myślę że chyba to zrozumiesz dzięki
March 28, 200817 yr O stary, no to jeżeli sądzisz ze bridge i connect to podstawa, to spokojnie powinieneś sobie z tym poradzić... Nie ma w tym wiele trudnego, na początek łączyć 2 bryły narzędziem "Attach" , później na tej większej musisz utworzyć poligony, tak by ta rura by mogła się z nią połączyć. P.S. wcześniej mówiłeś o splajnach... Modelowanie Splajnami a metodą Editable Poly co 2 różne rzeczy.
March 28, 200817 yr Proszę: 1. Obiekty: 2. Złączanie: - Połączenie obiektów funkcją "Attach" - Stworzenie nowych poligonów - Połączenie 2 obiektów poprzez "Chamfer" dla Vertexów. 3. Efekt Końcowy: - Dodanie "Chamferów" na krawędzie - Mesh Smooth Pozdro ;]
March 29, 200817 yr Author abyście nie mieli tak łatwo :) to jeszcze waz pomęczę z tymi nowymi poligononami to jak??? cutem to zrobiłeś czy jakoś inaczej???